Leuke uitspraken topic
+172
diddie
Blue flower
May
Vixen
Amber-
M-G
Blair
Steep
Fortissimo
piertje
bolus26
Lenthe
Roos
Pink!
Roza
Mrs. Jansen
La Senza
Manderijn
rapa nui
Vancity_girl
Smaragdje
SoGood
Siamsa
Sun88
Sushi
Zenna
Pineco
Kaboutertje
Razz
Rush
Flower_L
Taeda
June
Maudy
loesje
Jasmine
Aimee
Star007
Purpleflower
Elodie
Stranger
Knillis
Urban Naked
Char1
Toet
Pruim
Ezzer
Sam
Sterrin_
Caroow
mystery mom
vliegeraar
Shisha
Elliot
Shopaholic
_Jet
Printje
Sanne
Mida4you
Petteflet
Lot
Hoochie
Lilypie
Poubelle
Bluestar
Mama Titty
Novalee
strawberry
chipa
duckie
Alex
Parisienne
Fiwen
hellowkitty
Tiara
kwak
Filoria
Thunder
Lejow
Bruintje Beer
mickey
Liadan
Susan
Jezzie
LDJ
Clapperdie
Coco
Dora
Marin
Twellie
Lonely Goatherd
Stuiterbal
L!ND@
Slakje
Océane
Snoopy
PrimaBella
moepie
Nijntje
sabje
Jazzlyn
Monte
koNijntje
Mamsie
vlinder-19
Parel
Shy
maiadebij
Bimbam
Tania
Monnie
PapillonRose
Jade
silly-one
Zora
Leine
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Didi
mauwmauw
sheila123
Krullebol
RiLiJu
Barbabella
Famke
Merai
juffie001
Klompemeiske
Rebecca
Pussycat
banjer49
Rouge
joyce0606
Linda
Pien
InweCulnamo
SparklingEyes
meisjesmama
pantuf
Paper Crown
truestar
Mirror
Leah
vlinder19
sandra
Floor
Summerlovin
Minx
Triesje1983
Darius
Burn
Bosjesvrouw
Kat1980
Koeboe82
Meeko
superwoman
smurfie
Angela_1986
Domingo
Flemy
Jelin
Tazz
Bolleke
ekiaam87
Lindsya
xxjojootjexx
Sjonno
LMCurious
Dolphinne
VeryCherry
mirrie
176 plaatsers
Pagina 4 van 38
Pagina 4 van 38 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 38
Re: Leuke uitspraken topic
Senna had vanmorgen ook weer een leuke. Ze kwam bij ons op bed toen ze wakker was geworden. En ze lag bij papa en hij had nog wat gel in zijn haar. Zegt ze: papa er komt gel uit je hoofd!
Meeko- Prater
- Aantal berichten : 548
Punten : 586
Registratiedatum : 17-11-10
Haha Senna!!
Ik zei gisteren tegen onze oudste "Ik hou van jou" zegt ie "Flauwekúl"
Gast- Gast
@ Arden, jij maakt mijn hele dag weer goed, geweldig!!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Arden schreef:Haha Senna!!
Gast- Gast
Arden schreef:Haha Senna!!
Hahaha en bedankt he....
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Haha ik heb er nog twee van net. We zaten samen op de fiets en hij deed zijn armen om mij heen. Ik zei "wat ben je lief aan het knuffelen". Zegt hij op zo'n arrogant toontje "Nee, ik hou gewóón je buik en je rug vast". En even later zat hij te wrijven over mn rug met zn gezicht, dus ik vroeg "Ben je je neus aan het afvegen aan mijn shirt?" en toen zei hij "Nee ik ben je rug aan het maaien".
Gast- Gast
Fenne had vandaag duidelijk Pasen gevierd op het KDV. Toen ik haar naar bed bracht en weg wilde gaan zei zei:
Mama, jij is een heeeel lief paaseitje!
Zou het een compliment zijn?
Mama, jij is een heeeel lief paaseitje!
Zou het een compliment zijn?
Gast- Gast
Staan we in de schoenen winkel... zegt hij koenen aan?? Om vervolgens te wijzen naar Nijntje sandaaltjes en weer te zeggen: "konijntje koenen!!"
Triesje1983- Prater
Vind het echt super leuk om al die uitspraken te lezen!
Ik zat vanmiddag in de achtertuin en mijn buurmeisje was met water aan het spelen met een vriendin. Deden ze net of ze gingen plassen. Mijn buurmeisje zegt: ik ga even een plasje plegen. Zegt die vriendin: ik ga even een plasje legen! Nou ik heb wel even moeten lachen! haha.
Ik zat vanmiddag in de achtertuin en mijn buurmeisje was met water aan het spelen met een vriendin. Deden ze net of ze gingen plassen. Mijn buurmeisje zegt: ik ga even een plasje plegen. Zegt die vriendin: ik ga even een plasje legen! Nou ik heb wel even moeten lachen! haha.
Summerlovin- Kletskop
- Aantal berichten : 1700
Punten : 1803
Registratiedatum : 18-11-10
Er kan nog meer bij!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Het is niet echt een 'leuke' uitspraak maar mijn zoontje vroeg gisteren aan mij "Mama, heb jij de hangmat al van papa gekregen?" was ie dus met hem naar de Karwei geweest voor moederdag, haha. Volgens mijn vriend waren ze op, ben erg benieuwd of dat echt waar is
Gast- Gast
Burn schreef:Er kan nog meer bij!
Vooruit dan: Fenne was druk aan het zingen en kletsen. Mijn vader deed in een vrolijke bui lekker met haar mee, waarop ze hem heel verwaand aankijkt en zegt: 'Opa, doe is een beetje rustig! Doe maar je mondje helemaal op slot!'
Gast- Gast
Arden schreef:Het is niet echt een 'leuke' uitspraak maar mijn zoontje vroeg gisteren aan mij "Mama, heb jij de hangmat al van papa gekregen?" was ie dus met hem naar de Karwei geweest voor moederdag, haha. Volgens mijn vriend waren ze op, ben erg benieuwd of dat echt waar is
Ben benieuwd of je de hangmat krijgt!
Mijn broertje kon ook nooit dingen geheim houden, dan kochten we samen wat voor mama maar voordat het avond was had hij al in alle kleuren verteld hoe het eruit zag (maar niet wat het was )
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Arden, haha! Ik kan er wel om lachen!
Minneke, goedzo! Ik hou hier echt van..
Floor, Zo'n zusje had ik ook.. Met een moederdagcadeautje heel stiekem verstoppen, maar 's avonds wel zeggen; Mama, ik heb wel even je moederdagdagcadeautje (bijv.) dat hartjesding onder mijn bed gelegd..
Minneke, goedzo! Ik hou hier echt van..
Floor, Zo'n zusje had ik ook.. Met een moederdagcadeautje heel stiekem verstoppen, maar 's avonds wel zeggen; Mama, ik heb wel even je moederdagdagcadeautje (bijv.) dat hartjesding onder mijn bed gelegd..
Burn- Lady Post-a-lot
J.oshua's opa heeft hem wat geleerd. Iets wat ze in de achterhoek vaak zeggen...
Hier de met... (hier ermee).
J.oshua maakt hier: Hier eh mek van hahahahahahahaha
Hier de met... (hier ermee).
J.oshua maakt hier: Hier eh mek van hahahahahahahaha
Triesje1983- Prater
C. tegen een bouwvakker voor de deur :' we gaan even nieuwe borstdingen voor mijn mama halen bij de Hema!' ( zoogcompressen dus..)
'papa, je bier is soppig!'
'mama, ik mag niet tegen papa zeggen dat ik een zilveren ketting heb gemaakt voor moederdag, want dat is een verrassing!' Ja dat gedeelte van de verrassing had hij goed begrepen, alleen niet tegen wie hij het niet mocht zeggen
een mevrouw van de hema vroeg aan hem : wat vind jij lekker? doelend op de koekjes waar hij mee liep.. C : "Geitenpies! "
mama wat gaan we eten? Ik: bietjes. C.: oooh dan haal ik wel even een pizza bij de c1000
'papa, je bier is soppig!'
'mama, ik mag niet tegen papa zeggen dat ik een zilveren ketting heb gemaakt voor moederdag, want dat is een verrassing!' Ja dat gedeelte van de verrassing had hij goed begrepen, alleen niet tegen wie hij het niet mocht zeggen
een mevrouw van de hema vroeg aan hem : wat vind jij lekker? doelend op de koekjes waar hij mee liep.. C : "Geitenpies! "
mama wat gaan we eten? Ik: bietjes. C.: oooh dan haal ik wel even een pizza bij de c1000
sandra- Fluisteraar
- Aantal berichten : 199
Punten : 213
Yara was aan het opnoemen wat de baby allemaal te eten krijgt van haar als het geboren is (pap, koekjes, brood enz). Toen ik zei dat de baby dat allemaal nog niet kan eten omdat de baby nog geen tandjes heeft zei ze:
'Yara naar Hema toe, even tandjes kopen voor baby, bij kassa betalen'.
'Yara naar Hema toe, even tandjes kopen voor baby, bij kassa betalen'.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
tygo die nog wat avondeten heeft liggen op zijn bord, wij zeggen: tygo eet eens door, je hebt nog niet alles op. waarop hij zegt: ja eh maham ik heb zelf ook ogen hoor!
loop met tygo in de winkel, hij is van me weggelopen en ik roep hem. ik roep hem nogmaals maar hij blijkt al naast me te lopen en zegt: rustig maar hoor mam ik loop al naast je joh....
loop met tygo in de winkel, hij is van me weggelopen en ik roep hem. ik roep hem nogmaals maar hij blijkt al naast me te lopen en zegt: rustig maar hoor mam ik loop al naast je joh....
mirrie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 149
Punten : 159
Hahaha, geweldig!
H. kan natuurlijk nog niet praten maar wel wat woordjes zeggen.
Laatst gingen we haar ophalen bij mijn ouders. We hadden er best lang over gedaan omdat er wat file stond.
Komen we binnen, ze springt zowat op en roept heel hard: Hehe!
Zo van: Nou, dat heeft lang geduurd. Vond het wel grappig, precies op het goede moment
H. kan natuurlijk nog niet praten maar wel wat woordjes zeggen.
Laatst gingen we haar ophalen bij mijn ouders. We hadden er best lang over gedaan omdat er wat file stond.
Komen we binnen, ze springt zowat op en roept heel hard: Hehe!
Zo van: Nou, dat heeft lang geduurd. Vond het wel grappig, precies op het goede moment
Gast- Gast
Hahaha heerlijk die uitspraken! Ik kan niet wachten tot mijn zoontje gaat praten
Gast- Gast
Ik ben laatst geopereed en kon ook niet voor onze dochter zorgen, dus nam mn man haar elke ochtend mee om af te zetten bij de oppas, en dan zeg ik altijd als ze weggaat, "lief zijn he" ...
Nou moest mn man voetballen vorige week, dus hij gaat weg. Roept F.ay hem na.."lief zijn he papa "
Gister hielp F.ay bij het uitruimen van de afwasmachine...liggen er nog twee koekepannen in, geeft ze me eentje aan.. kijk mama een pannenkoek... ze pakt de andere pan eruit, mama nog een pannekoek" Ik kwam niet meer bij van het lachen haha.
Nou moest mn man voetballen vorige week, dus hij gaat weg. Roept F.ay hem na.."lief zijn he papa "
Gister hielp F.ay bij het uitruimen van de afwasmachine...liggen er nog twee koekepannen in, geeft ze me eentje aan.. kijk mama een pannenkoek... ze pakt de andere pan eruit, mama nog een pannekoek" Ik kwam niet meer bij van het lachen haha.
vlinder19- Fluisteraar
- Aantal berichten : 180
Punten : 331
Mijn vriend zei pas tegen N "ben jij nooit moe van jezelf aan het eind van de dag? Want ik wordt wel moe van jou." Legt N. zijn hand op de schouder van mijn vriend "Wat heb je een zwaar leven papa!" Ik kwam echt niet meer bij.
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Hahahha! Heerlijk opmerking van N. en van F.ay!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb er nog eentje van vanmiddag tijdens het brood eten.
Dean had een mini-matze met suiker erop. Hij was steeds met zn vingers de suiker er aan het afhalen en op aan het eten.
Ik zei dat dat niet mocht en hij gewoon de cracker moest happen.
Even later zie ik dat hij weer suiker eraf wil halen met zn vingers.
Hij kijkt mij een keer aan en zegt: Mama, niet kijken!
Dean had een mini-matze met suiker erop. Hij was steeds met zn vingers de suiker er aan het afhalen en op aan het eten.
Ik zei dat dat niet mocht en hij gewoon de cracker moest happen.
Even later zie ik dat hij weer suiker eraf wil halen met zn vingers.
Hij kijkt mij een keer aan en zegt: Mama, niet kijken!
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Mijn zoontje pakte de kaasschaaf en zei: Kijk, plakjekaasschaaf mama!
Gast- Gast
Pagina 4 van 38 • 1, 2, 3, 4, 5 ... 21 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken!
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2