Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam)

3 plaatsers

Ga naar beneden

Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam) Empty Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam)

Bericht  Kamperseboekenwurm vr 10 aug 2012 - 8:57

Morgen gaan mijn vriend en ik ter ere van zijn verjaardag een dagje naar Amsterdam.
Eerst willen Madame Tussaud gaan bezoeken en daarna uit eten.

Wie heeft er tips voor een gezellig en betaalbaar restaurantje in de buurt van Madame Tussaud? Wij houden meer van eetcafés dan hele luxe restaurants en eten graag Frans/Spaans/Italiaans/Hollands....

Kamperseboekenwurm
Prater
Prater

Aantal berichten : 533
Punten : 779
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam) Empty Re: Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam)

Bericht  Caresses vr 10 aug 2012 - 9:03

Naast centraal station zit de bibliotheek en daaronder/naast zit Vapiano, voor max 10 euro heb je daar heerlijke pasta's en pizza's. Voor je neus klaar gemaakt. Incl. groot buiten terras. Als je er dan toch bent kan je helemaal bovenin naar de bieb gaan (is tot 22.00 u open) en dan heb je een heel mooi uitzicht over de stad.

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam) Empty Re: Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam)

Bericht  Reeza vr 10 aug 2012 - 9:33

Ik vind Humpreys altijd wel leuk, zit op de Oudezijds Voorburgwal ongeveer. En ik heb een keer bij een Mexicaan gegeten in/rond de Damstraat, was ook erg lekker!
Reeza
Reeza
Prater
Prater

Aantal berichten : 1062
Punten : 1180
Registratiedatum : 21-06-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam) Empty Re: Uit eten rondom Madame Tussaud (Amsterdam)

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum