Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 7 van 40
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Beauty Addict schreef:Bij mij lijkt de tijd te kruipen soms, ik kan niet wachten tot half/ eind juli...
Haha, die 2 lichaampjes moeten wel eerst ff goed groeien he! Geduld!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Really?? Ik had eigenlijk geen idee dat het in maart was, om eerlijk te zijn.. Dacht dat het mooier weer was..Alex167 schreef:
Donnaa, gaat inderdaad snel he ... ik las vanmorgen in de krant dat het vandaag alweer een jaar geleden is dat Milly Boele werd vermoord. Bizar dat het alweer een jaar geleden is, ik had geen idee.
Gast- Gast
Beauty Addict schreef:Bij mij lijkt de tijd te kruipen soms, ik kan niet wachten tot half/ eind juli...
Oeh misschien worden je kleintjes wel geboren op mijn zoontje zijn verjaardag
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ohjaaaa.. Wat dat betreft kruipt de tijd bij mij soms ook wel.. Als je ergens op wacht..Beauty Addict schreef:Bij mij lijkt de tijd te kruipen soms, ik kan niet wachten tot half/ eind juli...
Gast- Gast
_Donnaa schreef:Really?? Ik had eigenlijk geen idee dat het in maart was, om eerlijk te zijn.. Dacht dat het mooier weer was..Alex167 schreef:
Donnaa, gaat inderdaad snel he ... ik las vanmorgen in de krant dat het vandaag alweer een jaar geleden is dat Milly Boele werd vermoord. Bizar dat het alweer een jaar geleden is, ik had geen idee.
Ja, dat idee had ik dus ook. Ik herinner me nog dat mijn man ineens tegen me zei: 'Ze is dood'. En dat ik géén idee had op wie hij doelde (we lagen nog in bed en hij checkte het nieuws op zijn BB). En toen hij zei dat zij het was kreeg ik kippenvel all over, echt verschrikkelijk.
Gast- Gast
Wanneer is hij jarig? Ik zit zelf met 15 juli in mijn hoofd, en vraag me niet waarom, ben officieel 16 aug uitgerekend.VeryCherry schreef:Beauty Addict schreef:Bij mij lijkt de tijd te kruipen soms, ik kan niet wachten tot half/ eind juli...
Gast- Gast
Ze is er nog niet...
Beauty Addict schreef:Wanneer is hij jarig? Ik zit zelf met 15 juli in mijn hoofd, en vraag me niet waarom, ben officieel 16 aug uitgerekend.VeryCherry schreef:Beauty Addict schreef:Bij mij lijkt de tijd te kruipen soms, ik kan niet wachten tot half/ eind juli...
24 juli
Het nieuws was op dinsdagavond toch? Heb eerst mijn collega gebeld of ze nog wel kon werken door alle pers. Daarna heb ik de hele tijd zitten kijken.Alex167 schreef:_Donnaa schreef:Really?? Ik had eigenlijk geen idee dat het in maart was, om eerlijk te zijn.. Dacht dat het mooier weer was..Alex167 schreef:
Ja, dat idee had ik dus ook. Ik herinner me nog dat mijn man ineens tegen me zei: 'Ze is dood'. En dat ik géén idee had op wie hij doelde (we lagen nog in bed en hij checkte het nieuws op zijn BB). En toen hij zei dat zij het was kreeg ik kippenvel all over, echt verschrikkelijk.
Zo raar dat zoiets gebeurt op een plek waar je dagelijks komt, in een rustige, saaie wijk...
Gast- Gast
Hoop niet dat ik dat ga halen haha!VeryCherry schreef:Beauty Addict schreef:Wanneer is hij jarig? Ik zit zelf met 15 juli in mijn hoofd, en vraag me niet waarom, ben officieel 16 aug uitgerekend.VeryCherry schreef:Beauty Addict schreef:Bij mij lijkt de tijd te kruipen soms, ik kan niet wachten tot half/ eind juli...
24 juli
Gast- Gast
Inderdaad, BA! Wij lazen dat dus pas de volgende morgen. Bah, ik krijg er nog kippenvel van. Klotevent.
Vanavond is er een herdenking trouwens in die straat.
Gast- Gast
Oke, de plek is trouwens altijd nog druk bezocht en ligt altijd vanalles aan knuffels, bloemen edAlex167 schreef:Inderdaad, BA! Wij lazen dat dus pas de volgende morgen. Bah, ik krijg er nog kippenvel van. Klotevent.
Gast- Gast
Haaai ik ben weer back home lekker in eigen bedje geslapen en nu de rest van de week lekker vrij .
Gast- Gast
Wel mooi dat die plek nog steeds zo druk bezocht is!
Burn- Lady Post-a-lot
Beauty Addict schreef:Oke, de plek is trouwens altijd nog druk bezocht en ligt altijd vanalles aan knuffels, bloemen edAlex167 schreef:Inderdaad, BA! Wij lazen dat dus pas de volgende morgen. Bah, ik krijg er nog kippenvel van. Klotevent.
Echt joh? Bijzonder ...
Ken je trouwens het kruispunt bij de B.rouwersdijk - K.rispijnseweg richting de N.assauweg? Daar hebben ook heel lang bloemen en knuffels gelegen, schijnt dat daar een kind van 6 doodgereden was. Ik kreeg altijd kippenvel als ik daar langs reed.
Laatst aangepast door Alex167 op wo 9 maa 2011 - 22:45; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Ja klopt, onderweg van of naar school geschept door een vrachtwagen. Vreselijk...Alex167 schreef:Beauty Addict schreef:Oke, de plek is trouwens altijd nog druk bezocht en ligt altijd vanalles aan knuffels, bloemen edAlex167 schreef:Inderdaad, BA! Wij lazen dat dus pas de volgende morgen. Bah, ik krijg er nog kippenvel van. Klotevent.
Echt joh? Bijzonder ...
Ken je trouwens het kruispunt bij de B.rouwersdijk - K.rispijnseweg richting de N.assauweg? Daar hebben ook heel lang bloemen en knuffels gelegen, schijnt dat daar een kind van 6 doodgereden was. Ik kreeg altijd kippenvel als ik daar langs reed.
Gast- Gast
Hey Anousch!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik ga nu beginnen met mijn werk-zoektocht bij uitzendbureau's, so wish me luck!
Gast- Gast
Goodmorning!
Willen jullie allemaal voor mij duimen morgen? Zojuist bericht gehad dat ik naar aanleiding van het bezwaar wat ik heb ingediend tegen de uitslag van een tentamen, morgen een mondelinge toelichting mag geven bij de docente van het vak..
Je moest 24,5 punt hebben voor een 6 en ik had 24 punten en dus een 5 (ze doen niet aan 5,5) . In eerste instantie was het 23,5 punt en toen heb ik ook bezwaar ingediend, werd het 24, maar ik ben het er nog steeds niet mee eens..Dus ik hoop zo dat het mij lukt!
Je moet het tentamen namelijk binnen 2 kansen halen, anders heb je op zijn minst een half jaar studievertraging..Dus duimen maar
Willen jullie allemaal voor mij duimen morgen? Zojuist bericht gehad dat ik naar aanleiding van het bezwaar wat ik heb ingediend tegen de uitslag van een tentamen, morgen een mondelinge toelichting mag geven bij de docente van het vak..
Je moest 24,5 punt hebben voor een 6 en ik had 24 punten en dus een 5 (ze doen niet aan 5,5) . In eerste instantie was het 23,5 punt en toen heb ik ook bezwaar ingediend, werd het 24, maar ik ben het er nog steeds niet mee eens..Dus ik hoop zo dat het mij lukt!
Je moet het tentamen namelijk binnen 2 kansen halen, anders heb je op zijn minst een half jaar studievertraging..Dus duimen maar
Xanna- Prater
- Aantal berichten : 504
Punten : 556
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 7 van 40 • 1 ... 6, 7, 8 ... 23 ... 40
Pagina 7 van 40
Permissies van dit forum: