Dagcafé 2011
+24
Didi
May
Phileine
Toet
Sjaantje
Blond
Pannetoet
Lynn_
Caroow
Serena
Xanna
Suus
Burn
Jeanette
VeryCherry
Try
Lotus_
Oasis
Penélope
Snoes
mickey
Lejow
Chocolate Cookie
Cheesegirl
28 plaatsers
Pagina 6 van 40
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Re: Dagcafé 2011
Alex, ja zeker een lieve vader!Was ook geen goedkope lens
Zielig voor je schoonzus, dat haar vader nog maar 6 weken heeft. Kan me voorstellen dat ze niet heel erg in de stemming zijn om dan mee te gaan! Anders gaan jullie met z'n drietjes?
@ Jeanette, oeh jij bent ook al "goed" wakker geworden
Zielig voor je schoonzus, dat haar vader nog maar 6 weken heeft. Kan me voorstellen dat ze niet heel erg in de stemming zijn om dan mee te gaan! Anders gaan jullie met z'n drietjes?
@ Jeanette, oeh jij bent ook al "goed" wakker geworden
Gast- Gast
Wolletjes, haha idd!
Mijn frustratiepuntje: Ik werk in de zorg en mijn beste vriendin is jarig binnenkort, maar ze gaat hem precies houden op de dag dat ik werk. Kan gebeuren, maar nou eist ze eventjes dat ik dan wel vrij moet gaan nemen. Jaaa daaag, zo werkt het niet. Ten eerste hebben we een klein team, ruilen zo kort van tevoren gaat gewoon niet en collega heeft vakantie in die week. Maar goed, dat snapt ze niet helemaal. Pfff!!!.
Mijn frustratiepuntje: Ik werk in de zorg en mijn beste vriendin is jarig binnenkort, maar ze gaat hem precies houden op de dag dat ik werk. Kan gebeuren, maar nou eist ze eventjes dat ik dan wel vrij moet gaan nemen. Jaaa daaag, zo werkt het niet. Ten eerste hebben we een klein team, ruilen zo kort van tevoren gaat gewoon niet en collega heeft vakantie in die week. Maar goed, dat snapt ze niet helemaal. Pfff!!!.
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10
Welke communicatieve vaardigheden heb je nodig om agressie te kunnen voorkomen of interventie te plegen?
kan het niet in de literatuur vinden.. iemand hier in thuis?
kan het niet in de literatuur vinden.. iemand hier in thuis?
Gast- Gast
En nu slaat de twijfel weer enorm toe, of het wel goed is wat ik nu allemaal doe
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Weerterbergen is leuk, daar ben ik 2 keer geweest de friet is alleen niet te pruimen daarAlex167 schreef:We gaan het weekend naar Weerterbergen in Weert (hoe verrassend ).
Gast- Gast
Pff Jeanette! vervelend.. :S werk ook in de zorg en je kan idd niet om elk wisse wasje ruilen?
Kun je ook niet overdag gaan wanneer je nog even vrij bent? Zou idd ook niet zomaar gaan ruilen.
Kun je ook niet overdag gaan wanneer je nog even vrij bent? Zou idd ook niet zomaar gaan ruilen.
Gast- Gast
VeryCherry schreef:Hmmm ja, dan kan ik het me inderdaad wel voorstellen, wanneer weet je of ze meegaan?
Nou ja, ik heb aan mijn zwager gevraagd of hij het uiterlijk voor half 6 wil laten weten, dan weet ik namelijk of ik wel of geen boodschappen moet doen (zij zouden de boodschappen regelen).
Gast- Gast
Storm schreef:Weerterbergen is leuk, daar ben ik 2 keer geweest de friet is alleen niet te pruimen daarAlex167 schreef:We gaan het weekend naar Weerterbergen in Weert (hoe verrassend ).
Die heb ik gelukkig niet op daar En we zijn ook niet van plan om daar friet te gaan eten, dat scheelt.
VC, vanwaar die twijfel?
Gast- Gast
Alex167 schreef:VeryCherry schreef:Hmmm ja, dan kan ik het me inderdaad wel voorstellen, wanneer weet je of ze meegaan?
Nou ja, ik heb aan mijn zwager gevraagd of hij het uiterlijk voor half 6 wil laten weten, dan weet ik namelijk of ik wel of geen boodschappen moet doen (zij zouden de boodschappen regelen).
Ah, dat scheelt alweer, kun je in ieder geval een beetje plannen.
Omdat ik er nog steeds niet over uit ben of ik er goed aan doe.
VeryCherry schreef:En nu slaat de twijfel weer enorm toe, of het wel goed is wat ik nu allemaal doe
Niet twijfelen!!!
@ Jeanette, vind eht best asociaal dat je vriendin dat "eist" van je!
@ all: wie geeft me een schop onder mijn kont dat ik vandaag ook wat nuttigs ga doen?
Gast- Gast
goedemorgen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Oh, ik heb straks een lijst gemaakt van wel 20 uitzendbureau's met telefoonnummer erbij. Als mijn zoontje in bed ligt ga ik ze allemaal bellen, dan MOET er wel iets tussen zitten toch?
Gast- Gast
De tijd vliegt echt.. Morgen is het alweer een half jaar geleden dat een vriend besloot om een eind aan z`n leven te maken.. Zo raar dat het alweer een half jaar geleden is..
Gast- Gast
Sannie89 schreef:Pff Jeanette! vervelend.. :S werk ook in de zorg en je kan idd niet om elk wisse wasje ruilen?
Ja, zelf werkt ze niet omdat ze geen baan kan krijgen. Ik heb haar ook gezegd dat ik daarna wel kom. Ik moet dan van 12.30 tot 21.00 uur werken, maar ze gaat 's middags een high tea houden. Daar was ze het dus niet mee eens en vond dat ik genoeg tijd had (1,5 week) om iets te regelen. Maar goed, kleinigheidje blijf je houden.
Ik ga nu wel douchen, ga zo met moeders naar Piet Klerx.
Fijne dag allemaal!
Wat heftig Donnaa!!_Donnaa schreef:De tijd vliegt echt.. Morgen is het alweer een half jaar geleden dat een vriend besloot om een eind aan z`n leven te maken.. Zo raar dat het alweer een half jaar geleden is..
Gast- Gast
Tijd vliegt echt! Heel apart soms..
Donna
Donna
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Goedemorgen allemaal!
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Mogge BA!
Storm, als dáár niks tussen zit weet ik het ook niet meer.
Donnaa, gaat inderdaad snel he ... ik las vanmorgen in de krant dat het vandaag alweer een jaar geleden is dat Milly Boele werd vermoord. Bizar dat het alweer een jaar geleden is, ik had geen idee.
Storm, als dáár niks tussen zit weet ik het ook niet meer.
Donnaa, gaat inderdaad snel he ... ik las vanmorgen in de krant dat het vandaag alweer een jaar geleden is dat Milly Boele werd vermoord. Bizar dat het alweer een jaar geleden is, ik had geen idee.
Gast- Gast
Bij mij lijkt de tijd te kruipen soms, ik kan niet wachten tot half/ eind juli...
Gast- Gast
wolletjes schreef:@ Jeanette, vind eht best asociaal dat je vriendin dat "eist" van je!
Ja, dat heb ik ook tegen haar gezegd en dat het zo allemaal niet werkt. Hier wist ze niet veel op te zeggen.
Maar goed, nu ben ik echt weg! Doeeg!!
Beauty Addict schreef:Bij mij lijkt de tijd te kruipen soms, ik kan niet wachten tot half/ eind juli...
Hahaha, ja dat ken ik wel! Bij jou komen ze eerder dan je uitgerekende datum, ik liep nog 5 dagen langer door. Erg vervelend als je zo naar iets uitkijkt!
Gast- Gast
Pagina 6 van 40 • 1 ... 5, 6, 7 ... 23 ... 40
Pagina 6 van 40
Permissies van dit forum: