Loopoor
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Loopoor
Hier heeft de oudste nu ondertussen al 2 weken een loopoor. Ik heb vorige week de huisarts gebeld en die doen er niets aan. Maar het word ook niet minder. Hij heeft nu een maand of 10 buisjes.
Weet iemand of het normaal is dat het zo lang blijft lopen (knets, lieskuh) en dat er niets aan gedaan word?
Weet iemand of het normaal is dat het zo lang blijft lopen (knets, lieskuh) en dat er niets aan gedaan word?
Gast- Gast
Re: Loopoor
mijn zoontje heeft ook al 3 weken een loopoor en de huisarts vond het ook niet nodig om er wat aan te doen.
Ik merkte wel dat hij steeds echt last van zn oor had dus heb een verwijsbrief voor de kno arts gevraagd. Daar ben ik vorige week geweest en wordt hij volgende week geopereerd aan zijn neusamandelen en zijn oren worden dan ook doorgeprikt. (hij heeft geen buisjes, dus wat dat betreft weet ik niet wat normaal is)
Ik merkte wel dat hij steeds echt last van zn oor had dus heb een verwijsbrief voor de kno arts gevraagd. Daar ben ik vorige week geweest en wordt hij volgende week geopereerd aan zijn neusamandelen en zijn oren worden dan ook doorgeprikt. (hij heeft geen buisjes, dus wat dat betreft weet ik niet wat normaal is)
juffie001- Fluisteraar
- Aantal berichten : 467
Punten : 543
Registratiedatum : 18-11-10
Eeen loopoor betekend dat de buisjes goed hun werk doen. De 'vuiligheid' kan er immers uit. Ik vind zelf 3 weken wel heel erg lang en ben zelf ook altijd na 2 weken naar de huisarts gegaan. Die schreef in sommige gevallen wel een druppel voor, maar dan zat er ook een oorontsteking bij. Is dat niet het geval dan moet het uit zichzelf over gaan.
Goed in de gaten houden of er geen koorts (of verhoging) bij zit. Is dat wel het geval gewoon een afspraak maken met de huisarts.
Goed in de gaten houden of er geen koorts (of verhoging) bij zit. Is dat wel het geval gewoon een afspraak maken met de huisarts.
Gast- Gast
Lieskuh, dat zei de assistente inderdaad ook.
Gelukkig blijft het aardig in zijn oorschelp zitten, maar goed is wel vervelend elke keer zo'n nat oor.
Hij heeft verder geen koort of pijn ofzo. Maar houden het inderdaad in de gaten.
juffie succes volgende week. Hier zijn bij hem de neusamandelen er ook uit en hij kreeg toen gelijk buisjes.
Gelukkig blijft het aardig in zijn oorschelp zitten, maar goed is wel vervelend elke keer zo'n nat oor.
Hij heeft verder geen koort of pijn ofzo. Maar houden het inderdaad in de gaten.
juffie succes volgende week. Hier zijn bij hem de neusamandelen er ook uit en hij kreeg toen gelijk buisjes.
Gast- Gast
Stomme vraag missschien maar ik heb zelf tot in den treure buisjes gehad en wanneer ik zo'n lange tijd een loopoor had bleek iedere keer dat er op mysterieuse wijze geen buisje meer zat.... die dingen schijnen er nogal eens uit te vallen. Heb het natuurlijk wel over zo;n 15-20 jaar geleden (jezus zo lijk ik echt mega oud) dus weet niet of er daarin iets veranderd is.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
printje, hier nog geen buisjes gevonden.
Een week voordat het begon is hij nog bij de kno arts geweest en toen zaten ze er nog netjes in.
Een week voordat het begon is hij nog bij de kno arts geweest en toen zaten ze er nog netjes in.
Gast- Gast
Oke Woezel ik denk ik zeg het even omdat dit bij mij dus altijd de reden van een loopoor was. Overigens vonden wij ook niet altijd de buisjes.
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Buisjes vind je ook maar zeer zelden terug. Die zijn zo ontzettend klein. Over het algemeen zitten de buisjes er ook nog wel met een loopoor. Het vocht loopt er immers uit en dat doet het niet als het trommelvlies weer dicht is gegroeid nadat de buisjes eruit zijn gegaan.
Gast- Gast
lieskuh, dan nog even een vraag om te kijken of ik het goed snap.
Het oor loopt bij hem door de buisjes dus zo. C heeft geen buisjes dus die kan dus niet zo'n loopoor krijgen?
Het oor loopt bij hem door de buisjes dus zo. C heeft geen buisjes dus die kan dus niet zo'n loopoor krijgen?
Gast- Gast
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: