Leuke uitspraken topic
+172
diddie
Blue flower
May
Vixen
Amber-
M-G
Blair
Steep
Fortissimo
piertje
bolus26
Lenthe
Roos
Pink!
Roza
Mrs. Jansen
La Senza
Manderijn
rapa nui
Vancity_girl
Smaragdje
SoGood
Siamsa
Sun88
Sushi
Zenna
Pineco
Kaboutertje
Razz
Rush
Flower_L
Taeda
June
Maudy
loesje
Jasmine
Aimee
Star007
Purpleflower
Elodie
Stranger
Knillis
Urban Naked
Char1
Toet
Pruim
Ezzer
Sam
Sterrin_
Caroow
mystery mom
vliegeraar
Shisha
Elliot
Shopaholic
_Jet
Printje
Sanne
Mida4you
Petteflet
Lot
Hoochie
Lilypie
Poubelle
Bluestar
Mama Titty
Novalee
strawberry
chipa
duckie
Alex
Parisienne
Fiwen
hellowkitty
Tiara
kwak
Filoria
Thunder
Lejow
Bruintje Beer
mickey
Liadan
Susan
Jezzie
LDJ
Clapperdie
Coco
Dora
Marin
Twellie
Lonely Goatherd
Stuiterbal
L!ND@
Slakje
Océane
Snoopy
PrimaBella
moepie
Nijntje
sabje
Jazzlyn
Monte
koNijntje
Mamsie
vlinder-19
Parel
Shy
maiadebij
Bimbam
Tania
Monnie
PapillonRose
Jade
silly-one
Zora
Leine
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Didi
mauwmauw
sheila123
Krullebol
RiLiJu
Barbabella
Famke
Merai
juffie001
Klompemeiske
Rebecca
Pussycat
banjer49
Rouge
joyce0606
Linda
Pien
InweCulnamo
SparklingEyes
meisjesmama
pantuf
Paper Crown
truestar
Mirror
Leah
vlinder19
sandra
Floor
Summerlovin
Minx
Triesje1983
Darius
Burn
Bosjesvrouw
Kat1980
Koeboe82
Meeko
superwoman
smurfie
Angela_1986
Domingo
Flemy
Jelin
Tazz
Bolleke
ekiaam87
Lindsya
xxjojootjexx
Sjonno
LMCurious
Dolphinne
VeryCherry
mirrie
176 plaatsers
Pagina 3 van 38
Pagina 3 van 38 • 1, 2, 3, 4 ... 20 ... 38
Re: Leuke uitspraken topic
Meeko schreef:Ik stond laatst onder de douche met Senna. Ik heb behoorlijk wat striae op m'n buik wat ze zag en toen zei ze: mama je mag niet kleuren op je buik!
Whahaha
Dat had ik met een tatoeage, ik heb 3 sterretjes op mijn enkel. Zei een van de kindjes op mijn stage een paar jaar geleden:
JUF... heb je nou met STIFT op je been zitten tekenen?!?!?!
Echt de verontwaardiging droooooooooop er vanaf
Laatst aangepast door Lejow op za 16 apr 2011 - 9:34; in totaal 1 keer bewerkt
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10
Flemy schreef:Mijn tante en oma waren laatst op visite. De oudste zegt ineens 'oma, ik heb een doosje' (zo noemen we haar geslacht dus zeg maar). Zegt oma 'Oh ja, ik ook, want ik ben ook een meisje hè'. Waarop zij weer zegt; 'ja, maar jij hebt dan wel een oude doos'.
whhahaha deze is echt geweldig. Wat zei je moeder daarop;)
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Mijn eigen uk is nog net wat te klein voor uitspraken maar de kinderen uit mijn klas kunnen er ook wat van.
- Een nieuwe kleuter tegen mij; jeetje juf wat ben jij bazig. ( ik gaf verscillende kinderen een werkje)
- Een tijdje terug met kerst was ik met de kinderen een woordveld aan het maken over thema Kerst (woordveld is samen bekjken en opschrijven wat we al weten over een thema. Zegt een kindje GOD. Dus ik vraag aan de kinderen wie is dat dan God?
God is iets dat in je hele lijf zit, in je bloed en je botten eigenlijk overal zegt een kleuter.
Ow zegt een andere kleuter eigenlijk net als een bacterie...
In diezelfde tijd; juf ga jij nog over die Jonas vertellen (jezus).
- Juf jij bent de baas vd klas he, en meneer H vd school toch? Ja en thuis denkt papa dat hij de baas is maar dat is niet zo hoor dat is mama....
- Hoe heet een baby van een paard vraag ik de kinderen, antwoord van een meisje: een zigeunertje
en zo kan ik nog wel ff doorgaan
- Een nieuwe kleuter tegen mij; jeetje juf wat ben jij bazig. ( ik gaf verscillende kinderen een werkje)
- Een tijdje terug met kerst was ik met de kinderen een woordveld aan het maken over thema Kerst (woordveld is samen bekjken en opschrijven wat we al weten over een thema. Zegt een kindje GOD. Dus ik vraag aan de kinderen wie is dat dan God?
God is iets dat in je hele lijf zit, in je bloed en je botten eigenlijk overal zegt een kleuter.
- Juf jij bent de baas vd klas he, en meneer H vd school toch? Ja en thuis denkt papa dat hij de baas is maar dat is niet zo hoor dat is mama....
- Hoe heet een baby van een paard vraag ik de kinderen, antwoord van een meisje: een zigeunertje
Printje- Lady Post-a-lot
Printje schreef:Mijn eigen uk is nog net wat te klein voor uitspraken maar de kinderen uit mijn klas kunnen er ook wat van.
Bij ons ging door een storing het brand alarm 8 keer af.. Dus naderhand mooi ook weer de gelegenheid om nog maar eens een keer de regeltjes door te spreken wat je moet doen als het alarm af gaat. In de brandrij staan, enz enz enz.
Dus toen vroeg ik: maar wat nou als er brand is bij de deur? Hoe moeten we dan naar buiten?
Al vrij snel kwamen we tot de conclusie dat we dan door het raam moesten. Dus ik zeg: Dan pakken we een stoel en gooien we die door de ruit heen. Het maakt niet uit of de stoel en de ruit dan kapot zijn, als wij maar veilig buiten komen!
Zegt een kleuter: Juf... als de ruit kapot is, moet je Carglass bellen!!!!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
Ik stond naast 1 van mijn kleuters, we moesten allemaal in het wit en ik had een oversize blouse aan van mijn begeleidster (maat 46, ik heb maat 38-40) zegt hij: 'Juf, wat zie je er mooi uit vandaag' haha
Leuke verhalen komen hier voorbij!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Registratiedatum : 17-11-10
ekiaam87 schreef:Ik stond naast 1 van mijn kleuters, we moesten allemaal in het wit en ik had een oversize blouse aan van mijn begeleidster (maat 46, ik heb maat 38-40) zegt hij: 'Juf, wat zie je er mooi uit vandaag' haha
Heerlijk is dat he, als die kids dat zeggen
Lejow- Lady Post-a-lot
hahaha leuk die opmerkingen over je uiterlijk he.
Ik was laatst jarig zegt er eentje: Juf je ziet er meteen wel erg oud uit... en bedankt!
En een keer in de zandbak; Juf zit daar nou een grijze haar??????
Ik was laatst jarig zegt er eentje: Juf je ziet er meteen wel erg oud uit... en bedankt!
En een keer in de zandbak; Juf zit daar nou een grijze haar??????
Printje- Lady Post-a-lot
Hahahahaha dat is echt briljant!LMCurious schreef:Zegt Joris; nee eerst koken jij. En toen Dave bleef staan vervolgde hij met; hup naar de keuken!
Joris zei toch ook 'rijden eikel!' ofzo? Hij is lekker bijdehand zeg
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Printje schreef:Flemy schreef:Mijn tante en oma waren laatst op visite. De oudste zegt ineens 'oma, ik heb een doosje' (zo noemen we haar geslacht dus zeg maar). Zegt oma 'Oh ja, ik ook, want ik ben ook een meisje hè'. Waarop zij weer zegt; 'ja, maar jij hebt dan wel een oude doos'.
whhahaha deze is echt geweldig. Wat zei je moeder daarop;)
Nou het was echt mijn oma
En we konden er allemaal om lachen hoor haha. Mijn tante maakte er zelfs nog 'grijze doos' van...
Flemy- Prater
- Aantal berichten : 516
Punten : 552
Hahaha, ik zit hier weer helemaal te schuddenbuiken.
Filoria, ja Joris is echt een bijdehandje inderdaad. Ik vergeet het elke keer om op te schrijven...en ook te onthouden, haha.
Dus ik lever vandaag verder geen bijdrage....moet ff heel goed nadenken wat ie van de week allemaal zei.
Filoria, ja Joris is echt een bijdehandje inderdaad. Ik vergeet het elke keer om op te schrijven...en ook te onthouden, haha.
Dus ik lever vandaag verder geen bijdrage....moet ff heel goed nadenken wat ie van de week allemaal zei.
LMCurious- Prater
- Aantal berichten : 1052
Punten : 1167
Registratiedatum : 19-11-10
Zo te merken is het denk ik wel handig om over een tijdje in huis ergens een schrift te hebben liggen of een document op de PC te hebben staan waarin je even snel een uitspraak kan noteren! Ik ga het onthouden!
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Mama: Jesper wil je een snoepje?
Jesper: nee zusje. Mama zusje maken?
Waar ie hem vandaan had, geen idee...
Jesper: nee zusje. Mama zusje maken?
Waar ie hem vandaan had, geen idee...
Gast- Gast
Mijn zoontje kan sommige woorden nog niet echt goed uitspreken.
Hij heeft nu een egel knuffel waar hij gek op is. Hij heet dus gewoon Egel, maar mijn zoontje maakt er eikel van . Loopt hij dus door het huis te roepen, Eikel, Eikel? (als hij er naar op zoek is)
En het woord knijpen wordt bij hem pijpen....
Hij heeft nu een egel knuffel waar hij gek op is. Hij heet dus gewoon Egel, maar mijn zoontje maakt er eikel van . Loopt hij dus door het huis te roepen, Eikel, Eikel? (als hij er naar op zoek is)
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Dolphinne schreef:Mijn zoontje kan sommige woorden nog niet echt goed uitspreken.
Haha ja die zijn ook leuk... Zo is Mickey Mouse hier pikkie.... Is ook leuk als je in de winkel een Mickey ziet staan
Gast- Gast
Haha dat had mijn zoontje ook, die heeft een hele tijd bij veel dingen "Leuk he??" gezegd alleen kon hij de L niet zeggen dus werd het "Neuk he?" Dat heeft wel voor wat rare blikken gezorgd hier.
Gast- Gast
N.ali kan het woord spelen niet goed zeggen. Van de week zei hij in de speelgoed winkel: Mama mag ik stelen? Dan krijg je toch wel rare blikken van sommige mensen. Of tegen zijn nichtje: Kom samen stelen.
Gast- Gast
Indy zei net; mama je hebt een krent in je nek.... (moedervlek)
verkering is volgens Indy verkeersing
het consultatiebureau heet het concentratiebureau
liefs
verkering is volgens Indy verkeersing
het consultatiebureau heet het concentratiebureau
liefs
Gast- Gast
Ik heb hier echt heerlijk hardop om gelachen! Wat kunnen kinderen toch heerlijke dingen zeggen!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
L.aurens was vanmorgen aan het 'zeuren' in de keuken, hij riep maar steeds: eusj, eusj, en wees naar de keukenrol. Het bleek dat hij een snottebel had....
Darius- Ratel
- Aantal berichten : 3635
Punten : 4012
Registratiedatum : 22-11-10
Yara wilde gisteren graag dat de baby uit mijn buik kwam, ze trok aan mijn buik, maar de baby zat 'vast'. Ze zei toen: 'even opendraaien, schroevendraaier pakken'.
En pas was ze op mijn laptop letters aan het aanwijzen: 'daar opa's letter', 'daar oma's letter', 'daar mama's letter'. Toen vroeg ik: 'en waar is papa's letter'. Ze zei toen: 'op papa's eigen laptop!'.
En pas was ze op mijn laptop letters aan het aanwijzen: 'daar opa's letter', 'daar oma's letter', 'daar mama's letter'. Toen vroeg ik: 'en waar is papa's letter'. Ze zei toen: 'op papa's eigen laptop!'.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Whahahaha, wat geweldig al die uitspraken zeg!!!
Hier zegt ons zoontje vaak, als hij even in de kinderstoel zit: "Mama tietuh?" en vervolgens klopt hij dan met zijn handjes op de bank. Dan wil hij bij mama zitten. Hahaha...
Hier zegt ons zoontje vaak, als hij even in de kinderstoel zit: "Mama tietuh?" en vervolgens klopt hij dan met zijn handjes op de bank. Dan wil hij bij mama zitten. Hahaha...
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ow ja en ik bedenk me er ineens nog een paar...
Hij zegt ook vaak: "Papa, bulebaaaah?", dan wil hij Wunderbar horen van de Gebroeders Ko.
En dit maakt hij van het liedje Olifantje in het bos
"Olifantje in ek bos
laat te mama noh nie lok,
anner aak je noh wijk
en dan kijk je laker pijk
Olifanje in het ek bos
Laat te mama noh nie lok"
Hij zegt ook vaak: "Papa, bulebaaaah?", dan wil hij Wunderbar horen van de Gebroeders Ko.
En dit maakt hij van het liedje Olifantje in het bos
"Olifantje in ek bos
laat te mama noh nie lok,
anner aak je noh wijk
en dan kijk je laker pijk
Olifanje in het ek bos
Laat te mama noh nie lok"
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10