Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe 'hack' ik mijn emailadres?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe 'hack' ik mijn emailadres? Empty Hoe 'hack' ik mijn emailadres?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 11:50

Jaaa klinkt een beetje raar, ik weet het.

Maar... ik logde altijd automatisch in via mijn laptop. Of via mijn telefoon, dus het wachtwoord was opgeslagen. Toen besloot mijn laptop ineens al mijn wachtwoorden te verwijderen. Ik dacht nonchalant weer in te kunnen loggen, maar hij deed het ineens niet meer. En al mijn andere wachtwoorden ook niet. Oké, geheime vraag dus. Eh....'hoe heten de honden van mijn moeder?' Simpele vraag zou je denken. Niét als je bedenkt dat mijn moeder heel wat honden heeft gehad. Ik weet welke honden ze toen (toen ik mijn emailadres aanmaakte) had, maar dat is volgens hotmail allemaal fout. Sh*t..
Duss.. op zoek naar 'klantenondersteuning'. Heel formulier ingevuld en ik zou binnen 24 uur antwoord krijgen. Geen antwoord.

Dus... weet iémand hoe ik mijn eigen account kan hacken? Ja, het was geen slimme actie en ja, ik weet nu ook dat ik beter een alternatief emailadres etc kan invullen. Dus dat is mijn tip voor de dag voor een ander..

Ik hoop dat iemand weet hoe het moet Wink

Ik kan overigens nog wel met mijn telefoon in mijn mail, maar via mijn telefoon kan ik niks wijzigen qua instellingen.. Rolling Eyes

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'hack' ik mijn emailadres? Empty Re: Hoe 'hack' ik mijn emailadres?

Bericht  Zwerver za 5 maa 2011 - 13:18

Als je via je telefoon naar hotmail gaat dan? Moet je dan ook opnieuw inloggen? Anders zou je even via gewone website (op je tel) even moeten kijken
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'hack' ik mijn emailadres? Empty Re: Hoe 'hack' ik mijn emailadres?

Bericht  Rosa za 5 maa 2011 - 23:54

Ik heb zoiets ook een keer gehad. Ik moest toen o.a. allerlei informatie geven over de mailtjes die er in mijn inbox stonden om zo te 'bewijzen' dat ik het zelf was en dan krijg je een tijdelijk wachtwoord, of je eigen terug, dat weet ik niet meer.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'hack' ik mijn emailadres? Empty Re: Hoe 'hack' ik mijn emailadres?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 20:42

Hoelang heeft dat bij jou geduurd Nicola? Ik heb nog geen reactie..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'hack' ik mijn emailadres? Empty Re: Hoe 'hack' ik mijn emailadres?

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 20:43

wc-eend schreef:Als je via je telefoon naar hotmail gaat dan? Moet je dan ook opnieuw inloggen? Anders zou je even via gewone website (op je tel) even moeten kijken

Nee, via de gewone site kom ik er niet in omdat ik dan een ww moet invoeren. En bij dat andere niet..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'hack' ik mijn emailadres? Empty Re: Hoe 'hack' ik mijn emailadres?

Bericht  Rosa zo 6 maa 2011 - 21:09

Poeh dat durf ik niet te zeggen, is alweer een hele tijd geleden, maar denk binnen een paar dagen.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'hack' ik mijn emailadres? Empty Re: Hoe 'hack' ik mijn emailadres?

Bericht  Gast ma 7 maa 2011 - 9:26

Ik heb een reactie. Ze kunnen niet zeggen dat het emailadres van mij is..zucht... Er is aanvullende informatie nodig. Dus ik heb maar alle informatie die ik weet neer getypt. Als ze nu nog niet door hebben dat het adres van mij is..

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe 'hack' ik mijn emailadres? Empty Re: Hoe 'hack' ik mijn emailadres?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum