Studentenkamervraagjes
+9
May
Try
Feline
Serena
TukTuk
Atelier Madame
Huppekee
Zora
SuperGrover
13 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Studentenkamervraagjes
Ik heb in drie studentenkamers gewoond hier in Eindhoven, en allemaal gevonden via kamernet. Afmetingen van 17m2 tot 25m2, en huurprijs incl van 265 tot 320 euro. Gewoon reageren op elke kamer die je wel wat lijkt. Als je uitgenodigd wordt op de kijkavond je beste beentje voorzetten en afwachten.
Geloof me, het zal misschien niet makkelijk zijn (mijn eerste kamer had ik in 1x, voor mijn tweede en derde kamer ben ik geloof ik wel 15 kijkavonden langsgeweest) maar het zal lonen! SUCCES!
Geloof me, het zal misschien niet makkelijk zijn (mijn eerste kamer had ik in 1x, voor mijn tweede en derde kamer ben ik geloof ik wel 15 kijkavonden langsgeweest) maar het zal lonen! SUCCES!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
ow wat ik ook nog wil meegeven, als het niet direct lukt om een vast kamer te krijgen, kan je ook heel goed voor een tijdelijke gaan. Die zijn vaak voor een half jaar en dan kan je in die tijd weer op zoek naar een andere kamer en netwerken voor misschien een vaste kamer. Ik heb namenlijk eerst een tijdelijke gehad van een maand, toen was er een meisje in dat huis die een half jaar wegging, dus kon ik in dat huis blijven voor een half jaar. En uiteindelijk had ik genoeg inschrijftijd gespaard om te kunnen reageren op een vaste kamer van de ssh, toevallig ook in hetzelfde huis
Serena- Kletskop
- Aantal berichten : 1653
Punten : 1694
Ik weet niet of je al hebt overwogen om anti-kraak te gaan wonen? Dat is namelijk ook altijd een optie! En verder zou ik inderdaad kamernet in de gaten houden en lekker gaan hospiteren, zo leer je ook mensen kennen en die kunnen altijd weer van pas komen bij het zoeken van een huis toch:).
Gast- Gast
Powerbabe schreef:Ik weet niet of je al hebt overwogen om anti-kraak te gaan wonen? Dat is namelijk ook altijd een optie! En verder zou ik inderdaad kamernet in de gaten houden en lekker gaan hospiteren, zo leer je ook mensen kennen en die kunnen altijd weer van pas komen bij het zoeken van een huis toch:).
Er is alleen 1 nadeel aan anti-kraak, je kan er elk moment weer uitgezet worden, zonder dat je recht hebt op vervangende ruimte.. (vaak proberen ze het wel te regelen, maar ze kunnen je niks garanderen). Dus dat kan alleen als je een back-up adres hebt, of kan regelen binnen 2 weken..
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: