Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

+26
May
ekiaam87
Evan
Mida4you
Jente10
Angela_1986
TukTuk
Winegum
studiebol
Lejow
Gizmo
Poisongirl
stargirl
Beachgirl
Snoes
blondje1313
CCC
Jeanette
smooch
Dennenappel
Serena
Caresses
Pien
VeryCherry
xxDila
JD
30 plaatsers

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) - Pagina 2 Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  Beachgirl di 22 maa 2011 - 8:47

Ze betalen alles ja, maar ze halen wel de helft van de plantjes weer uit je tuin nadat alles opgenomen is. lol!

Kennis van me heeft ook zijn tuin laten doen met zo'n programma, die dacht: Jeetje wat een hoop plantjes in de borders! Helemaal vol! Maar daarna haalden ze de helft er weer uit. Is puur voor de camera.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv) - Pagina 2 Empty Re: Jaaa we worden "straat van de week!" (28 mei op tv)

Bericht  JD di 22 maa 2011 - 8:57

Mimpie schreef:Ze betalen alles ja, maar ze halen wel de helft van de plantjes weer uit je tuin nadat alles opgenomen is. lol!

Kennis van me heeft ook zijn tuin laten doen met zo'n programma, die dacht: Jeetje wat een hoop plantjes in de borders! Helemaal vol! Maar daarna haalden ze de helft er weer uit. Is puur voor de camera.

o hmmm das wel weer een beetje schraal...
ik heb dus de achtertuin opgegeven als klus in de tuin, maar gok dat ze dat tch niet doen, is een te groot project.
voor binnen heb ik opgegeven dat we graag een hoekbad willen....geen idee of ze dat doen. ze zullen dan wel allemaal prulletjes in mn badkamer zetten als decoratie voor het eindplaatje, maar ach...die mogen ze dan ook wel weer meenemen aan het eind, i dont care;)

en sja weet je....ook al halen ze de helft van de plantjes er weer uit, het is wel jammer, maar als ze mn hele tuin al zouden bestraten, dan zou dat me al honderden euro's schelen dan wanneer ik het zelf zou moeten doen...dus dan ben ik al lang heel erg blij haha
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Beachgirl di 22 maa 2011 - 9:00

*Marietje* schreef:
Mimpie schreef:Ze betalen alles ja, maar ze halen wel de helft van de plantjes weer uit je tuin nadat alles opgenomen is. lol!

o hmmm das wel weer een beetje schraal...
ik heb dus de achtertuin opgegeven als klus in de tuin, maar gok dat ze dat tch niet doen, is een te groot project.
voor binnen heb ik opgegeven dat we graag een hoekbad willen....geen idee of ze dat doen. ze zullen dan wel allemaal prulletjes in mn badkamer zetten als decoratie voor het eindplaatje, maar ach...die mogen ze dan ook wel weer meenemen aan het eind, i dont care;)

en sja weet je....ook al halen ze de helft van de plantjes er weer uit, het is wel jammer, maar als ze mn hele tuin al zouden bestraten, dan zou dat me al honderden euro's schelen dan wanneer ik het zelf zou moeten doen...dus dan ben ik al lang heel erg blij haha

Dat is waar. En wie weet is het tegenwoordig anders.
Beachgirl
Beachgirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2626
Punten : 2789

Bericht  Snoes wo 30 maa 2011 - 10:40

Weet je inmiddels al meer?

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11739
Punten : 12120

Bericht  JD wo 30 maa 2011 - 10:55

Snoes schreef:Weet je inmiddels al meer?

nou het ging nu tussen 3 straten. ze hadden nog maar 1 aflevering op te nemen voor dit seizoen, en 3 straten. We zouden het afgelopen week horen, maar heb niks gehoord, dus ik geloof niet dat we het zijn geworden. Heb haar gemaild, maar nog niks gehoord.
Ze zei wel dat, als we het nu niet zouden worden, ze ons zouden verschuiven naar volgens seizoen
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  JD ma 11 apr 2011 - 11:24

jaaaaaaaaaaa we worden het!!!

Ze komen woensdag 4 mei filmen, en aanstaande donderdag komen er 2 mensen van de redactie langs om te straat te bekijken, alles uit te leggen, en de opgegeven klussen te bekijken.
Wanneer het uitgezonden wordt weet ik nog niet.... als ik dat weet horen jullie het!

Dus...willen jullie allemaal heel hard meeduimen dat ze onze achtertuin gaan doen? Very Happy
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes di 12 apr 2011 - 19:41

Wat leuk Marietje! Ik hoop voor jullie dat het gewoon de achtertuin wordt Very Happy

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  stargirl di 12 apr 2011 - 20:19

Wat leuk zeg!! En ik duim voor je dat ze jullie achtertuin aan gaan leggen, zou wel erg gaaf zijn!

stargirl
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 82
Punten : 84
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  VeryCherry di 12 apr 2011 - 20:23

Wat gaaf zeg!! Zal voor je duimen Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Jeanette di 12 apr 2011 - 22:46

Wat leuk zeg! Ik duim mee! En als het uitgezonden wordt, ga ik wel even kijken.
Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  Poisongirl di 12 apr 2011 - 23:07

Ik duim ook mee1 als het op tv komt dan ga ik zeker kijken! IK KIJK SOWIESO VAAK EHET
Poisongirl
Poisongirl
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1642
Punten : 1809

Bericht  JD vr 22 apr 2011 - 5:02

Nou het is rond hoor! Ze staan op 4 mei om 7.30 al op de stoep met de hele crew!
Wordt helemaal leuk met hapjes,drankjes, ze nemen een megagroot zwembad mee voor de kids....
Helaaaaas gaan ze de tuin niet doen, wij zijn niet uitgekozen voor een klus in huis helaas.... maar heb er evengoed veel zin in! Zodra ik weet wanneer het wordt uigezonden horen jullie het!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gizmo vr 22 apr 2011 - 5:17

*Marietje* schreef:Nou het is rond hoor! Ze staan op 4 mei om 7.30 al op de stoep met de hele crew!
Wordt helemaal leuk met hapjes,drankjes, ze nemen een megagroot zwembad mee voor de kids....
Helaaaaas gaan ze de tuin niet doen, wij zijn niet uitgekozen voor een klus in huis helaas.... maar heb er evengoed veel zin in! Zodra ik weet wanneer het wordt uigezonden horen jullie het!

Wat jammer zeg, terwijl jij de straat hebt opgegeven toch? Best lullig dan...
Gizmo
Gizmo
Prater
Prater

Aantal berichten : 1151
Punten : 1285

Bericht  JD vr 22 apr 2011 - 5:23

Gizmo schreef:
*Marietje* schreef:Nou het is rond hoor! Ze staan op 4 mei om 7.30 al op de stoep met de hele crew!

Wat jammer zeg, terwijl jij de straat hebt opgegeven toch? Best lullig dan...

ja moet zeggen dat ik het ook wel heel jammer vind... ik heb de straat opgegeven, was best veel werk door het ronddelen van formulieren, contact houden met zowel buren als eh&t... dus ik dacht ook stiekem dat ze sowieso wel een klusje hier zouden gaan doen.
Ik hoopte daarbij op de tuin, maar ik had ook genoeg andere (kleinere) klusjes opgegeven...maar helaas.

Ja ze hebben voor mij bedacht dat ik, zonder groene vingers, voor héél nederland op tv een boeket mag gaan leren maken....dat wordt dus mijn nationale afgang op de nederlandse televisie...help!

Dus ja ach jammer dat er niks geklusd wordt, maar het wordt wel een erg leuke dag enne...ik mag de hele dag kijken naar die héérlijke Thomas, vind m zo leuk!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Snoes vr 22 apr 2011 - 6:18

Ik vind het ook wel een beetje raar/stom da ze nou niet eens een klein klusje doen dan. Ik ken het programma verder niet, maar jij hebt er zoveel moeite voor gedaan, dingen opgegeven die kunnen gedaan worden en dan doen ze daar neits mee. Jammer!

Snoes
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Lejow vr 22 apr 2011 - 7:35

Ik heb wel eens begrepen dat je alles wat ze komen doen ook zelf moet betalen... En volgens mij begreep ik dat jullie niet zo heel breed in de kosten zitten toch? Dus misschien is het maar 'goed' zo?
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  JD vr 22 apr 2011 - 10:02

Lejow schreef:Ik heb wel eens begrepen dat je alles wat ze komen doen ook zelf moet betalen... En volgens mij begreep ik dat jullie niet zo heel breed in de kosten zitten toch? Dus misschien is het maar 'goed' zo?

nope, alles wordt 100% betaald.
Alleen de dingen ter extra aankleding nemen ze weer mee terug, of kun je overnemen.
Dus als ze je tuin doen, dan zetten ze vaak een compleet aangekleedde tafel neer met kussentjes,tafelkleed etc...die losse dingen nemen ze mee, want die lenen ze van woonwinkels.
Verder is alles 100% voor hun rekening... daarom zou het juist zo mooi uitkomen!
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Lejow vr 22 apr 2011 - 21:59

[quote="*Marietje*"]
Lejow schreef:Ik heb wel eens begrepen dat je alles wat ze komen doen ook zelf moet betalen... En volgens mij begreep ik dat jullie niet zo heel breed in de kosten zitten toch? Dus misschien is het maar 'goed' zo?

nope, alles wordt 100% betaald.
Alleen de dingen ter extra aankleding nemen ze weer mee terug, of kun je overnemen.
Dus als ze je tuin doen, dan zetten ze vaak een compleet aangekleedde tafel neer met kussentjes,tafelkleed etc...die losse dingen nemen ze mee, want die lenen ze van woonwinkels.
Verder is alles 100% voor hun rekening... daarom zou het juist zo mooi uitkomen! [/quote

Aahhh, dan is dat dus een broodje aap :P
Dan vind ik het wel stom dat ze niet iets bij jullie doen..
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659

Bericht  studiebol za 23 apr 2011 - 23:59

Leuk dat jullie straat van de week worden!
Maar net als de rest vind ik het echt behoorlijk stom dat de gene die alles geregeld heeft wordt overgeslagen met de klussen!

Ik hoop dat jullie een leuke dag hebben ik denk trouwens dat het wel vlot daarna uitgezonden word zoveel tijd zit daar dacht ik nooit tussen.
studiebol
studiebol
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6711
Punten : 7425

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 0:36

Doen ze alleen die nieuwbouwdingies? Of ook de L.Straat nr. 99 bijv? :P Ik zag je trouwens lopen gister Very Happy

Gast
Gast

Bericht  JD zo 24 apr 2011 - 1:05

Trisha schreef:Doen ze alleen die nieuwbouwdingies? Of ook de L.Straat nr. 99 bijv? :P Ik zag je trouwens lopen gister Very Happy

echt zag je me lopen? waar? met de hond zeker of niet? Volgende keer gewoon roepen hoor haha!

Ze doen alleen ons rijtje huizen, dus nummer 156 tm 178 ofzo. Iedereen is die dag van harte welkom, wordt helemaal gezellig, dus als je in de buurt bent....?smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gast zo 24 apr 2011 - 2:18

Ooh ik dacht al, want de Lstraat is wel heel groot anders haha. Ja je liep met de hond! Uur of 2, je kwam van de Deen denk ik Very Happy Ik had gister haast - trein halen die ik uiteindelijk toch miste - maar volgende keer geef ik een brul Very Happy

Gast
Gast

Bericht  JD zo 24 apr 2011 - 13:05

Trisha schreef:Ooh ik dacht al, want de Lstraat is wel heel groot anders haha. Ja je liep met de hond! Uur of 2, je kwam van de Deen denk ik Very Happy Ik had gister haast - trein halen die ik uiteindelijk toch miste - maar volgende keer geef ik een brul Very Happy

Klopt ik was naar de Deen geweest om ijsjes te halen rond 2en!smile Had de hond meegenomen om te testen hoe ie reageert als je hem eventjes vastbind bij t winkelcentrum voor....ging top, hij hinh weer de voorbeeldige hond uit:)

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Winegum di 26 apr 2011 - 23:00

Ik blijf het raar vinden dat ze niet iets doen bij jullie thuis. Mooie boel, jij geeft jullie straat op, maar er wordt niet eens wat in huis gedaan. Zonde!
Ondanks dat hoop ik dat jullie een mooie dag gaan hebben.
Hoe reageerde de buurt? Zijn ze er blij mee?

Winegum
Prater
Prater

Aantal berichten : 1283
Punten : 1456
Registratiedatum : 06-12-10

Bericht  JD wo 27 apr 2011 - 5:31

Sja ik blijf het ook jammer vinden...maar ach...het is nou eenmaal zo.
Mn vader zei dat ik er wat van moest zeggen, maar dat vind ik dan weer zo ondankbaar overkomen....?

De buren waren er blij mee ja! Ze hebben zoch tenslotte zelf op moeten geven... dus er zijn een aantal buren diee niet meedoen, maar het grote deel is erg enthousiast!

JD
JD
Ratel
Ratel

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Pagina 2 van 5 Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: