Leuke uitspraken topic
+172
diddie
Blue flower
May
Vixen
Amber-
M-G
Blair
Steep
Fortissimo
piertje
bolus26
Lenthe
Roos
Pink!
Roza
Mrs. Jansen
La Senza
Manderijn
rapa nui
Vancity_girl
Smaragdje
SoGood
Siamsa
Sun88
Sushi
Zenna
Pineco
Kaboutertje
Razz
Rush
Flower_L
Taeda
June
Maudy
loesje
Jasmine
Aimee
Star007
Purpleflower
Elodie
Stranger
Knillis
Urban Naked
Char1
Toet
Pruim
Ezzer
Sam
Sterrin_
Caroow
mystery mom
vliegeraar
Shisha
Elliot
Shopaholic
_Jet
Printje
Sanne
Mida4you
Petteflet
Lot
Hoochie
Lilypie
Poubelle
Bluestar
Mama Titty
Novalee
strawberry
chipa
duckie
Alex
Parisienne
Fiwen
hellowkitty
Tiara
kwak
Filoria
Thunder
Lejow
Bruintje Beer
mickey
Liadan
Susan
Jezzie
LDJ
Clapperdie
Coco
Dora
Marin
Twellie
Lonely Goatherd
Stuiterbal
L!ND@
Slakje
Océane
Snoopy
PrimaBella
moepie
Nijntje
sabje
Jazzlyn
Monte
koNijntje
Mamsie
vlinder-19
Parel
Shy
maiadebij
Bimbam
Tania
Monnie
PapillonRose
Jade
silly-one
Zora
Leine
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Didi
mauwmauw
sheila123
Krullebol
RiLiJu
Barbabella
Famke
Merai
juffie001
Klompemeiske
Rebecca
Pussycat
banjer49
Rouge
joyce0606
Linda
Pien
InweCulnamo
SparklingEyes
meisjesmama
pantuf
Paper Crown
truestar
Mirror
Leah
vlinder19
sandra
Floor
Summerlovin
Minx
Triesje1983
Darius
Burn
Bosjesvrouw
Kat1980
Koeboe82
Meeko
superwoman
smurfie
Angela_1986
Domingo
Flemy
Jelin
Tazz
Bolleke
ekiaam87
Lindsya
xxjojootjexx
Sjonno
LMCurious
Dolphinne
VeryCherry
mirrie
176 plaatsers
Pagina 15 van 38
Pagina 15 van 38 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 38
Re: Leuke uitspraken topic
Ja inderdaad best bizar.
Ik moet hierdoor ineens denken aan mijn neefje vorig jaar. Hij was toen 2,5 en mocht met opa de vissen voeren: "Opa mag ik ook pishoer?". Hij bedoelde visvoer... Maar dat was hem te moeilijk, hahahaha.
Ik moet hierdoor ineens denken aan mijn neefje vorig jaar. Hij was toen 2,5 en mocht met opa de vissen voeren: "Opa mag ik ook pishoer?". Hij bedoelde visvoer... Maar dat was hem te moeilijk, hahahaha.
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Nou inderdaad!_Jet schreef:Haha heerlijk Printje! Wat leuk dat die vrouw dat ook gewoon deed.Printje schreef:Vandaag in het winkelcentrum, daar hebben ze van die grote grijze tegels en een soort baan van witte tegels, R loopt altijd alleen maar op die witte tegels en vandaag kwam een mevrouw hem tegemoet (op die witte tegels) R stopt en zegt tegen die mevrouw: Stop memefouw tunnel maken..
en ja hoor mevrouw daar met benen wijd en R eronder door hahahha
Hier ook een leuke. Niet echt een uitspraak, maar toch.
De loodgieter was hier net. Tomas ging gezellig met hem kletsen en grapjes maken. De beste man was na een halfuurtje klaar en ging weer weg. Begint Tomas keihard te huilen: ''IK WIL NOG ZWAAIHAAAIEN''
Sta ik daar met een krijsende peuter achter het raam de loodgieter uit te zwaaien
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Eentje in het kader van de geslachtsverschillen:
Op vakantie gingen papa en N. samen in bad. Ineens vroeg ze: "Papa, wat is dat?" wijzend op zijn piemel. Ik nam het gesprek van vriend's kant over, hij voelde zich even wat ongemakkelijk. Dus ik zei tegen N.: "Wat denk je dat dat is?" Zegt N.: "Een grote worm!"
Om het nog even erger te maken.. na het douchen ging N. naar de hotelkamer van opa en oma. Ik had haar inmiddels verteld over het jongens-meisjes-verschillen-verhaal. N.:" Oma, opa! Ik ben een meisje, maar papa's hebben een worm!"
Op vakantie gingen papa en N. samen in bad. Ineens vroeg ze: "Papa, wat is dat?" wijzend op zijn piemel. Ik nam het gesprek van vriend's kant over, hij voelde zich even wat ongemakkelijk. Dus ik zei tegen N.: "Wat denk je dat dat is?" Zegt N.: "Een grote worm!"
Om het nog even erger te maken.. na het douchen ging N. naar de hotelkamer van opa en oma. Ik had haar inmiddels verteld over het jongens-meisjes-verschillen-verhaal. N.:" Oma, opa! Ik ben een meisje, maar papa's hebben een worm!"
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Registratiedatum : 27-11-10
Hier momenteel echt peuterpuberteit ten top.. Zo brutaal..
Gisteren: L. mag jij zo brutaal zijn? Nee, maar jij doet ook wel erg zeuren:|
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Jazzlyn schreef:Hier momenteel echt peuterpuberteit ten top.. Zo brutaal..
Edit: Daarna, nu echt stoppen anders ga je even op de gang. L... Pfff ga zelf maar op de gang
Jeee leuk zon peuterpubertje die al zo goed praat..
Jazzlyn- Prater
- Aantal berichten : 1317
Punten : 1579
Registratiedatum : 05-06-11
Heel vaag maar kom er net achter dat mijn zoon nog nooit heeft gezien dat ik een handtekening zet.
Ik zet dus net een handtekening, vraagt ie wat ik doe..dus ik leg het uit en vertel dat dat een handtekening heet. Zegt ie;"maar dat doe je toch zo(en legt z'n hand plat op tafel zodat ik hem kan omtrekken)!!"
Vond ik wel grappig:). Alleen ik mag niet om hem lachen want dan heeft ie het gevoel uitgelachen te worden
Ik zet dus net een handtekening, vraagt ie wat ik doe..dus ik leg het uit en vertel dat dat een handtekening heet. Zegt ie;"maar dat doe je toch zo(en legt z'n hand plat op tafel zodat ik hem kan omtrekken)!!"
Vond ik wel grappig:). Alleen ik mag niet om hem lachen want dan heeft ie het gevoel uitgelachen te worden
Gast- Gast
Ik: 'Het is bedtijd.'
Dochter rent naar het raam toe: 'Even naar buiten kijken of het al wel laat is.'
Ik: 'Dan moet je op een klok kijken, buiten kun je niet zien of het al laat is.'
Dochter blijft naar buiten kijken: 'Oh.... Ik zie wel buurman in de blote bips.'
Ik: 'Wat?!?'
Dochter: 'Grapje!'
Dochter rent naar het raam toe: 'Even naar buiten kijken of het al wel laat is.'
Ik: 'Dan moet je op een klok kijken, buiten kun je niet zien of het al laat is.'
Dochter blijft naar buiten kijken: 'Oh.... Ik zie wel buurman in de blote bips.'
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Twellie schreef:Ik: 'Het is bedtijd.'
Jouw dochter is echt leuk!! Lig iedere keer weer dubbel om haar bijdehante opmerkingen
mickey- Kletskop
- Aantal berichten : 2213
Punten : 2488
Registratiedatum : 17-11-10
Wat een leuke uitspraken! Hier begint mijn kleine man ook te praten. Van de week toen ik mijn bh aantrok.
M: borst ( wijzend )
Ik: ja borst
M: kijken!
Hij was echt verontwaardigd dat ik mijn bh aandeed haha.
M: borst ( wijzend )
Ik: ja borst
M: kijken!
Hij was echt verontwaardigd dat ik mijn bh aandeed haha.
sabje- Prater
- Aantal berichten : 872
Punten : 890
Registratiedatum : 18-11-10
Hahha, mijn dochter heeft het over 'borstels' als ze het over borsten heeft.
N. en ik waren gisteren in het bos op zoek naar kastanjes en herfstbladeren. Ik was op een gegeven moment bij een kastanjeboom bezig met een stok tegen de takken aan te gooien om zo wat kastanjes te laten vallen. Als er dan eentje viel was N.'s reactie: "Bravo mama! Het is je gelukt!"
N. en ik waren gisteren in het bos op zoek naar kastanjes en herfstbladeren. Ik was op een gegeven moment bij een kastanjeboom bezig met een stok tegen de takken aan te gooien om zo wat kastanjes te laten vallen. Als er dan eentje viel was N.'s reactie: "Bravo mama! Het is je gelukt!"
Parisienne- Ratel
- Aantal berichten : 6727
Punten : 7477
Haha, wat een heerlijke uitspraken weer!
S zei gisteren tegen haar vader: Papa beetje dom!
S zei gisteren tegen haar vader: Papa beetje dom!
_Jet- Prater
- Aantal berichten : 1106
Punten : 1115
Registratiedatum : 20-11-10
wij waren gister in een kleding winkel, zag ze 'ballonnen'. Waren alleen geen echte ballonen, maar grote maten voorgevormde bh's:lol:
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Ik kan altijd zo genieten van dit topic Had ook regelmatig van die leuke uitspraken toen ik nog op het kinderdagverblijf werkte, dat mis ik echt wel.
Gast- Gast
Van de week zei een meisje op de groep onder het eten tegen mijn collega, ´Ik hou van *mijn naam*` Zo lief!
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
Wij hebben zo'n klein winkelwagentje van de Albert Heijn (van de actie met de mini's) en E probeerde erin te klimmen, toen zei Y met strenge, donkere blik: 'Nee, E, dat is geen speelgoed!'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Wij hebben zo'n klein winkelwagentje van de Albert Heijn (van de actie met de mini's) en E probeerde erin te klimmen, toen zei Y met strenge, donkere blik: 'Nee, E, dat is geen speelgoed!'
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Vandaag waren we met V aan het wandelen,en hij hoorde een vliegtuig keek naar boven maar zag hem niet.Ik zag het vliegtuig en zei tegen V"kijk V daar is ie" zegt "kijk auto" dat het een vliegtuig was is bijzaak haha,maar ik stond echt ff te kijken dat hij 2 woorden zei.
Niet heel lachwekkend maar was een heel trots momentje voor ons.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
mauwmauw schreef:Vandaag waren we met V aan het wandelen,en hij hoorde een vliegtuig keek naar boven maar zag hem niet.Ik zag het vliegtuig en zei tegen V"kijk V daar is ie" zegt "kijk auto" dat het een vliegtuig was is bijzaak haha,maar ik stond echt ff te kijken dat hij 2 woorden zei.
super!
Gast- Gast
Rejoy. schreef:mauwmauw schreef:Vandaag waren we met V aan het wandelen,en hij hoorde een vliegtuig keek naar boven maar zag hem niet.Ik zag het vliegtuig en zei tegen V"kijk V daar is ie" zegt "kijk auto" dat het een vliegtuig was is bijzaak haha,maar ik stond echt ff te kijken dat hij 2 woorden zei.
super!
ik gelijk tegen mijn vriend,heb je het ook gehoord!? ben soms bang dat
ik soms dingen wil horen omdat ik het zo graag wil.Maar hij hoorde het
ook.Zo trots.
mauwmauw- Kletskop
- Aantal berichten : 2142
Punten : 2722
Registratiedatum : 24-11-10
Wat goed van V. mauwmauw!
Mijn zoontje en ik waren gisteren een ontbijtkoek aan het eten. Opeens zegt hij heel serieus: "mama, niet proppen, goed kauwen hoor"
En vanmorgen wilde hij graag yogho drinken. Zegt hij: "mama, niet een klein beetje doen hoor. Heel veel!"
Mijn zoontje en ik waren gisteren een ontbijtkoek aan het eten. Opeens zegt hij heel serieus: "mama, niet proppen, goed kauwen hoor"
En vanmorgen wilde hij graag yogho drinken. Zegt hij: "mama, niet een klein beetje doen hoor. Heel veel!"
Monnie- Prater
- Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Ik liep gister met N in de stad en zei: kijk N die hond heeft zoveel haar. Nu hangt het voor zijn ogen. Zegt N op heel bekakte toon en keihard: wat belachelijk! Een belachelijke hond zeg!
Gelukkig konden de baasjes van die hond er keihard om lachen.
Gelukkig konden de baasjes van die hond er keihard om lachen.
Gast- Gast
'Mama, ik wil een broodje poep!' en dan echt helemaal over de rooie gaan omdat hij geen broodje poep krijgt
Gast- Gast
Yvonne: Hahahaha.
Zelda: Nah, waarom geef je hem dat niet gewoon? Hij had raar staan kijken
H. is nog steeds helemaal vol van de kermis. Ondanks dat ze het niet leuk vond.
Nu zegt ze tegen iedereen: Niet naar de kermis gaan hoor! Het is zoooo'n drama! Je krijgt er hoofdpijn van!
(Ze vertelde toen tegen ons dat ze het een drama vond en hoofdpijn kreeg van de harde muziek maar nu krijgt iedereen alvast een waarschuwing...)
Het weekend hadden we feest van 1 van de opa's. H. was helemaal in het blauw/wit van Z8.
Komt ze beneden, zegt ze tegen mijn man: Kijk papa, ik ben een beetje kak vandaag.
Zelda: Nah, waarom geef je hem dat niet gewoon? Hij had raar staan kijken
H. is nog steeds helemaal vol van de kermis. Ondanks dat ze het niet leuk vond.
Nu zegt ze tegen iedereen: Niet naar de kermis gaan hoor! Het is zoooo'n drama! Je krijgt er hoofdpijn van!
(Ze vertelde toen tegen ons dat ze het een drama vond en hoofdpijn kreeg van de harde muziek maar nu krijgt iedereen alvast een waarschuwing...)
Het weekend hadden we feest van 1 van de opa's. H. was helemaal in het blauw/wit van Z8.
Komt ze beneden, zegt ze tegen mijn man: Kijk papa, ik ben een beetje kak vandaag.
Gast- Gast
Vanmiddag hielp E. mij met het klaarmaken van de broccoli. Ik sneed de roosjes af en zij deed ze in de pan waarop ze trots zei: "ik doe de bomen in de pan he?!"
moepie- Kletskop
- Aantal berichten : 1536
Punten : 1569
Registratiedatum : 19-11-10
In de zomervakantie heb ik een vakantiekamp begeleid voor kinderen. Op een gegeven moment hoorde ik het volgende gesprek tussen een jongentje en zijn begeleidster;
Jongen; Juf, wat ben je mooi!
Begeleidster; Eej wat, lief dankjewel!
Jongen; Ja je hebt echt mooie haren..
* Begeleidster gaat met haar handen door haar haren * Vind je?
Jongen; Neehhee niet de haren op je hoofd! Die onder je armen!!
Je kon me opvegen van het lachen
Jongen; Juf, wat ben je mooi!
Begeleidster; Eej wat, lief dankjewel!
Jongen; Ja je hebt echt mooie haren..
* Begeleidster gaat met haar handen door haar haren * Vind je?
Jongen; Neehhee niet de haren op je hoofd! Die onder je armen!!
Je kon me opvegen van het lachen
PrimaBella- Prater
- Aantal berichten : 636
Punten : 676
Registratiedatum : 03-01-11
Pagina 15 van 38 • 1 ... 9 ... 14, 15, 16 ... 26 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken!
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2