Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 20 van 40
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Re: Dagcafé 2011
JukbeenAlex167 schreef:Oh oké, dan vergeef ik je
Als ik op mijn jukbeender (wat is het enkelvoud daarvan? ) duw, doe het vet pijn. Als ik er niet op duw is het een soort verdoofd gevoel. Blegh, ik wil geen last van m'n kiezen. Krijgt die stomme tandarts straks nog gelijk met z'n verstandskiezen eruit (die van mij dan, niet die van hem, staat een beetje krom, maar geen zin om na te denken).
Gast- Gast
Chocolate Cookie schreef:Hoiiii lady's
Had daarstraks even een klein baal momentje.. School had ingesproken dat mijn leslocatie geen genoeg aanmeldingen had en het niet door zou gaan. Nou ik was dus pisnijdig en meteen op gebeld. Nu hebben ze me bij een andere locatie geplaatst, voor een andere dag (donderdag) dus gelukkig gaat het voor mij nog door!
Gelukkig gaat het door!
Gast- Gast
Bij mij trekt t altijd na een paar dagen weer weg. Ik mag de mijne allemaal houden. Zijn wel vier normale getrokken.
Gast- Gast
Anousch schreef:Chocolate Cookie schreef:Hoiiii lady's
Had daarstraks even een klein baal momentje.. School had ingesproken dat mijn leslocatie geen genoeg aanmeldingen had en het niet door zou gaan. Nou ik was dus pisnijdig en meteen op gebeld. Nu hebben ze me bij een andere locatie geplaatst, voor een andere dag (donderdag) dus gelukkig gaat het voor mij nog door!
Gelukkig gaat het door!
Pff echt wel. Schaam me alleen een beetje, was erg boos tegenover die man
Chocolate Cookie- Ratel
- Aantal berichten : 4663
Punten : 4809
Registratiedatum : 18-11-10
Vergeet-me-nietje schreef:JukbeenAlex167 schreef:Oh oké, dan vergeef ik je
Als ik op mijn jukbeender (wat is het enkelvoud daarvan? ) duw, doe het vet pijn. Als ik er niet op duw is het een soort verdoofd gevoel. Blegh, ik wil geen last van m'n kiezen. Krijgt die stomme tandarts straks nog gelijk met z'n verstandskiezen eruit (die van mij dan, niet die van hem, staat een beetje krom, maar geen zin om na te denken).
Whaha, dank u
Ik heb vandaag zo'n dag dat ik niet na wil denken, blugh. M'n hoofd wil ook niet, mijn ogen zakken steeds dicht. Tijd voor weekend!
Gast- Gast
Hallo allemaal!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
Ikke lekker twee gooische vrouwen dvdboxen gekoopt. Goed topic zeg. Alvast voor moederdag jeej.
Gast- Gast
Alex wat vervelend van die pijn! Ik zou ook zeggen dat het van je kaak/kiezen vandaan komt! Ik hoop voor je dat het niet het geval is en de pijn gewoon net zo snel verdwijnt als het gekomen is!
May- Ratel
- Aantal berichten : 4093
Punten : 4169
Registratiedatum : 22-11-10
May schreef:Alex wat vervelend van die pijn! Ik zou ook zeggen dat het van je kaak/kiezen vandaan komt! Ik hoop voor je dat het niet het geval is en de pijn gewoon net zo snel verdwijnt als het gekomen is!
Zooooo, hoor je t ook ff van een ander!
Gast- Gast
Reva schreef:Ikke lekker twee gooische vrouwen dvdboxen gekoopt. Goed topic zeg. Alvast voor moederdag jeej.
Heb jij twee moeders?
Gast- Gast
Nou fijnnnnn.
Eerst volgende kinder ehbo cursus is bij de 1: 29 september, en bij de ander 16 mei.
Dus dan wordt het die in mei maar, maaaaaaar dan daarna moet ik nog 10 weken wachten.
Ik zie t niet zitten.
Ik ga morgen naar de supermarkt en ga daar smeken om een baan.
Eerst volgende kinder ehbo cursus is bij de 1: 29 september, en bij de ander 16 mei.
Dus dan wordt het die in mei maar, maaaaaaar dan daarna moet ik nog 10 weken wachten.
Ik zie t niet zitten.
Gast- Gast
Alex167 schreef:Reva schreef:Ikke lekker twee gooische vrouwen dvdboxen gekoopt.v Goed topic zeg. Alvast voor moederdag jeej.
Heb jij twee moeders?
Nee 1 moeder met twee dvdspelers.
Gast- Gast
Reva schreef:May schreef:Alex wat vervelend van die pijn! Ik zou ook zeggen dat het van je kaak/kiezen vandaan komt! Ik hoop voor je dat het niet het geval is en de pijn gewoon net zo snel verdwijnt als het gekomen is!
Zooooo, zit je me gewoon te dissen?
Gast- Gast
Daar ben ik weer, en mijn vriend blijft vanavond thuis
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Hallo!
Wauw! Ik hou van mijn oma! Die heeft gewoon even een boodschappen tas vol met keukendoeken, theedoeken, vaatdoekjes en badhanddoeken voor mijn vriend!
Wauw! Ik hou van mijn oma! Die heeft gewoon even een boodschappen tas vol met keukendoeken, theedoeken, vaatdoekjes en badhanddoeken voor mijn vriend!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Alex167 schreef:Reva schreef:May schreef:Alex wat vervelend van die pijn! Ik zou ook zeggen dat het van je kaak/kiezen vandaan komt! Ik hoop voor je dat het niet het geval is en de pijn gewoon net zo snel verdwijnt als het gekomen is!
Lieve alex je moet weten,
Dat je met dissen nooit mag vergeten,
Om je tekst eruit te KNALLEN,
Dus grijpt jezelf bij de ballen
Neem diep adem en haal uit,
Pas dan houdt iedereen zn snuit
En kun je zeggen mij dis was de shit
En pas daarna kun je chillen met je hittepit
Je komt niet altijd weg met een beetje zwieren met je petticoat
Ook al zijn je benen bijna tot aan je naad aan bloot.
Hoezee.
Gast- Gast
Ik ga gtst vanaf vrijdag maar eens terugkijken...
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Reva schreef:Alex167 schreef:
Lieve alex je moet weten,
Dat je met dissen nooit mag vergeten,
Om je tekst eruit te KNALLEN,
Dus grijpt jezelf bij de ballen
Neem diep adem en haal uit,
Pas dan houdt iedereen zn snuit
En kun je zeggen mij dis was de shit
En pas daarna kun je chillen met je hittepit
Je komt niet altijd weg met een beetje zwieren met je petticoat
Ook al zijn je benen bijna tot aan je naad aan bloot.
Hoezee.
WTF, heb jij een hele grote duim?
Gast- Gast
Hmmm.. Altijd zoeken mensen op de kappersopleiding modellen en nu natuurlijk niet.. Ik wil permanent!
Gast- Gast
Anousch schreef:Nou fijnnnnn.
Ik zie t niet zitten.
*zucht*
nu maar hard solliciteren overal.
Gast- Gast
Heb je dat al eens eerder gehad? Ik heb er ook eens over nagedacht maar kreeg van veel mensen te horen dat het vaak tegenvalt._Donnaa schreef:Hmmm.. Altijd zoeken mensen op de kappersopleiding modellen en nu natuurlijk niet.. Ik wil permanent!
Lynn_- Kletskop
- Aantal berichten : 1985
Punten : 2068
Registratiedatum : 30-12-10
Ja ik heb het eerder gehad..Lynn_ schreef:Heb je dat al eens eerder gehad? Ik heb er ook eens over nagedacht maar kreeg van veel mensen te horen dat het vaak tegenvalt._Donnaa schreef:Hmmm.. Altijd zoeken mensen op de kappersopleiding modellen en nu natuurlijk niet.. Ik wil permanent!
Gast- Gast
Pagina 20 van 40 • 1 ... 11 ... 19, 20, 21 ... 30 ... 40
Pagina 20 van 40
Permissies van dit forum: