Vaag of niet?
+4
nina
Pussycat
CCC
Linnie1985
8 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Vaag of niet?
Ik heb van de week mijn telefoon opgestuurd naar gsmloket.nl, en ik kreeg er €72,50 voor. Gisteren netjes op mijn rekening gekregen, maar ik keek even op de site en ineens is de telefoon in waarde gedaald...
Ik heb dan wel gewoon netjes die €72,50 gehad, maar ik ben benieuwd hoe dat zit of er hier mensen zijn die het me kunnen vertellen.
Ik zou mijn vriend zijn mobiel opsturen, en die was over de 80 euro waard, maar nu ineens €77,50...
Gaat dat dan zo snel, dat de waarde daald...
Ik heb dan wel gewoon netjes die €72,50 gehad, maar ik ben benieuwd hoe dat zit of er hier mensen zijn die het me kunnen vertellen.
Ik zou mijn vriend zijn mobiel opsturen, en die was over de 80 euro waard, maar nu ineens €77,50...
Gaat dat dan zo snel, dat de waarde daald...
Linnie1985- Kletskop
- Aantal berichten : 2932
Punten : 3248
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Vaag of niet?
Kende die site helemaal niet... Grappig dat je er nog wat voor terug kan krijgen, heb er ook nog wel een aantal liggen hier!
Maar vaag dat ie in waarde is gedaald... Zou niet weten hoe dat zit! Miss. even mailen ofzo?
Maar vaag dat ie in waarde is gedaald... Zou niet weten hoe dat zit! Miss. even mailen ofzo?
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Er komen zoveel nieuwe telefoons aan elke keer, dat ik denk dat het continu veranderd qua prijs, dus dan heb je gewoon mazzel gehad.
Gast- Gast
Ik zou me daar niet zo druk om maken, je hebt er een mooi bedrag voor gehad.
Gast- Gast
hahaha ik denk ik ga eens kijken wat die van mij nog waard is...
Wel 3 hele euro's
Dat is de moeite niet... en ja ik heb op alle vragen met ja beantwoord.
Wel 3 hele euro's
Dat is de moeite niet... en ja ik heb op alle vragen met ja beantwoord.
Pussycat- Ratel
- Aantal berichten : 3713
Punten : 4220
Registratiedatum : 28-11-10
Oeh wat een coole site!
Dan ga ik ze ook maar eens opspeuren, 1 mobiel die ik had staat er niet eens bij hahaha (Siemens a50 uit de prehistorie )
Dan ga ik ze ook maar eens opspeuren, 1 mobiel die ik had staat er niet eens bij hahaha (Siemens a50 uit de prehistorie )
Gast- Gast
jemig.. de mijne is ook gewoon 77,50 euro waard...
Daar kan ik mooi een nieuwe voor halen... Dat is handig!
Daar kan ik mooi een nieuwe voor halen... Dat is handig!
nina- Kletskop
- Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Ik hecht altijd emotionele waarde aan oud mobieltjes, dus ik kan het niet over mijn hart verkrijgen om ze weg te doen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Ik heb hetzelfde als Chance, wil mijn oude mobieltjes niet weg doen. Die hebben toch veel voor mij betekend. Nou heb ik even gekeken en zijn ze ook niet heel veel waard. Als ze nou een hoop waard waren had ik er nog over nagedacht.
Gast- Gast
Ik zit er aan te denken om het ook te doen, uit geldgebrek
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Wij hebben in totaal nog iets van 7 of 8 oude mobiele telefoons liggen. Ze zijn allemaal rond de 15 - 20 euro waard, toch maar opsturen zou ik denken. Totaalbedrag is toch best lekker!
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Ik zit er aan te denken om het ook te doen, uit geldgebrek
Gewoon doen, meissie! Kan jou het verrotten hoe je aan je geld komt?
Gast- Gast
Nou inderdaad.. Ieder tientje is mooi meegenomen!Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Ik zit er aan te denken om het ook te doen, uit geldgebrek
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Nou inderdaad.. Ieder tientje is mooi meegenomen!Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Ik zit er aan te denken om het ook te doen, uit geldgebrek
Ja das waar, kan ik ieder geval volgende maand mijn rekeningen betalen
Soms denk ik er echt aan om een nier af te staan of c.amgirl te worden, das toch eigenlijk te triest voor woorden...
Geen idee, ik heb de papieren voor de stadsbank vanmorgen ingevuld. Maar ik zit er nu totaal doorheen...
Heeft het ook niet te maken met vraag/aanbod?
Als in een keer heel veel mensen dezelfde telefoon opsturen, daalt de waarde vanzelf.
Als in een keer heel veel mensen dezelfde telefoon opsturen, daalt de waarde vanzelf.
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
whaha, mijn teostel is nog 3,70 waard met een niet werkend scherm en 11,50 met een wel werkend scherm (maar het scherm is wel kapot)...
Gast- Gast
Je kunt ze ook gewoon bij Mediamarkt in leveren (in alexandrium in ieder geval wel), dan krijg je er gelijk cash voor. Heb je geen problemen met dat het in de post kwijt kan raken ofzo!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Je kunt ze ook gewoon bij Mediamarkt in leveren (in alexandrium in ieder geval wel), dan krijg je er gelijk cash voor. Heb je geen problemen met dat het in de post kwijt kan raken ofzo!
Ik heb meerdere sites bekeken en bij gsmloket kreeg ik het meeste. Dus eerst en beetje naar recensies gezocht en gevonden en eerst mijn mobieltje opsturen en als het goed gind, daarna de mobiel van mijn vriend. Dat ga ik morgen maar even doen. Computer boven is in gebruik (grmbl gameverslaafde LOL) en tja mijn laptop staat niet in verbinding met de printer boven.
Ow ja ik had hem vrijdag verstuurd en gisteren een mailtje gehad dat ze mijn mobiel in ontvangst hebben genomen en dezelfde dag stond mn geld er al op
Linnie1985- Kletskop
Nee I know, het is ook niet naar die bedrijven bedoelt, maar de post maakt nog al eens iets kwijt..
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Lejow schreef:Nee I know, het is ook niet naar die bedrijven bedoelt, maar de post maakt nog al eens iets kwijt..
hey, hey niet slecht praten over de post he. Ik ben vanaf volgende week een TNT'er . Haha
Linnie1985- Kletskop
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Vaag msn!
» Vaag bericht
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
» Vaag bericht
» Ik weet het even niet meer (veel huilen, niet willen eten)
» is die angst normaal?Edit, blijkbaar niet, het zit niet goed
» Niet kunnen inloggen (hotmail) En Rush niet bij Paypal
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: