Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 39 van 40
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Re: Dagcafé 2011
Inderdaad daardoor dus, en ik wil me er wel bij neerleggen, maar ik vind het toch wel heel erg dat ze niet komen.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Kan ik me voorstellen. Ik had eerder ook 'ruzie' met mijn schoonmoeder en haar man. En was ook echt woest geworden als ze niet op mijn verjaardag waren gekomen.
Gast- Gast
Ja ik zou me daar ook heel rot onder voelen!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ik heb ook geen zin in toneelspel van hun kant op mijn verjaardag, had het graag van tevoren uitgepraat, maar dat gaat dus niet.
En dat ik morgen ook de vraag krijg of mijn schoonouders nog komen en ik geen flauw idee heb wat ik dan moet zeggen...
Maar je ging het toch laatst 's avonds uitpraten? Of is dat niet meer doorgegaan.
En als je vragen krijgt zou ik gewoon zeggen dat ze ervoor gekozen hebben niet te komen en dat je het daarbij wil laten.
En als je vragen krijgt zou ik gewoon zeggen dat ze ervoor gekozen hebben niet te komen en dat je het daarbij wil laten.
May- Ratel
VeryCherry schreef:Ik ben trouwens elk jaar stiknerveus voor mijn verjaardag, ben er altijd van overtuigd dat er niemand komt
+1.
Gast- Gast
Met mijn vriend ja, niet met hun erbij. Is nogal een drama geworden waar ik niet over uit wil wijden.
Maar dat is inderdaad wel een goed idee, om het zo te zeggen.
Maar dat is inderdaad wel een goed idee, om het zo te zeggen.
Oke Vervelend dat het zo'n drama is geworden! Ik hoop echt voor je dat er snel een normale situatie ontstaat voor jou en je zoontje!
May- Ratel
Heb ik ook, maar mijn verjaardag dit jaar was desondanks alles toch echt super..Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Ik ben trouwens elk jaar stiknerveus voor mijn verjaardag, ben er altijd van overtuigd dat er niemand komt
+1.
Gast- Gast
Heb ik ook altijd, en elk jaar valt het gelukkig weer mee en is het heel gezellig_Donnaa schreef:Heb ik ook, maar mijn verjaardag dit jaar was desondanks alles toch echt super..Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Ik ben trouwens elk jaar stiknerveus voor mijn verjaardag, ben er altijd van overtuigd dat er niemand komt
+1.
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
_Donnaa schreef:Heb ik ook, maar mijn verjaardag dit jaar was desondanks alles toch echt super..Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Ik ben trouwens elk jaar stiknerveus voor mijn verjaardag, ben er altijd van overtuigd dat er niemand komt
+1.
Ik vind het echt stom van mezelf, want als mijn verjaardag eenmaal voorbij is heb ik het toch leuk gehad. Ben blij dat mijn opa en oma zo al komen, dan heb ik tenminste de tijd voor ze.
Al moet ik nog steeds opruimen
Suus schreef:Heb ik ook altijd, en elk jaar valt het gelukkig weer mee en is het heel gezellig_Donnaa schreef:Heb ik ook, maar mijn verjaardag dit jaar was desondanks alles toch echt super..Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Ik ben trouwens elk jaar stiknerveus voor mijn verjaardag, ben er altijd van overtuigd dat er niemand komt
+1.
Raar is dat. Want herken het wel Verjaardagen zijn gewoon enorm spannend je staat een hele dag in het middelpunt(bijna de hele dag dan). En er komen allemaal mensen naar je toe voor jou.
Gast- Gast
Burn schreef:Huh? Wat zegt u? Sorry, ik kan nu niet verstaan..Tullow schreef:Haha, half-dove oude mensjes van in de 80 bellen is geen succes.
'Goedemorgen met blabla'
'Met wie?'
'Met .... van ....'
'Oh ja, nu hoor ik het'
'Uw boeking is akkoord gekomen.'
'Wat heb je ontvangen?'
'Nee, uw boeking is definitief geboekt'
'Oh, dan ga ik even naar de buurvrouw.'
Tullow- Kletskop
- Aantal berichten : 2518
Punten : 2617
Registratiedatum : 23-12-10
Haha, Tullow, leuke gesprekken
Suus- Lady Post-a-lot
Ik ben benieuwd hoe spannend mn verjaardag volgend jaar wordt, aangezien ik 21 word wilde ik het wat groter doen maarja.
Laten we eerst maar kijken hoeveel vrienden ik nog overhou dit jaar.
Gast- Gast
Anousch schreef:Ik ben benieuwd hoe spannend mn verjaardag volgend jaar wordt, aangezien ik 21 word wilde ik het wat groter doen maarja.
Hoezo, overhoud?
Tullow- Kletskop
Ik ben altijd bang dat mijn familie niet in me geïnteresseerd is
Anousch schreef:Ik ben benieuwd hoe spannend mn verjaardag volgend jaar wordt, aangezien ik 21 word wilde ik het wat groter doen maarja.
Iets positiever mag wel meis! Waarom gelijk die laatste zin. Genieten van je vriendinnen, en je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Zolang je maar gelukkig bent met je vrienden en vriendinnen, dat is het belangrijkste!
Gast- Gast
Goedemorgen, Isabella!
Suus- Lady Post-a-lot
Isabella schreef:Anousch schreef:Ik ben benieuwd hoe spannend mn verjaardag volgend jaar wordt, aangezien ik 21 word wilde ik het wat groter doen maarja.
Iets positiever mag wel meis! Waarom gelijk die laatste zin. Genieten van je vriendinnen, en je ziet vanzelf wel hoe het loopt. Zolang je maar gelukkig bent met je vrienden en vriendinnen, dat is het belangrijkste!
Haha nou, ik had maandagavond nog ruzie.
Omdat er gezegd word dat ik veranderd ben, negatief en zo geen vrienden met me geworden is.
(En ja er zijn gelukkig ook mensen die tegen me zeggen dat ik positief veranderd ben omdat ik een paar jaar geleden nu opgegeven had )
Laatst aangepast door Anousch op do 10 maa 2011 - 23:39; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Isabella schreef:Anousch schreef:Ik ben benieuwd hoe spannend mn verjaardag volgend jaar wordt, aangezien ik 21 word wilde ik het wat groter doen maarja.
Helemaal mee eens!
Tullow- Kletskop
Ik ben er weer De boodschappen zijn binnen voor het weekend Dus ik hoef morgen niet meer
Gast- Gast
Pagina 39 van 40 • 1 ... 21 ... 38, 39, 40
Pagina 39 van 40
Permissies van dit forum: