Leuke uitspraken topic
+172
diddie
Blue flower
May
Vixen
Amber-
M-G
Blair
Steep
Fortissimo
piertje
bolus26
Lenthe
Roos
Pink!
Roza
Mrs. Jansen
La Senza
Manderijn
rapa nui
Vancity_girl
Smaragdje
SoGood
Siamsa
Sun88
Sushi
Zenna
Pineco
Kaboutertje
Razz
Rush
Flower_L
Taeda
June
Maudy
loesje
Jasmine
Aimee
Star007
Purpleflower
Elodie
Stranger
Knillis
Urban Naked
Char1
Toet
Pruim
Ezzer
Sam
Sterrin_
Caroow
mystery mom
vliegeraar
Shisha
Elliot
Shopaholic
_Jet
Printje
Sanne
Mida4you
Petteflet
Lot
Hoochie
Lilypie
Poubelle
Bluestar
Mama Titty
Novalee
strawberry
chipa
duckie
Alex
Parisienne
Fiwen
hellowkitty
Tiara
kwak
Filoria
Thunder
Lejow
Bruintje Beer
mickey
Liadan
Susan
Jezzie
LDJ
Clapperdie
Coco
Dora
Marin
Twellie
Lonely Goatherd
Stuiterbal
L!ND@
Slakje
Océane
Snoopy
PrimaBella
moepie
Nijntje
sabje
Jazzlyn
Monte
koNijntje
Mamsie
vlinder-19
Parel
Shy
maiadebij
Bimbam
Tania
Monnie
PapillonRose
Jade
silly-one
Zora
Leine
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Didi
mauwmauw
sheila123
Krullebol
RiLiJu
Barbabella
Famke
Merai
juffie001
Klompemeiske
Rebecca
Pussycat
banjer49
Rouge
joyce0606
Linda
Pien
InweCulnamo
SparklingEyes
meisjesmama
pantuf
Paper Crown
truestar
Mirror
Leah
vlinder19
sandra
Floor
Summerlovin
Minx
Triesje1983
Darius
Burn
Bosjesvrouw
Kat1980
Koeboe82
Meeko
superwoman
smurfie
Angela_1986
Domingo
Flemy
Jelin
Tazz
Bolleke
ekiaam87
Lindsya
xxjojootjexx
Sjonno
LMCurious
Dolphinne
VeryCherry
mirrie
176 plaatsers
Pagina 9 van 38
Pagina 9 van 38 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 23 ... 38
Re: Leuke uitspraken topic
hahahahaha geweldig onze kinderen !!!
Alhoewel mijn zoon nog amper kan praten op heeeeel soms wat woordjes na, heeft hij in de winkel weliswaar een 2 woord zin gemaakt !!
Hij staat met de buggy voor de spiegel in de klerenzaak. En wanneer ik wil weg lopen met hem zwaait hij naar zichzelf en roept heel hard "Hoie Stellie !!!" (Stanley is zijn naam)
Ik vond het echt super schattig
Alhoewel mijn zoon nog amper kan praten op heeeeel soms wat woordjes na, heeft hij in de winkel weliswaar een 2 woord zin gemaakt !!
Hij staat met de buggy voor de spiegel in de klerenzaak. En wanneer ik wil weg lopen met hem zwaait hij naar zichzelf en roept heel hard "Hoie Stellie !!!" (Stanley is zijn naam)
Ik vond het echt super schattig
Gast- Gast
Lekker gevatJetje schreef:Na lang treuzelen dat ie moest komen om tanden te poetsen zei ik: ik tel tot drie: 'ééééén, tweeeeeeee' komt ie aanrennen: 'drieeeeee. Goed geluisterd'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Helemaal super al die uitspraken!!
Mijn zoontje is tegenwoordig heel erg aan het meerijden in de auto.
Gisteren zat er een duif langs de kant van de weg. Zegt ie: Pas op duif, opzij! Ikke komen aan!
Gisteren hadden we familiedag. We zaten met een hele groep kinderen aan tafel te eten.
1 van de moeders had haar dochter (van 4/5 jaar) gewaarschuwd dat ze moest zitten en niet op de stoel moest staan. Daarna deed ze het toch weer en zei moeder niks.
Mijn zoontje: Nee, jij zitten, niet staan. Jij stout!
Gisteren zat er een duif langs de kant van de weg. Zegt ie: Pas op duif, opzij! Ikke komen aan!
Gisteren hadden we familiedag. We zaten met een hele groep kinderen aan tafel te eten.
1 van de moeders had haar dochter (van 4/5 jaar) gewaarschuwd dat ze moest zitten en niet op de stoel moest staan. Daarna deed ze het toch weer en zei moeder niks.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Registratiedatum : 18-11-10
Dolphinne schreef:Helemaal super al die uitspraken!!
Hahahaha, geweldig... Hij zal het wel even vertellen dat het niet mag, als die mama het dan niet doet LOL
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Ezra was een filmpje op Youtube aan het kijken en toen het afgelopen was zei hij: 'Nog een keer opzetten!' Een zin van vier woorden! Het was eigenlijk het laatste filmpje voor hij in bad moest, maar dit moest beloond worden, we hebben 'm nog een keer opgezet.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Ezra was een filmpje op Youtube aan het kijken en toen het afgelopen was zei hij: 'Nog een keer opzetten!' Een zin van vier woorden! Het was eigenlijk het laatste filmpje voor hij in bad moest, maar dit moest beloond worden, we hebben 'm nog een keer opgezet.
Enzovoort!
Super Susan, pas maar op met dat belonen, straks kijken jullie fulltime youtube
Gast- Gast
Ja, de hele dag tsjoe tsjoe wa, tsjoe tsjoe wa, tsjoe tsjoe wa wa wa...
Susan- Lady Post-a-lot
Wat goed van Ezra!
*Armen naar voor, duimen omhoog, billen naar achter, tong naar buiten *
*Armen naar voor, duimen omhoog, billen naar achter, tong naar buiten *
Gast- Gast
Wat goed!!!Susan schreef:Ezra was een filmpje op Youtube aan het kijken en toen het afgelopen was zei hij: 'Nog een keer opzetten!' Een zin van vier woorden! Het was eigenlijk het laatste filmpje voor hij in bad moest, maar dit moest beloond worden, we hebben 'm nog een keer opgezet.
Gast- Gast
Susan schreef:Ezra was een filmpje op Youtube aan het kijken en toen het afgelopen was zei hij: 'Nog een keer opzetten!' Een zin van vier woorden! Het was eigenlijk het laatste filmpje voor hij in bad moest, maar dit moest beloond worden, we hebben 'm nog een keer opgezet.
Jeej, wat goed!!!
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Dat moet zeker beloond worden, super!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Susan, wat goed van Ezra! Zie je nou dat voor de pc zetten niet schadelijk is voor een kind
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Wat super!Susan schreef:Ezra was een filmpje op Youtube aan het kijken en toen het afgelopen was zei hij: 'Nog een keer opzetten!' Een zin van vier woorden! Het was eigenlijk het laatste filmpje voor hij in bad moest, maar dit moest beloond worden, we hebben 'm nog een keer opgezet.
Liadan- Ratel
- Aantal berichten : 7195
Punten : 7347
Wat goed van Ezra.
N.ali was gister aan het zingen: het regent, het regent alle pannekoeken plat.
N.ali was gister aan het zingen: het regent, het regent alle pannekoeken plat.
Gast- Gast
haha, die N.ali!
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Ik was vandaag even in de supermarkt op het dorp waar ik woon..
Komt er een vriendin van m'n moeder naar me toe, en die praat even met me hoe het gaat etc.. Zegt haar zoontje vn 2.. Mam, is dat?
Z'n moeder: Noh, weet je niet wie dat is?
Hij: Nee
Ik: (Inmiddels door m'n hurken) Nee, L. Weet je niet wie ik ben? Deed alsof ik moest huilen,
hij rent naar me toe, geeft me een dikke knuffel.. DETTT! (Afkorting van m'n naam)
Komt er een vriendin van m'n moeder naar me toe, en die praat even met me hoe het gaat etc.. Zegt haar zoontje vn 2.. Mam, is dat?
Z'n moeder: Noh, weet je niet wie dat is?
Hij: Nee
Ik: (Inmiddels door m'n hurken) Nee, L. Weet je niet wie ik ben? Deed alsof ik moest huilen,
hij rent naar me toe, geeft me een dikke knuffel.. DETTT! (Afkorting van m'n naam)
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Yrsa was van plan haar stoffen babypop mee in bad te nemen. Boven in de badkamer zei ze: 'Bad. Met de baby.'
Gelukkig was ze even vergeten haar pop ook daadwerkelijk mee te nemen naar boven.
Gelukkig was ze even vergeten haar pop ook daadwerkelijk mee te nemen naar boven.
Susan- Lady Post-a-lot
Mijn dochtertje was in een restaurant met ijsklontjes aan het spelen, wij hadden net koffie besteld. Ze geeft de ijsklontjes aan mijn moeder die zegt, niet teveel hoor straks ben ik net een ijskonijn. Komt de ober net aanlopen zegt mijn dochtertje. "Een ijskonijn met koffie!"
Haar opa was met haar aan het knuffelen maar had nog niet geschoren. Zegt mijn dochtertje: "Opa, je bent ongescheerd!"
Mijn vader had in de auto zijn stoel wat naar achteren gedraaid zodat hij een beetje kon liggen. A. zag dit en zei: "Oh nee, je stoel is gevallen!"
Ook zegt ze "Ik ben geen meisje, want ik heb geen vlechtjes!"
L. wordt altijd heel vrolijk als hij zijn zus ziet en gaat dan leuke geluidjes maken. Ik zei: Kijk, A. hij zegt dat hij blij is om jou te zien. A. Zegt "neehee hij zegt eguu" (het geluidje dat hij regelmatig maakt)
We waren vorige week aan het zwemmen en ze lag er al best lang in dus ik vraag aan haar "heb je het niet koud?' zegt ze "nee het water is heeeeerlijk!"
Of als ze wil spelen met haar broertje en iets geeft wat hij nog niet mag hebben, dan zegt ze, "Als hij groot is dan mag het wel he?" "Als L. groot is gaan we samen spelen!"
We zijn nu op vakantie bij mijn ouders en A. ligt in de grote logeerkamer maar vannacht moest ze bij mij in het tweepersoonsbed omdat er 2 logees kwamen. Ik ging naast haar liggen om te slapen, slaat ze halfslaperig haar armpje over me heen en zegt "Ik hou van jou!" Echt schattig, meestal zegt ze I luf you, I luf you too!
Haar opa was met haar aan het knuffelen maar had nog niet geschoren. Zegt mijn dochtertje: "Opa, je bent ongescheerd!"
Mijn vader had in de auto zijn stoel wat naar achteren gedraaid zodat hij een beetje kon liggen. A. zag dit en zei: "Oh nee, je stoel is gevallen!"
Ook zegt ze "Ik ben geen meisje, want ik heb geen vlechtjes!"
L. wordt altijd heel vrolijk als hij zijn zus ziet en gaat dan leuke geluidjes maken. Ik zei: Kijk, A. hij zegt dat hij blij is om jou te zien. A. Zegt "neehee hij zegt eguu" (het geluidje dat hij regelmatig maakt)
We waren vorige week aan het zwemmen en ze lag er al best lang in dus ik vraag aan haar "heb je het niet koud?' zegt ze "nee het water is heeeeerlijk!"
Of als ze wil spelen met haar broertje en iets geeft wat hij nog niet mag hebben, dan zegt ze, "Als hij groot is dan mag het wel he?" "Als L. groot is gaan we samen spelen!"
We zijn nu op vakantie bij mijn ouders en A. ligt in de grote logeerkamer maar vannacht moest ze bij mij in het tweepersoonsbed omdat er 2 logees kwamen. Ik ging naast haar liggen om te slapen, slaat ze halfslaperig haar armpje over me heen en zegt "Ik hou van jou!" Echt schattig, meestal zegt ze I luf you, I luf you too!
Tazz- Prater
- Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10
Tazz schreef:
*zucht* Dan zou ik serieus tranen van in mijn ogen krijgen haha.
Wat ontzettend schattig.
Als ik H `s avonds onder ga stoppen en ze is een beetje "wakker" dan zwaait ze en zegt ze dada (dagdag).
En van de week stond ze gewoon rechtop in haar bed. Ik schrok me wild toen ik binnen kwam!
Haaaaaaaaaaaai mama!!!!!!! Riep ze heel enthousiast. Ik geef haar tutje, ze gaat liggen en viel als een blok in slaap haha.
Gast- Gast
Fenne had gisteren een ijsje gegeten en zat nog wat met het stokje te spelen. Op een gegeven moment zie ik haar vanuit mijn ooghoek van haar stoel af kletteren mét het stokje in haar mond. Dus ik schrik me kapot en zeg zonder er bij na te denken dat ze wel dood had kunnen zijn (oke, beetje overdreven geef ik toe haha).
Kijkt ze me een beetje onzeker aan en vraagt: 'Ben ik nu dood, mama ?'
Gast- Gast
Minneke schreef:Fenne had gisteren een ijsje gegeten en zat nog wat met het stokje te spelen. Op een gegeven moment zie ik haar vanuit mijn ooghoek van haar stoel af kletteren mét het stokje in haar mond. Dus ik schrik me kapot en zeg zonder er bij na te denken dat ze wel dood had kunnen zijn (oke, beetje overdreven geef ik toe haha).
Ik ging gisteren samen met Yrsa een verjaardagskaart kopen voor de stiefvader van Dion, dus ik zei: 'We gaan even een kaart kopen voor opa W, want opa W is vandaag jarig.'
Toen zei zij: 'Feciteerd!'
Ik heb me suf zitten piekeren hoe ze opeens aan dat woord kwam, maar ik denk dat ze het heeft onthouden van het Zandkasteel, er is een aflevering waarin Sassa jarig is.
Susan- Lady Post-a-lot
Susan schreef:Minneke schreef:Fenne had gisteren een ijsje gegeten en zat nog wat met het stokje te spelen. Op een gegeven moment zie ik haar vanuit mijn ooghoek van haar stoel af kletteren mét het stokje in haar mond. Dus ik schrik me kapot en zeg zonder er bij na te denken dat ze wel dood had kunnen zijn (oke, beetje overdreven geef ik toe haha).
Ik ging gisteren samen met Yrsa een verjaardagskaart kopen voor de stiefvader van Dion, dus ik zei: 'We gaan even een kaart kopen voor opa W, want opa W is vandaag jarig.'
Toen zei zij: 'Feciteerd!'
Ik heb me suf zitten piekeren hoe ze opeens aan dat woord kwam, maar ik denk dat ze het heeft onthouden van het Zandkasteel, er is een aflevering waarin Sassa jarig is.
Lekker bijdehand hoor die Yrsa!
Ik vroeg trouwens gisteren aan Fenne of ze het leuk vond om zondag te gaan spelen met Y en E. Haar antwoord: 'Ja, leuk! Gaat wij dan weer in de zandbak spelen??!'
Gast- Gast
O ja wat ik ook zo leuk vind: een telefoon noemt ze al minstens een jaar lang stelselmatig een 'bellefoon'.
En toen ik vorige week vroeg of we op vakantie lekker zouden gaan zwemmen: 'Ja mama. Als wij gaan zwemmen, dan moeten wij een badkini aan!'
En toen ik vorige week vroeg of we op vakantie lekker zouden gaan zwemmen: 'Ja mama. Als wij gaan zwemmen, dan moeten wij een badkini aan!'
Gast- Gast
Toen ik gisteren mijn nieuwe stretch rokje uit de verpakking haalde, vroeg Fenne: 'Is die voor mij, mama?' Waarop ik aangaf dat hij niet voor haar was maar voor mij. Haar reactie:
'Nee, mama, dat kan helemaal niet. Die is véél te klein voor de mama billen!'
(Hij paste gelukkig toch, anders had ik haar denk ik het raam uit gegooid)
Maar jullie hebben vast ook nog leuke dingen gehoord van jullie kinderen, toch
Gast- Gast
Subtiel Minneke
Gisteren was ik aan het afwassen. Dat doe ik echt nooooit, doet mijn vriend altijd. Mijn zoontje vond het wel interessant, hij schoof een stoel erbij en heeft me staan te observeren. Toen ik klaar was zei hij "Goed zo mama, goed geprobeerd!"
Mijn dochter van 21 maanden zegt nu overal "denk ik" achteraan, haha. Klinkt heel grappig uit zo'n klein mondje, "Oma is nu binnen, denk ik" of "papa komt zo, denk ik".
Gisteren was ik aan het afwassen. Dat doe ik echt nooooit, doet mijn vriend altijd. Mijn zoontje vond het wel interessant, hij schoof een stoel erbij en heeft me staan te observeren. Toen ik klaar was zei hij "Goed zo mama, goed geprobeerd!"
Mijn dochter van 21 maanden zegt nu overal "denk ik" achteraan, haha. Klinkt heel grappig uit zo'n klein mondje, "Oma is nu binnen, denk ik" of "papa komt zo, denk ik".
Gast- Gast
Pagina 9 van 38 • 1 ... 6 ... 8, 9, 10 ... 23 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken!
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2