Leuk zwembad rondom Amsterdam
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Leuk zwembad rondom Amsterdam
Weet iemand een leuke zwembad/zwemparadijs rondom Amsterdam? Wil mijn vriend 'verrassen' met een dagje zwemmen (vindt hij helemaal geweldig ). Bij voorkeur iets wat veel glijbanen enzo heeft.
Gast- Gast
Re: Leuk zwembad rondom Amsterdam
De Miranda bad is wel leuk. Ik vind zelf dat het in Adam een beetje regenvalt met leuke zwembaden. Tikibad is wel leuk maar ook niet echt in de buurt van Adam!
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
Ik ben jaren geleden eens wezen zwemmen in Amstelveen (De Meerkamp) en vond het toen wel leuk
iloverocknroll1984- Fluisteraar
- Aantal berichten : 333
Punten : 400
Registratiedatum : 06-12-10
Het tikibad is echt hét meest geweldige zwembad éver. Die glijbanen gaan zó onwijs hard, haha! Ik wil er ook nog graag een keer heen, de laatste keer was ik geloof ik 10 ofzo Het is alleen niet zo dichtbij Amsterdam...
Gast- Gast
Noa schreef:Het tikibad is echt hét meest geweldige zwembad éver. Die glijbanen gaan zó onwijs hard, haha! Ik wil er ook nog graag een keer heen, de laatste keer was ik geloof ik 10 ofzo Het is alleen niet zo dichtbij Amsterdam...
lJa is wel echt lachen ook al ben ik een scheiterd en durf niet overal in
Ja het is evengoed nog zeker half uur rijden
loura- Ratel
- Aantal berichten : 3534
Punten : 3738
Registratiedatum : 19-11-10
In het tikibad zijn we vorige keer al geweest .. he jammer! De tongelreep in eindhoven vind ik ook erg leuk maar goed dat schiet niet echt op.. Dat kan ik beter met hem doen als we gewoon in Nijmegen zijn haha.
Ik zoek dat zwembad in amstelveen wel eens op.. eens kijken of dat wat is
Ik zoek dat zwembad in amstelveen wel eens op.. eens kijken of dat wat is
Gast- Gast
loura schreef:De Miranda bad is wel leuk. Ik vind zelf dat het in Adam een beetje regenvalt met leuke zwembaden. Tikibad is wel leuk maar ook niet echt in de buurt van Adam!
De laatste keer dat ik de Mirandabad was is me heel erg slecht bevallen. Er waren veel allochtone mannen die je onderwater aan het betasten waren. Geen idee hoe dat nu is.
Gast- Gast
Soortgelijke onderwerpen
» Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam)
» Leuk zwembad omg. Rotterdam?
» Leuk hip restaurant in Amsterdam
» Zwembad
» Zwembad op balkon
» Leuk zwembad omg. Rotterdam?
» Leuk hip restaurant in Amsterdam
» Zwembad
» Zwembad op balkon
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: