Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)
+26
May
ekiaam87
Evan
Mida4you
Jente10
Angela_1986
TukTuk
Winegum
studiebol
Lejow
Gizmo
Poisongirl
stargirl
Beachgirl
Snoes
blondje1313
CCC
Jeanette
smooch
Dennenappel
Serena
Caresses
Pien
VeryCherry
xxDila
JD
30 plaatsers
Pagina 3 van 5
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)
Ondankbaar? Tsja, je krijgt toch niks van ze, ze komen alleen je straat filmen en maken je buren gelukkig. Ik weet niet of ik er iets van zou zeggen, maar zo raar vind ik het idee van je vader eigenlijk niet. Als jij de straat niet had opgegeven, was het er sowieso niet van gekomen natuurlijk.
Winegum- Prater
- Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10
Ja je hebt wel gelijk hoor... alleen twijfel ik nog of ik er wat van ga zeggen. Ze komen morgen langs om de straat nog eens goed te bekijken, dus misschien....dat ik wel een balletje opgooi.
Kijk het was natuurlijk té mooi geweest als ze de hele tuin hadden gedaan, maar al hadden ze maar een klein klusje gedaan...daar heb ik ook een hele lijst van doorrgegeven...
En wat jij zegt is waar, ik heb de straat opgegeven, en ik krijg er weliswaar een gezellig dagje voor terug, maar in principe kost het mij nu alleen maar geld, aangezien er bij ons niks gedaan wordt, maar het wel de bedoeling is dat wij met de buren voor hapjes en drankjes zorgen...
Kijk het was natuurlijk té mooi geweest als ze de hele tuin hadden gedaan, maar al hadden ze maar een klein klusje gedaan...daar heb ik ook een hele lijst van doorrgegeven...
En wat jij zegt is waar, ik heb de straat opgegeven, en ik krijg er weliswaar een gezellig dagje voor terug, maar in principe kost het mij nu alleen maar geld, aangezien er bij ons niks gedaan wordt, maar het wel de bedoeling is dat wij met de buren voor hapjes en drankjes zorgen...
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
Daarom, dat is gewoon jammer voor de moeite. Misschien kun je het gewoon algemeen houden, dat je het jammer vindt dat ze niks bij jullie gaan doen aangezien je de boel wel geregeld heb. Maar ook zou er niet teveel ophef van maken, je schiet er waarschijnlijk toch weinig mee op.
Winegum- Prater
Ik zou er zeker wel wat van zeggen hoor!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Registratiedatum : 18-11-10
Ja dat is precies wat ik ga doen denk ik.... er wel een opmerking over maken, maar er ook weer niet teveel heisa van maken... daar schiet ik inderdaad denk ik niks mee op.Winegum schreef:Daarom, dat is gewoon jammer voor de moeite. Misschien kun je het gewoon algemeen houden, dat je het jammer vindt dat ze niks bij jullie gaan doen aangezien je de boel wel geregeld heb. Maar ook zou er niet teveel ophef van maken, je schiet er waarschijnlijk toch weinig mee op.
JD- Ratel
nou ze zijn net langsgeweest en gaan tóch wat doen! Ze belden vanmorgen of ik nog een "heel klein" klusje kon bedenken, want ze vonden alle klussen die ik had opgegeven te groot. Nu gaan ze bij de trap een muurtje schilderen. Stond weliswaar niet op mn to do list, maar ach, evengoed leuk dat de muur een kleurtje krijgt!
JD- Ratel
Leuk zeg!! Mag je zelf de kleur uitkiezen?
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
VeryCherry schreef:Leuk zeg!! Mag je zelf de kleur uitkiezen?
Nope dat niet..
Ze hebben een aantal foto's gemaakt van de trap, en van de kleuren die ik al in de hal heb. Een styliste kiest dan vervolgens een kleur uit. maar als ik het echt niks vind mag ik het zeggen.. Maar aangezien de hele gang in bruintinten is verwacht ik eigenlijk dat ze ook zoiets erbij zoekt...maar ach, ik wacht het af:)
JD- Ratel
Leuk dat ze toch nog iets kleins doen! Hopelijk is het resultaat mooi
Winegum- Prater
Nou morgen is het zover...om 7.30 staab Thomas,Lodewijk en Quinty op de stoep!
Volgens mij wordt het erg gezellig!
Helaas mag ik pas foto's plaatsen als de uitzending geweest is, dus helaas...moeten jullie daar dan nog even op wachten....
Volgens mij wordt het erg gezellig!
Helaas mag ik pas foto's plaatsen als de uitzending geweest is, dus helaas...moeten jullie daar dan nog even op wachten....
JD- Ratel
Wat leuk!
Veel plezier morgen
Veel plezier morgen
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Oh leuk morgen al, veel plezier! Kom je hier wel even verslag doen (naderhand)?
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
Leuk dat ze toch iets bij je gaan doen! Ben benieuwd hoe je muurtje gaat worden. Veel plezier!
En dan ga je misschien nog wel iemand die ik ken ontmoeten, hij werkt vaak voor hun, als h.ov.enier.
En dan ga je misschien nog wel iemand die ik ken ontmoeten, hij werkt vaak voor hun, als h.ov.enier.
Angela_1986- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7754
Punten : 7884
Registratiedatum : 05-12-10
Haha ja misschien plaats ik wel gewoon stiekem een foto van mn muurtje hoor haha.
Verslag volgt nog:)
Verslag volgt nog:)
JD- Ratel
Spannend, veel plezier morgen!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
T was leuk!
Wel een superlange dag, met heel veel wachten...
Als ze bijvoorbeeld bij iemand binnen aan het filmen waren, moesten wij ons gewoon buiten vermaken. En aangezien er best een hele harde koude wind stond was t af en toe brrrrr koud!
Ze hebben op het nippertje mijn muur geschilderd. Eerder op de dag kwam er iemand naar me toe "uhm je muur stond niet in het script, dus waarschijnlijk gaat het niet door", ik dus helemaal pissig,maar gelukkig is het gelukt. Al moet ik zeggen dat thomas de eerste 2 strepen heeft gezet, en iemand anders het heeft afgemaakt.
Ik heb een orchidee bloemstuk gemaakt met Quinty, en heb eind van de middag Lodewijk meegesleurd naar mijn tuin voor tuinadvies. We mochten alles aan het einde van de dag houden; megagroot zwembad, trampoline, basketbalstandaard, en heel veel fietsjes,steppen etc. Wij hebben dan wel geen kinderen, als enige van de straat, maar hebben mooi ook een fietsje meegenomen...voor later:)
Die Thomas is gewoon een heeeeerlijk hapje, Lodewijk vond ik een....ch*go gozer, en Quinty is wel ok (vond haar op tv wel veel mooier)
Al met al dus een superleuke dag!
ik heb een contract moeten tekenen waarin staat dat ik geen foto's of ander beeldmateriaal van de dag zelff mag plaatsen voor de uitzending, anders krijg ik en dikke boete (2500 euro!)
Bij deze dus alleen een foto van Thomas en mij, als je meer wilt zien kun je 28 mei kijken; 18.05 op RTL4!
Wel een superlange dag, met heel veel wachten...
Als ze bijvoorbeeld bij iemand binnen aan het filmen waren, moesten wij ons gewoon buiten vermaken. En aangezien er best een hele harde koude wind stond was t af en toe brrrrr koud!
Ze hebben op het nippertje mijn muur geschilderd. Eerder op de dag kwam er iemand naar me toe "uhm je muur stond niet in het script, dus waarschijnlijk gaat het niet door", ik dus helemaal pissig,maar gelukkig is het gelukt. Al moet ik zeggen dat thomas de eerste 2 strepen heeft gezet, en iemand anders het heeft afgemaakt.
Ik heb een orchidee bloemstuk gemaakt met Quinty, en heb eind van de middag Lodewijk meegesleurd naar mijn tuin voor tuinadvies. We mochten alles aan het einde van de dag houden; megagroot zwembad, trampoline, basketbalstandaard, en heel veel fietsjes,steppen etc. Wij hebben dan wel geen kinderen, als enige van de straat, maar hebben mooi ook een fietsje meegenomen...voor later:)
Die Thomas is gewoon een heeeeerlijk hapje, Lodewijk vond ik een....ch*go gozer, en Quinty is wel ok (vond haar op tv wel veel mooier)
Al met al dus een superleuke dag!
ik heb een contract moeten tekenen waarin staat dat ik geen foto's of ander beeldmateriaal van de dag zelff mag plaatsen voor de uitzending, anders krijg ik en dikke boete (2500 euro!)
Bij deze dus alleen een foto van Thomas en mij, als je meer wilt zien kun je 28 mei kijken; 18.05 op RTL4!
Laatst aangepast door *Marietje* op do 5 mei 2011 - 9:32; in totaal 2 keer bewerkt
JD- Ratel
Leuk, ik ben benieuwd!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Klinkt als een erg leuke dag! Fijn dat ze jou muurtje toch nog gedaan hebben! En leuk van al die spullen die jullie mochten houden!
Jente10- Fluisteraar
- Aantal berichten : 264
Punten : 270
Registratiedatum : 13-12-10
Leuke foto met Thomas Waren de andere buren blij met hun klusjes? En welke kleur is het nou geworden in je gang?
stargirl- Fluisteraar
- Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10
Leuke foto!! Thomas rules!
Lejow- Lady Post-a-lot
Leuk, ik ga 28 mei kijken!
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Jammer dat ik er 28 mei niet ben
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Leuk!! Ik ga ook kijken
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Pagina 3 van 5 • 1, 2, 3, 4, 5
Soortgelijke onderwerpen
» Jaaa! Wij gaan verhuizen!
» JAAA Eindelijk!!!!
» Jaaa! Creabea_28 is bevallen!!!!!
» Jaaa nieuwe letters!
» Jaaa, eindelijk een huisje!