Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat zou je doen als je onzichtbaar was?

+4
Zwerver
BJA
Jordana
Jeanette
8 plaatsers

Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onzichtbaar was? Empty Wat zou je doen als je onzichtbaar was?

Bericht  Jeanette za 5 maa 2011 - 4:16

Stel, je mag 1x onzichtbaar zijn, wat zou je dan willen doen?

Ik zou in de hersens van een man willen zitten om te weten wat hij nou denkt en voelt.

Jeanette
Jeanette
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat zou je doen als je onzichtbaar was? Empty Re: Wat zou je doen als je onzichtbaar was?

Bericht  Jordana za 5 maa 2011 - 4:17

Me een dag verplaatsen in mijn vriend. Dat sommige dingen duidelijker worden dan nou.
Jordana
Jordana
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 5250
Punten : 5346
Registratiedatum : 18-11-10

Wat zou je doen als je onzichtbaar was? Empty Re: Wat zou je doen als je onzichtbaar was?

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:35

Jeanette schreef:Stel, je mag 1x onzichtbaar zijn, wat zou je dan willen doen?

Ik zou in de hersens van een man willen zitten om te weten wat hij nou denkt en voelt.

Daar moet je toch een cel voor zijn en niet onzichtbaar..?

Ik zou m'n vader voor een dag willen stalken.

Gast
Gast

Bericht  BJA za 5 maa 2011 - 4:38

Een bank beroven. Very Happy
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:38

BJA schreef:Een bank beroven. Very Happy

En mensen de stuipen op 't lijf jagen door zwevend geld door de stad te trekken?

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 4:42

Ik zou een paar leuke gesprekken afluisteren van mensen waar ik het één en ander van zou willen weten (zoals de directeur...).

En een bank beroven.

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:26

Trisha schreef:
Jeanette schreef:Stel, je mag 1x onzichtbaar zijn, wat zou je dan willen doen?

Daar moet je toch een cel voor zijn en niet onzichtbaar..?

Ik zou m'n vader voor een dag willen stalken.

Haha ik dacht precies hetzelfde. Ik zou mijn ex opzoeken en kijken wat hij doet, of hij gelukkig is. Ook zou ik wel mijn vriend willen begluren smile.

Gast
Gast

Bericht  Zwerver za 5 maa 2011 - 5:30

Bank beroven wil ik ook wel, maar dan wil ook de centjes houden Embarassed

En mijn vriend een dagje volgen haha!

Edit: Niet echt volgen, maar ik ben meer benieuwd hoe hij denkt over bepaalde dingen. Ik denk dat ik dan een stuk zekerder zou staan in onze relatie

Laatst aangepast door wc-eend op za 5 maa 2011 - 5:32; in totaal 1 keer bewerkt
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Bericht  BJA za 5 maa 2011 - 5:32

Trisha schreef:

En mensen de stuipen op 't lijf jagen door zwevend geld door de stad te trekken?
Haha, nee ik ga via het riool. :P
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Bericht  JD za 5 maa 2011 - 5:32

ooo ik kan zoveel dingen opnoemen, ik ben hier veelste nieuwsgierig voor!

Afhankelijk van hoelang ik onzichtbaar ben, zou ik de wereld gaan rondreizen. Lekker gratis het vliegtuig in, want sja..niemand die me ziet!
Alleen jammer dat foto's op mooie plekjes op de wereld wat raar worden, je ziet me immers niet op de foto...

En inderdaad een bank beroven, in het leven van mijn ex en zn vriendin kijken, en een dagje mn vriend sneaky in de gaten houden....

JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  CaptainSpectacular za 5 maa 2011 - 5:40

A dirty mind is a joy forever :9
CaptainSpectacular
CaptainSpectacular
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 279
Punten : 287
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:41

Wat mensen begluren nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 5:51

Allerlei mensen begluren. Ik ben namelijk vreselijk nieuwsgierig. nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 7:52

BJA schreef:
Trisha schreef:

Haha, nee ik ga via het riool. :P

Of je stopt het in je jaszak*, want die jas is ook onzichtbaar, toch? angel

*of broekzak, schoen, onderbroek, bh... *

Gast
Gast

Bericht  sonly za 5 maa 2011 - 7:57

Mensen begluren!
En/Of een supergoed idee jatten van iemand waar je superrijk mee kan worden. Zo komt de politie niet achter je aan omdat ze de nummers op de bankbiljetten traceren Twisted Evil Én zo lijkt het of je heel slim bent, omdat je zo'n goed idee had!
Domme grapjes uithalen met bepaalde mensen.
Net doen of ik een geest/spook ben en mensen bang maken angel (dat uiteraard alleen bij iets minder lieve mensen)

Zoiets.. smile
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 11:41

Belletje lellen en dan blijven staan nerd

Gast
Gast

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 11:42

Mensen begluren en meeluisteren met mensen om te weten te komen of iedereen echt zo achterbaks is of gewoon ook echt een mening hebben.

Gast
Gast

Bericht  sonly za 5 maa 2011 - 11:46

Zero schreef:Belletje lellen en dan blijven staan nerd

Laughing
Moest echt ff hardop lachen Very Happy

Ja mensen afluisteren is ook een goeie.. alleen ik weet niet of ik ook wel echt alles zou wíllen weten...
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887

Bericht  Gast za 5 maa 2011 - 11:48

MOmenteel zou ik naar de kroeg hier naast gaan om ongegeneerd mee te dansen en zo tussen de 'jeugd' Very Happy

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 5:38

Absolut mensen begluren, ik ben namelijk mega nieuwsgierig haha
Had deze vraag trouwens ook aan mijn vriend gesteld en kreeg als antwoord, hoe kan het ook anders Wink ' ik zou de hele dag in de vrouwen douche staan' Meneer met zijn grote mond :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 5:45

Naakt over straat, niemand die het ziet :P

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:14

plumke schreef:Naakt over straat, niemand die het ziet :P

Vreemde verlangens....

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:15

Heb ooit al eens een verslag moeten maken over een ontzichtbarre mij, dus daar kwam dit ook invoor, verslag zelf weggedaan.

Zat in de klas steeds precies achter iemand waardoor mijn leraar mij niet zag zitten. Dus vandaar zo'n opstel..

Gast
Gast

Bericht  Gast zo 6 maa 2011 - 6:24

Meeluisteren met gesprekken op werk, maar ook prive gesprekken. Ben wel benieuwd wat mensen zeggen als je er niet bij bent.

Gast
Gast

Bericht  Rouxxxe zo 6 maa 2011 - 6:29

Odilia schreef:Meeluisteren met gesprekken op werk, maar ook prive gesprekken. Ben wel benieuwd wat mensen zeggen als je er niet bij bent.

+1! Ik ben daar echt nieuwsgierig naar..
Rouxxxe
Rouxxxe
Prater
Prater

Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: