Hyves In Memoriam
+2
Ella
Rush
6 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Hyves In Memoriam
Op hyves kan ik nergens terugvinden hoe je iemand hiervoor aan moet melden.
Iemand een idee?
Iemand een idee?
Gast- Gast
Re: Hyves In Memoriam
Verzoek indienen via 'Mail ons je Vraag'
http://www.hyves.nl/help/?searchterms=memoriam
http://www.hyves.nl/help/?searchterms=memoriam
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Een oom van mij. Hij is vorig jaar overleden, maar volgens hyves is hij inmiddels wel een jaar ouder geworden.
Er is ook iemand die hem nog steeds een fijn weekend wenst, niet echt gepast.
Ik heb in 1e instantie een berichtje naar de persoon zelf gestuurd, maar daarna zijn er toch weer berichtjes achter gelaten.
Volgens mij kan er daarna nog steeds een berichtje achter gelaten worden, maar dan staat er gewoon bij dat hij er niet meer is.
Ik heb in 1e instantie een berichtje naar de persoon zelf gestuurd, maar daarna zijn er toch weer berichtjes achter gelaten.
Volgens mij kan er daarna nog steeds een berichtje achter gelaten worden, maar dan staat er gewoon bij dat hij er niet meer is.
Gast- Gast
Klopt Birgit, maar dat er dan ineens 'In Memoriam' staat wil niet zeggen dat diegene niet meer gaat krabbelen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Nee, maar dat gaat het me in 1e instantie ook niet om. Ik irriteer me aan zijn leeftijd
Gast- Gast
Ik snap dat je dat vervelend vindt! Hopelijk stopt die persoon ook met krabbelen, ik vind dat eerlijk gezegd ook ongepast. Weet hij wel dat je oom is overleden?
Gast- Gast
Kan je diegene niet als vriend laten verwijderen? En dan de pagina laten instellen alleen voor vrienden
Ella- Ratel
- Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10
Ik heb de gegevens van het profiel niet, een oom van me schijnt die gekregen te hebben.
Mijn vader dacht dat het profiel verwijderd zou worden, maar dat is nu na meer dan een jaar nog niet gedaan.
Profiel hoeft van mij ook niet perse verwijderd te worden, een aanpassing is voldoende.
Mijn vader dacht dat het profiel verwijderd zou worden, maar dat is nu na meer dan een jaar nog niet gedaan.
Profiel hoeft van mij ook niet perse verwijderd te worden, een aanpassing is voldoende.
Gast- Gast
Nee het wordt niet automatisch verwijderd, dat moet je inderdaad doen met de gegevens. Mijn moeder heeft er een hele kluif aan gehad bij mijn oma's hyves.
Gast- Gast
toevallig las ik dat gister bj de kapper in de viva ofzo, dat dat kon.
Ga ook meteen de pagina van mn neefje ervoor aanmelden. Vind het zo irritant dat er nu "23" staat, terwijl hij maar 21 geworden is....
Ga ook meteen de pagina van mn neefje ervoor aanmelden. Vind het zo irritant dat er nu "23" staat, terwijl hij maar 21 geworden is....
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
in de vriendin stond daar laatst een stuk over in
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
Birgit schreef:Een oom van mij. Hij is vorig jaar overleden, maar volgens hyves is hij inmiddels wel een jaar ouder geworden.
Wat een achterlijke man, ik kan daar zo boos om worden. Heb je toen nog een reactie gekregen van die man op jouw bericht?
Gast- Gast
Ik weet niet of het een man is
Ik heb geen reactie gekregen, maar de krabbels werden wel meteen verwijderd.
Een tijdje daarna kwamen er toch weer nieuwe krabbels terwijl ik in mijn berichtje vermeld heb dat mijn oom inmiddels al een tijdje terug overleden was.
Ik heb geen reactie gekregen, maar de krabbels werden wel meteen verwijderd.
Een tijdje daarna kwamen er toch weer nieuwe krabbels terwijl ik in mijn berichtje vermeld heb dat mijn oom inmiddels al een tijdje terug overleden was.
Gast- Gast
Snelle reactie gehad!
Allereerst gecondoleerd met dit verlies.
Wanneer een Hyver is komen te overlijden mag de naaste familie bepalen wat er met het profiel gebeurt. Uiteraard zullen we het profiel verwijderen wanneer dit de wens van de nabestaanden is, houd er dan wel rekening mee dat ook alle inbox berichten, krabbels etc. van deze persoon die ooit verstuurd zijn verdwijnen op jouw profiel of andere profielen. Mochten jullie de inloggegevens weten, dan kun je natuurlijk zelf het profiel verwijderen.
Als er behoefte is om het profiel aan te houden als condoleanceregister is dat ook mogelijk. Het profiel krijgt dan een speciale status, ''In Memoriam''. Op het profiel zal deze tekst komen te staan en ook zul je de geboorte- en sterfdatum van de overledene zien staan. Daarnaast zal de leeftijd van het profiel niet meer verjaren en zullen hier ook geen notificaties worden verzonden naar andere Hyvers. Hyvers kunnen ook geen vrienden meer worden met het profiel en kunnen zij ook geen (ongewenste) privéberichten versturen. In, onder andere, de krabbel kunnen de nabestaanden dan nog een mooie boodschap achterlaten voor de overledene.
In beide gevallen hebben we wel een kopie van de overlijdensakte nodig. Je kunt dit in een bijlage naar mij mailen, tezamen met wat er met het profiel moet gebeuren. Als je het liever per post wilt versturen kan dit natuurlijk, stuur mij dan even een mailtje en dan stuur ik het adres in een reply. Zou je ook een gebruikersnaam/link naar het profiel willen meesturen?
Alvast bedankt, en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Ik heb geen kopie van de overlijdensakte dus verder dan informatie aanvragen kom ik niet.
Allereerst gecondoleerd met dit verlies.
Wanneer een Hyver is komen te overlijden mag de naaste familie bepalen wat er met het profiel gebeurt. Uiteraard zullen we het profiel verwijderen wanneer dit de wens van de nabestaanden is, houd er dan wel rekening mee dat ook alle inbox berichten, krabbels etc. van deze persoon die ooit verstuurd zijn verdwijnen op jouw profiel of andere profielen. Mochten jullie de inloggegevens weten, dan kun je natuurlijk zelf het profiel verwijderen.
Als er behoefte is om het profiel aan te houden als condoleanceregister is dat ook mogelijk. Het profiel krijgt dan een speciale status, ''In Memoriam''. Op het profiel zal deze tekst komen te staan en ook zul je de geboorte- en sterfdatum van de overledene zien staan. Daarnaast zal de leeftijd van het profiel niet meer verjaren en zullen hier ook geen notificaties worden verzonden naar andere Hyvers. Hyvers kunnen ook geen vrienden meer worden met het profiel en kunnen zij ook geen (ongewenste) privéberichten versturen. In, onder andere, de krabbel kunnen de nabestaanden dan nog een mooie boodschap achterlaten voor de overledene.
In beide gevallen hebben we wel een kopie van de overlijdensakte nodig. Je kunt dit in een bijlage naar mij mailen, tezamen met wat er met het profiel moet gebeuren. Als je het liever per post wilt versturen kan dit natuurlijk, stuur mij dan even een mailtje en dan stuur ik het adres in een reply. Zou je ook een gebruikersnaam/link naar het profiel willen meesturen?
Alvast bedankt, en heel veel sterkte in deze moeilijke tijd.
Ik heb geen kopie van de overlijdensakte dus verder dan informatie aanvragen kom ik niet.
Gast- Gast
Kan je die niet aan die persoon vragen die het wel heeft? Met uitleg dat je het vervelend vind dat zijn leeftijd verandert e.d.
Gast- Gast
Oh wat balen Birgit, nu kom je eigenlijk nog niet verder!
Is er geen tante/neefje/nichtje/opa/oma waar je dit mee kunt overleggen?
Is er geen tante/neefje/nichtje/opa/oma waar je dit mee kunt overleggen?
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Volgens mij vinden ze me dan een bemoeial, ik wilde het eigenlijk anoniem doen :-)
Gast- Gast
Wel logisch dat ze het vragen, anders kun je iedereen dood laten verklaren op hyves...
Gast- Gast
_Leaf_ schreef:Wel logisch dat ze het vragen, anders kun je iedereen dood laten verklaren op hyves...
Inderdaad.
Gast- Gast
Zouden ze niet akkoord gaan met een kopie van een familiebericht uit de krant of de rouwkaart?
Gast- Gast
Megara schreef:Zouden ze niet akkoord gaan met een kopie van een familiebericht uit de krant of de rouwkaart?
dat vraag ik me ook af...
ik wil dus hetzelfde regelen, maar heb ook geen overlijdensakte.
JD- Ratel
- Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10
_Leaf_ schreef:Wel logisch dat ze het vragen, anders kun je iedereen dood laten verklaren op hyves...
Ja, dat snap ik
Ik ga toch eens navragen of een rouwkaart of de advertentie uit de krant (hier heb ik een link van) genoeg is.
Toch vind ik het lastig, want het betekent dat ik een beslissing moet nemen hoe de hyves eruit komt te zien.
Gast- Gast
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: