Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

5 plaatsers

Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  JD zo 6 maa 2011 - 11:02

Hoi meiden!

Wij willen aanstaande woensdag samen een dagje naar Amsterdam. We willen allebei graag een keer naar het Anne Frank huis, maar ja, daar ben je natuurlijk geen hele dag mee bezig...

Dus mijn vraag aan jullie; Wat is er nog meer leuk om met zn 2tjes te doen in Amsterdam?? En weet er iemand een leuke plek om te eten?

Shoppen gaat het sowieso niet worden, want daar hebben we dan weer even net niet genoeg geld voor, maar alle andere leuke ideeen zijn welkom!

Thanks! smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  Monte zo 6 maa 2011 - 11:09

Filmmuseum in het vondelpark. Daar kun je hele oude films kijken, vond ik erg leuk.
Monte
Monte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4853
Punten : 5410
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Holland

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  Jmdb zo 6 maa 2011 - 20:38

Ik weet natuurlijk niet of je 'toeristische dingen' wilt doen, maar wat me zo te binnen schiet: Een bezoekje aan Maddam Tussaud, kijkje nemen op de beruchte wallen Wink, wandelen in het Vondelpark, rondlopen in de Jordaan/de pijp, een rondvaart met de boot.. Verder kun je misschien op Google even zoeken wat er allemaal te doen is!
Jmdb
Jmdb
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 27
Punten : 37
Registratiedatum : 14-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  rapa nui ma 7 maa 2011 - 0:51

Schiet me even te binnen: Als je er nog een museum er bij wilt doen hou dan even de toegangsprijzen in de gaten. Komt misschien nu even financieel niet uit maar je kunt het Anne Frank huis tegenwoordig ook met de Museumkaart bezoeken. Die kost tegenwoordig ca. 40 euro per persoon voor een jaar. Anne Frank huis kost 9 euro. Als je er nog een museum bij pakt dan zit je al aan de helft van het bedrag van de Museumkaart en kun je vervolgens een jaar lang voor niets naar heel veel museums. BV. in Amsterdam is NEMO ook erg leuk (entree 12,50 euro) en is tegenwoordig ook te bezoeken met de Museumkaart, net als het VOC schip dat tegenover NEMO ligt.
rapa nui
rapa nui
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  JD ma 7 maa 2011 - 1:04

Thanks voor de tip! Alleen....zijn wij verder echt totaal geen museumbezoekers haha...en aangezien wij praktisch nooit een dag samen vrij zijn, vraag ik me toch af of we in ons geval het geld van die kaart eruit halen....

En over NEMO, ik dacht altijd dat dat voor kinderen was?? Lijkt me vet leuk namelijk, maar durfde nooit heen omdat ik dus dacht dat t voor kleintjes was haha...is dat nog steeds leuk als je 25 bent?Wink

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 1:12

Het Sexmuseum, kost maar 6 euro.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  JD ma 7 maa 2011 - 1:13

Storm schreef:Het Sexmuseum, kost maar 6 euro.
hahaha daar zijn we allebei al een keer geweest!Wink Ik heb nog ergens een foto waarop ik sta, innig een grote piemel van 2 meter knuffelend hahaha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  VeryCherry ma 7 maa 2011 - 1:14

De Albert Cuyp natuurlijk Very Happy
VeryCherry
VeryCherry
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  JD ma 7 maa 2011 - 1:21

VeryCherry schreef:De Albert Cuyp natuurlijk Very Happy

nog nooooit geweest,.... wat is dat precies? een markt toch? en wat is er dan precies zo anders aan dan andere markten?
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 1:44

Jmdb schreef:Ik weet natuurlijk niet of je 'toeristische dingen' wilt doen, maar wat me zo te binnen schiet: Een bezoekje aan Maddam Tussaud, kijkje nemen op de beruchte wallen Wink, wandelen in het Vondelpark, rondlopen in de Jordaan/de pijp, een rondvaart met de boot.. Verder kun je misschien op Google even zoeken wat er allemaal te doen is!

Dit dus. Wil komende zomer ook weer een keer naar Amsterdam en dan lekker de stad door wandelen. Daar kan ik nog meer van genieten dan shoppen enzovoort.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  JD ma 7 maa 2011 - 12:46


meiden bedankt voor de reacties!! Mn moeder had nog een 50% kortingsbon voor een rondvaart, dat vind ik ook wel erg leuk! dus t wordt rondvaart, anne frank, ergens wat lunchen, en dan naar artis/vondelpark/nemo....wordt nog een volle dag geloof ik haha!
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Samen een dagje naar Amsterdam...what to do? Empty Re: Samen een dagje naar Amsterdam...what to do?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum