Jongen klinkt als Shakira, super!
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
Jongen klinkt als Shakira, super!
http://www.zie.nl/video/opmerkelijk/Jongen-klinkt-als-Shakira/m1gz0ndfo48j
Gast- Gast
Re: Jongen klinkt als Shakira, super!
Hmm..dat versta ik nou weer net niet..
Lies- Prater
- Aantal berichten : 767
Punten : 885
Registratiedatum : 18-11-10
Lies schreef:Hmm..dat versta ik nou weer net niet..
Me too!
Gast- Gast
ze zegt min of meer dat ze verbaasd is, flabbergasted en dat ze even niet meer weet wie ze is
Oh, en of de kerel die dit zingt bereid is af te vallen, zijn haar te laten groeien en zich te kleden als een vrouw
Oh, en of de kerel die dit zingt bereid is af te vallen, zijn haar te laten groeien en zich te kleden als een vrouw
Gast- Gast
Haha wat bizar!
Ik kan het jurylid niet goed verstaan, want m'n Spaans is te slecht geworden (en ze praat niet het soort Spaans wat ik geleerd heb natuurlijk, alhoewel ik wel Mexicaans Spaans geleerd heb in Amerika). Wat zegt ze Wol? Ik versta alleen iets over dat het moeilijk is om een vrouw te imiteren? En dat ze 't goed vindt maar zich iets afvraagt..maar wat?
Ik kan het jurylid niet goed verstaan, want m'n Spaans is te slecht geworden (en ze praat niet het soort Spaans wat ik geleerd heb natuurlijk, alhoewel ik wel Mexicaans Spaans geleerd heb in Amerika). Wat zegt ze Wol? Ik versta alleen iets over dat het moeilijk is om een vrouw te imiteren? En dat ze 't goed vindt maar zich iets afvraagt..maar wat?
Gast- Gast
Haha ja ik zag het al Ze praat wel erg onduidelijk vind ik.
Maar gekke stem heeft die vent inderdaad.
Maar gekke stem heeft die vent inderdaad.
Gast- Gast
Haha echt maf.
SuperGrover- Ratel
- Aantal berichten : 4489
Punten : 4741
Registratiedatum : 22-11-10
Wow, qua stem lijkt het echt veel op Shakira, knap hoor! Qua uiterlijk wat minder.
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Bitterkoek_ schreef:Wow, het lijkt haast nep gewoon.
Ja inderdaad. Stem loopt ook niet gelijk met het beeld waardoor ik ga twijfelen.
Gast- Gast
Mwah, als ie zo zingt klinkt het inderdaad wel wat als Shakira ja. Maar ik heb hem niet zo'n mooie, galmende hoge toon of uithaal horen doen waar ik in haar muziek juist zo gek op ben:P Dus ik denk niet dat zijn imitatie het veel verder zou schoppen dan deze zinnetjes . Of zijn er nog meer afleveringen van hem?
Goudlokje- Fluisteraar
- Aantal berichten : 48
Punten : 52
Registratiedatum : 15-01-11
Birgit schreef:Bitterkoek_ schreef:Wow, het lijkt haast nep gewoon.
Ja inderdaad. Stem loopt ook niet gelijk met het beeld waardoor ik ga twijfelen.
Wat bizar zeg. Maar ik twijfel ook, omdat de stem niet gelijk loopt met het beeld.
Daarentegen vind ik dat het vrouwelijk jurylid wel een vrij mannelijke stem heeft.
Gast- Gast
Die jongen klinkt dan wel als een vrouw in dit filmpje maar die vrouw uit de jury heeft gewoon een mannenstem haha !
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Klinkt in het Nederlands toch nét even anders :-P
» Super snelle vraag
» Super mooi nummer!
» Super kicke!
» Super Gigantische MegaMijlpaal !!
» Super snelle vraag
» Super mooi nummer!
» Super kicke!
» Super Gigantische MegaMijlpaal !!
Pagina 1 van 1