Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

+9
Novalee
Caro
VeryCherry
Dennenappel
Atelier Madame
Snoes
Caramba
rapa nui
Frambooz
13 plaatsers

Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Frambooz wo 9 maa 2011 - 10:25

Ik woon nog niet zo lang met mezelf...Ben nog een beetje aan het klungelen met de thermostaat nerd
Wat is nou een goede stand...Woon in een flatje met beneden en aan de zijkanten buren...en de cv is 3 jaar oud...

Wie heeft er tips?

-x-
Frambooz
Frambooz
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 14
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:28

In de winter staat mijn CV op 18 graden wanneer ik naar bed ga en wanneer ik weg ben. Dit i.v.m. besparen kosten. In de zomer staat hij uit, oftewel op 16 graden dit i.v.m. het houden van warm water.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:31

Ik zet 'm 's nachts op 17 graden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  rapa nui wo 9 maa 2011 - 10:36

Ik zet hem 's nachts op 16,5. Maar ik heb hem als ik er door de weeks 's avonds ben ook "maar" op 18 staan. Soms op 18,5. Ik had altijd begrepen dat je er beter niet meer dan 2 graden tussen kunt laten omdat het anders weer zo veel tijd/energie kost om het warmer te laten worden.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 10:39

Hier staattie op 17 tot 18 's nachts en overdag, als we er zijn op 19 tot 20 graden. Als je m kouder zet duurt het zolang voordat het opgewarmd is, dan ben je echt aan het kleumen s ochtends.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Caramba wo 9 maa 2011 - 10:40

Hier staat hij 's winters op 15 graden in de nacht. Ons huis is snel op temperatuur, maar ik vind het zelf heerlijk dat het 's ochtends 15 graden is bij opstaan.
Caramba
Caramba
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3918
Punten : 4017
Registratiedatum : 08-03-11

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 11:15

Als ik ga slapen, of als we de hele dag van huis zijn i.v.m. werken, dan staat de thermostaat op 15 graden. Als ik thuis ben staat deze overdag en 's avonds op 20 graden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Snoes wo 9 maa 2011 - 19:10

In de winterperiode staat hij op 16 graden 's nachts.
In de zomerperiode staat hij gewoon uit.

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 19:25

Wij zetten 'm in de winter op 17 graden als we naar bed gaan

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Atelier Madame wo 9 maa 2011 - 19:53

Hier savonds op 20 en s nachts meestal 17, maar denk er nooit echt over na :p
Atelier Madame
Atelier Madame
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Dennenappel wo 9 maa 2011 - 22:15

's Nachts staat hij bij ons op 15 graden en overdag als we thuis zijn op 19 graden.

Vier graden verschil was dacht ik net goed, qua wat het kost om hem weer op temperatuur te krijgen.
Dennenappel
Dennenappel
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  VeryCherry wo 9 maa 2011 - 22:17

Overdag staat hij op 20 als ik thuis ben, als ik weg ben op 18 en 's nachts op 16 graden smile
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Frambooz wo 9 maa 2011 - 23:11

Bedankt voor jullie reacties smile , doe um snachts denk maar op 16 en overdag op 18 als ik thuis ben...En savonds staat ie wel vaak op 20...Als ik op bed ga op 16...
Frambooz
Frambooz
Zwijger
Zwijger

Aantal berichten : 6
Punten : 14
Registratiedatum : 19-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 23:26

We doen 'm 's nachts op 15, maar tenzij het heel hard vriest buiten, daalt de temperatuur beneden eigenlijk nooit zo ver. Boven staat de verwarming sowieso altijd uit en overdag en 's avonds als we thuis zijn staat de thermostaat beneden tussen de 19 en 21 graden.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gast wo 9 maa 2011 - 23:47

Bij ons staat hij 's nachts standaard op 15 graden. Als het heel koud is zet ik hem voor we naar bed gan op 17 graden anders is het huis niet snel genoeg opgewarmd als ik uit bed kom.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gast do 10 maa 2011 - 0:46

's nachts of als we weg zijn 3 graden lager dan de normale temperatuur als we thuis zijn. Dat schijnt optimaal te zijn voor een CV ketel, daarmee verbruik je het minst.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Caro do 10 maa 2011 - 1:02

's nachts gaat hij bij on op 15 graden, als we weg zijn ook. Dan stellen we hem zo in dat hij een uur voordat we opstaan/ thuiskomen warm begint te worden en dan is het 21 graden.
Caro
Caro
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3569
Punten : 3801
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Novalee do 10 maa 2011 - 1:38

In de winter 's nachts op 15 graden, overdag op 20. In de zomer staat hij gewoon uit.
Novalee
Novalee
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2405
Punten : 2611
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Lejow do 10 maa 2011 - 7:00

Hier staat hij 's nachts op 13 graden, maar de temperatuur komt hier zelden onder de 15 / 16 graden. Dan moet het wel flink hard vriezen.
Overdag als we niet thuis zijn staat hij dus ook op 13 graden en als we thuis zijn gaat hij op 19.
We hadden een thermostaat die automatisch aanging, maar vond dat zo zonde dat dat ding al om half 5 aan het loeien was, als wij pas om 6 uur thuis zouden zijn, dat we hem nu pas aanzetten als we thuis zijn.
Het is ook zo warm hier.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Rotjeknor

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Roxi3 do 10 maa 2011 - 9:39

Bij ons staat hij 's avonds op 18 tot 20 graden en 's nachts op 16 graden.

Roxi3
Prater
Prater

Aantal berichten : 1099
Punten : 1130
Registratiedatum : 30-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gast zo 13 maa 2011 - 23:28

's Nachts staat tie bij ons op 16-17. Eens met Giacomo , 3 graden verschil met overdag is het voordeligste.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Jerry zo 13 maa 2011 - 23:30

dat herinnert me eraan... Ik heb de thermostaat nog niet omhoog gezet vanochtend, staat dus nog op 14, nergens last van :P
Jerry
Jerry
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3719
Punten : 4112
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Flinder ma 14 maa 2011 - 0:07

Toevallig had ik het hier gister met mijn vriend over; hoeveel verschil er maximaal in graden tussen moet zitten.
Wij hebben de thermostaat 's nachts op 15 graden staan en overdag op 19 graden. Vier graden verschil dus..
Flinder
Flinder
Prater
Prater

Aantal berichten : 641
Punten : 676
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts? Empty Re: CV...Wat is een goede tempr. voor s'nachts?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum