Leuke uitspraken topic
+172
diddie
Blue flower
May
Vixen
Amber-
M-G
Blair
Steep
Fortissimo
piertje
bolus26
Lenthe
Roos
Pink!
Roza
Mrs. Jansen
La Senza
Manderijn
rapa nui
Vancity_girl
Smaragdje
SoGood
Siamsa
Sun88
Sushi
Zenna
Pineco
Kaboutertje
Razz
Rush
Flower_L
Taeda
June
Maudy
loesje
Jasmine
Aimee
Star007
Purpleflower
Elodie
Stranger
Knillis
Urban Naked
Char1
Toet
Pruim
Ezzer
Sam
Sterrin_
Caroow
mystery mom
vliegeraar
Shisha
Elliot
Shopaholic
_Jet
Printje
Sanne
Mida4you
Petteflet
Lot
Hoochie
Lilypie
Poubelle
Bluestar
Mama Titty
Novalee
strawberry
chipa
duckie
Alex
Parisienne
Fiwen
hellowkitty
Tiara
kwak
Filoria
Thunder
Lejow
Bruintje Beer
mickey
Liadan
Susan
Jezzie
LDJ
Clapperdie
Coco
Dora
Marin
Twellie
Lonely Goatherd
Stuiterbal
L!ND@
Slakje
Océane
Snoopy
PrimaBella
moepie
Nijntje
sabje
Jazzlyn
Monte
koNijntje
Mamsie
vlinder-19
Parel
Shy
maiadebij
Bimbam
Tania
Monnie
PapillonRose
Jade
silly-one
Zora
Leine
LindaK
*Troela*
Roodkapje
Didi
mauwmauw
sheila123
Krullebol
RiLiJu
Barbabella
Famke
Merai
juffie001
Klompemeiske
Rebecca
Pussycat
banjer49
Rouge
joyce0606
Linda
Pien
InweCulnamo
SparklingEyes
meisjesmama
pantuf
Paper Crown
truestar
Mirror
Leah
vlinder19
sandra
Floor
Summerlovin
Minx
Triesje1983
Darius
Burn
Bosjesvrouw
Kat1980
Koeboe82
Meeko
superwoman
smurfie
Angela_1986
Domingo
Flemy
Jelin
Tazz
Bolleke
ekiaam87
Lindsya
xxjojootjexx
Sjonno
LMCurious
Dolphinne
VeryCherry
mirrie
176 plaatsers
Pagina 8 van 38
Pagina 8 van 38 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38
Re: Leuke uitspraken topic
Nou, ik zou zeker ook niet trots zijn en het niet zien als een leuke uitspraak .Ik was laatst ook geschrokken. Zitten Christian en ik op de bank, vraagt ie "Mam wat is een l.ul.? Ik helemaal verbaasd over waarom ie dat woord kent, dus ik vraag hoe hij daarbij komt, zegt ie "Zo noemde J. mij"! En dan zitten ze in groep 1 he..
Bolleke- Kletskop
- Aantal berichten : 1962
Punten : 2096
Registratiedatum : 17-11-10
Mijn mannetje kan er inmiddels met zijn 16 mnd ook wat van. Hij heeft een bankje en weet dat hij daarop moet zitten. Strakjes stond hij er dus weer bovenop.. kijkt mij aan en zegt ja ja titten (=zitten)? titten? en mij maar aankijken.
Ik zeg hem dus ja je moet zitten op je bankje. Hij gaat zitten, kijkt me aan en zegt triomfantelijk TITTEN.....
Ik zeg hem dus ja je moet zitten op je bankje. Hij gaat zitten, kijkt me aan en zegt triomfantelijk TITTEN.....
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10
Die uitspraken krijg je natuurlijk. Zeker op de leeftijd van C.
Maar een meisje van 8 weet heel goed wat wel en niet mag.
Als de ouders dat tenminste uitleggen...
Maar een meisje van 8 weet heel goed wat wel en niet mag.
Als de ouders dat tenminste uitleggen...
Gast- Gast
Ja idd, maar dat een kind van 5 zo'n woord kent en gebruikt schrok ik wel van.
Gister zijn we op de fiets boodschappen gaan doen, Ch.ristian op zijn eigen fiets, hoeven maar 1 weg over en dan zijn we er, dus niet ver.
Rijden we terug, stoppen netjes bij zebrapad om over te steken, en geen auto die ons overlaat.. Zegt C.hristian ineens "Wat een asocialen allemaal.."
Ik moest echt zo lachen, meestal ijden ze daar ook nog heel hard en dan zeg ik dat..
Gister zijn we op de fiets boodschappen gaan doen, Ch.ristian op zijn eigen fiets, hoeven maar 1 weg over en dan zijn we er, dus niet ver.
Rijden we terug, stoppen netjes bij zebrapad om over te steken, en geen auto die ons overlaat.. Zegt C.hristian ineens "Wat een asocialen allemaal.."
Ik moest echt zo lachen, meestal ijden ze daar ook nog heel hard en dan zeg ik dat..
Bolleke- Kletskop
Printje schreef:Hazeltje schreef:Klompemeiske schreef:Mijn nichtje van 8 pubert!
Als je een jongen leuk vind en hij vind jou niet leuk; dan is het gewoon een K*T homo!
Zo grappig hoe wijs ze soms (probeert) te zijn
Dat vind ik helemaal niet grappig...
+1
Ik zou me zelfs doodschamen als mijn kind zoiets zou zeggen.
Ik vind het ook niet echt wijs overkomen. Eerder aso.
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
kruimelje schreef:Ja idd, maar dat een kind van 5 zo'n woord kent en gebruikt schrok ik wel van.
Hij kent de betekenis van het woord nog niet. Hij heeft het waarschijnlijk idd gewoon gehoord maar heeft geen idee wat hij eigenlijk zegt.
Printje- Lady Post-a-lot
Nee natuurlijk niet, dat bedoel ik niet. Maar ik zou toch niet willen dat mijn zoon zo'n woord in zijn mond neemt.
Bolleke- Kletskop
kruimelje schreef:Nee natuurlijk niet, dat bedoel ik niet. Maar ik zou toch niet willen dat mijn zoon zo'n woord in zijn mond neemt.
Tuurlijk niet maar ik vind het bewust gebruiken eigenlijk erger dan dat ze niet weten wat ze zeggen op die leeftijd. Ik zou wel goed duidelijk maken dathet een erg stout woord is maar zoals dat 8jarige meisje wat hier staat vind ik veel erger.
Printje- Lady Post-a-lot
kruimelje schreef:Nee natuurlijk niet, dat bedoel ik niet. Maar ik zou toch niet willen dat mijn zoon zo'n woord in zijn mond neemt.
Haha, nee dat begrijp ik.
zo heeft mijn oude overbuurjongetje ooit eens apenl*l gezegd.
Echt, waar hij dat vandaan gehaald heeft....
Maar ja, op die leeftijd roepen ze alles na
Gast- Gast
Printje schreef:kruimelje schreef:Nee natuurlijk niet, dat bedoel ik niet. Maar ik zou toch niet willen dat mijn zoon zo'n woord in zijn mond neemt.
Tuurlijk niet maar ik vind het bewust gebruiken eigenlijk erger dan dat ze niet weten wat ze zeggen op die leeftijd. Ik zou wel goed duidelijk maken dathet een erg stout woord is maar zoals dat 8jarige meisje wat hier staat vind ik veel erger.
Absoluut!
Bolleke- Kletskop
kruimelje schreef:Printje schreef:kruimelje schreef:Nee natuurlijk niet, dat bedoel ik niet. Maar ik zou toch niet willen dat mijn zoon zo'n woord in zijn mond neemt.
Absoluut!
Geheel mee eens!
Triesje1983- Prater
- Aantal berichten : 760
Punten : 772
Registratiedatum : 15-12-10
Susan schreef:Printje schreef:Hazeltje schreef:Klompemeiske schreef:Mijn nichtje van 8 pubert!
Als je een jongen leuk vind en hij vind jou niet leuk; dan is het gewoon een K*T homo!
Zo grappig hoe wijs ze soms (probeert) te zijn
Dat vind ik helemaal niet grappig...
+1
Ik zou me zelfs doodschamen als mijn kind zoiets zou zeggen.
Ik vind het ook niet echt wijs overkomen. Eerder aso.
+1.
Gast- Gast
En dat je daarom moet lachen ook...dan geef je alleen maar het slechte voorbeeld.
Gast- Gast
Nou inderdaad. En dan vind ik het woord asociaal ook nog van een heel andere categorie dan het woord k*thomo
Laatst aangepast door Lize op zo 26 jun 2011 - 22:30; in totaal 1 keer bewerkt
Gast- Gast
Tjonge jonge, wat een gezeur hier zeg. Das toch juist súpergrappig, k*thomo uit de mond van een 8-jarig meisje?
Gast- Gast
Minneke schreef:Tjonge jonge, wat een gezeur hier zeg. Das toch juist súpergrappig, k*thomo uit de mond van een 8-jarig meisje?
volgens mij mogen ze bij jou de hele dag dat soort dingen rondroepen
Gast- Gast
Hazeltje schreef:Minneke schreef:Tjonge jonge, wat een gezeur hier zeg. Das toch juist súpergrappig, k*thomo uit de mond van een 8-jarig meisje?
Zolang ze dan maar wel goed articuleren ja
Gast- Gast
Ik ga lekker weer ontopic!
A. gisteren bij mijn schoonouders. Ze ging in de keuken zitten waar ze aan het koken waren en mijn schoonmoeder zegt: kom je hier de boel in de gaten houden? Zegt A: 'Ja, goed kijken!'
Een paar weken geleden hadden we een bruiloft, ik liet mijn haar netjes opsteken en ik was er onwijs blij mee. Kijkt A. me aan, wijst naar mijn haar en zegt: 'Mama gekke haren'. En bedankt.
Ook een paar weken geleden aan tafel. A. zegt tegen mijn man: 'Papa in bad'. Dus ik vraag aan A.: 'Moet papa in bad? Stinkt papa?' Zegt A: 'Nee.' *even stil* 'mama wel!' (probeer dan maar niet te lachen, we lagen allebei bijna onder tafel ).
A. gisteren bij mijn schoonouders. Ze ging in de keuken zitten waar ze aan het koken waren en mijn schoonmoeder zegt: kom je hier de boel in de gaten houden? Zegt A: 'Ja, goed kijken!'
Een paar weken geleden hadden we een bruiloft, ik liet mijn haar netjes opsteken en ik was er onwijs blij mee. Kijkt A. me aan, wijst naar mijn haar en zegt: 'Mama gekke haren'. En bedankt.
Ook een paar weken geleden aan tafel. A. zegt tegen mijn man: 'Papa in bad'. Dus ik vraag aan A.: 'Moet papa in bad? Stinkt papa?' Zegt A: 'Nee.' *even stil* 'mama wel!' (probeer dan maar niet te lachen, we lagen allebei bijna onder tafel ).
Gast- Gast
Alex schreef:Ik ga lekker weer ontopic!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Voice-over van het Zandkasteel: 'Oh jee! Koning Koos is met zijn neus in het zand gevallen!'
Yrsa: 'Hatsjie!'
Susan- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17731
Punten : 18567
Susan schreef:Voice-over van het Zandkasteel: 'Oh jee! Koning Koos is met zijn neus in het zand gevallen!'
Gast- Gast
Hahaha Ik zie het helemaal voor me. 'Het is kut-ho-mo. Zeg me maar na: kut-ho-mo'Minneke schreef:Hazeltje schreef:Minneke schreef:Tjonge jonge, wat een gezeur hier zeg. Das toch juist súpergrappig, k*thomo uit de mond van een 8-jarig meisje?
Zolang ze dan maar wel goed articuleren ja
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
*een vlieg loopt naar Tomas' bal toe* Tomas vraagt verbaasd: 'gaat de vlieg voetballen?'
*ik eet mijn boterham inclusief korsten op* Tomas klapt en roept blij: 'jaaaa mama eet korstjes! Knap hoor mama!'
*ik eet mijn boterham inclusief korsten op* Tomas klapt en roept blij: 'jaaaa mama eet korstjes! Knap hoor mama!'
Filoria- Ratel
- Aantal berichten : 4523
Punten : 4758
Registratiedatum : 15-01-11
Susan schreef:Voice-over van het Zandkasteel: 'Oh jee! Koning Koos is met zijn neus in het zand gevallen!'
Als de neuzen kriebelen, moeten ze gaan wiebelen!!!
Lejow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Na lang treuzelen dat ie moest komen om tanden te poetsen zei ik: ik tel tot drie: 'ééééén, tweeeeeeee' komt ie aanrennen: 'drieeeeee. Goed geluisterd' Tsja als je de complimenten niet van een ander krijgt, moet je ze zelf maar geven
Gast- Gast
Pagina 8 van 38 • 1 ... 5 ... 7, 8, 9 ... 23 ... 38
Soortgelijke onderwerpen
» Leuke uitspraken!
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2
» Leuke uitspraken?
» Leuke uitspraken!
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic
» Leuke-kortingen/aanbiedingen-topic #2