Volgens mij is m'n zusje er achter!
+5
Lotus
ekiaam87
aniet
Burn
VeryCherry
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Volgens mij is m'n zusje er achter!
Weten jullie nog dat ik een paar maanden geleden een verrassing voor m'n zus heb geregeld?
Voor haar verjaardag wilde ik met haar naar Parijs, omdat er Thalys aanbiedingen waren. Uiteindelijk gaan m'n moeder en broertje en zusje en ik met z'n viertjes. Over drie weken is het zover. Tot nu toe hebben we het heel geheim weten te houden. We hebben gezegd dat ze een weekendje naar Den Haag gaan, bij mij logeren (nou ja, wel in een hotel, want bij mij thuis passen we niet met ons viertjes). Ze was eerst echt heel benieuwd wat we gingen doen, maar we hebben niets los gelaten en hadden het steeds over Den Haag.
Nou gaat zij misschien volgend jaar voor een periode naar New York met haar vriend mee (heel ander verhaal, maar dit detail is even nodig) en daarom heeft ze mijn hulp ingeschakeld bij het uitpluizen van wat haar mogelijkheden zijn. Nou heb ik dus op mijn Amerika forum een topic geplaatst met tips daarvoor gevraagd en kwam goed advies op. Die link van dat topic heb ik naar m'n zus gestuurd. En ineens kwam ik er achter dat er in m'n onderschrift daar hetzelfde staat als hier..De datum dus wanneer wij naar Parijs gaan!!! Shiiiiiiiiiit! Toen ik me dat (midden in de nacht in bed) realiseerde, heb ik het daar heel erg snel gedelete, maar hele grote kans dus dat ze het gewoon gezien heeft! Echt zo balen! Zo'n stomme fout! Ze heeft er niets over gezegd, maar ik baal nu echt wel als een stekker want nu is het hele grote verrassings effect er echt vanaf!
Haha weet niet wat ik met dit topic wil, even mn frustratie kwijt denk ik. Baal er zo van, had zo graag haar gezicht willen zien als ze de Thalys in stapte!
Voor haar verjaardag wilde ik met haar naar Parijs, omdat er Thalys aanbiedingen waren. Uiteindelijk gaan m'n moeder en broertje en zusje en ik met z'n viertjes. Over drie weken is het zover. Tot nu toe hebben we het heel geheim weten te houden. We hebben gezegd dat ze een weekendje naar Den Haag gaan, bij mij logeren (nou ja, wel in een hotel, want bij mij thuis passen we niet met ons viertjes). Ze was eerst echt heel benieuwd wat we gingen doen, maar we hebben niets los gelaten en hadden het steeds over Den Haag.
Nou gaat zij misschien volgend jaar voor een periode naar New York met haar vriend mee (heel ander verhaal, maar dit detail is even nodig) en daarom heeft ze mijn hulp ingeschakeld bij het uitpluizen van wat haar mogelijkheden zijn. Nou heb ik dus op mijn Amerika forum een topic geplaatst met tips daarvoor gevraagd en kwam goed advies op. Die link van dat topic heb ik naar m'n zus gestuurd. En ineens kwam ik er achter dat er in m'n onderschrift daar hetzelfde staat als hier..De datum dus wanneer wij naar Parijs gaan!!! Shiiiiiiiiiit! Toen ik me dat (midden in de nacht in bed) realiseerde, heb ik het daar heel erg snel gedelete, maar hele grote kans dus dat ze het gewoon gezien heeft! Echt zo balen! Zo'n stomme fout! Ze heeft er niets over gezegd, maar ik baal nu echt wel als een stekker want nu is het hele grote verrassings effect er echt vanaf!
Haha weet niet wat ik met dit topic wil, even mn frustratie kwijt denk ik. Baal er zo van, had zo graag haar gezicht willen zien als ze de Thalys in stapte!
Gast- Gast
Re: Volgens mij is m'n zusje er achter!
Wat zonde Ik hoop écht dat ze het niet gelezen heeft...
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
Registratiedatum : 17-11-10
Ow dat zou heel erg balen zijn idd! Hopelijk is het haar niet opgevallen, maar die kans is natuurlijk wel groot.
Gast- Gast
Auwtsj! Ik hoop echt dat ze het niet gelezen heeft voor je, anders valt de hele verrassing weg!
Dat gezicht was uiteraard het leukste geweest!
Dat gezicht was uiteraard het leukste geweest!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Ik hoop net zo als VC dat je zus het niet gelezen heeft
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
En als je je onderschrift nou weghaalt? Doe je net of je neus bloedt
VeryCherry- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 17413
Punten : 17754
VeryCherry schreef:En als je je onderschrift nou weghaalt? Doe je net of je neus bloedt
Ja dat heb ik direct al gedaan toen ik me dat realiseerde! Maar ja, toen had ze dat topic al gelezen. Ze hoeft het maar 1 keer te zien en 't is een pientere meid. Wel een computer-noob, dus misschien weet ze niet eens wat een onderschrift is, maar goed, de tekst zoals ie er staat spreekt vrij voor zich natuurlijk.
Sowieso al stom, want ze komen vanuit Groningen en moeten in Amersfoort overstappen op de trein naar Den Haag of Rotterdam. Uiteindelijk moeten ze natuurlijk naar Rotterdam (de Thalys stopt helaas niet meer in DH), dus eigenlijk moeten ze daar al overstappen op de trein naar Rotterdam ipv Den Haag. Zitten al maanden te bedenken hoe we dat kunnen verklaren, wat we in Rotterdam moeten haha.
Gast- Gast
Wat stond er precies in je onderschrift?!
Met mijn zusje naar Parijs ofzoiets..
Of had je het iets cryptischer omschreven,Marin?
aniet- Kletskop
- Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10
Ga je eerst in Rotterdam shoppen ofzo
Hoop ook voor je dat ze het niet gezien heeft!
Hoop ook voor je dat ze het niet gezien heeft!
ekiaam87- Kletskop
- Aantal berichten : 1623
Punten : 2002
Ik dacht in eerste instantie dat het om je kleine zusje K ging, dat ze achter het bestaan vd Sint was...
Maar wat jammer zou dat zijn...
Dat Rotterdam uitleggen is makkelijker, dan zeg je dat je nog even naar de Primark wilt, en dat zij dan ook iets mag uitzoeken ofzo?
Maar wat jammer zou dat zijn...
Dat Rotterdam uitleggen is makkelijker, dan zeg je dat je nog even naar de Primark wilt, en dat zij dan ook iets mag uitzoeken ofzo?
Gast- Gast
Ik hoop echt dat ze het niet heeft gezien.
Lotus- Ratel
- Aantal berichten : 6901
Punten : 7188
Registratiedatum : 19-11-10
aniet schreef:Wat stond er precies in je onderschrift?!
Precies zoals het ook in m'n onderschrift hier staat.
Ze weet welke datum geplanned staat voor het 'sibbelingen-weekendje' zoals wij dat altijd noemen.
Nou ja niets meer aan te doen. Ik hoop dat ze het niet gezien heeft, maar ik vrees van wel. Ze is dan ook niet het type om te gaan schreeuwen van oooh ik heb het gelezen. Dan houdt ze het stil om de verrassing niet te verpesten.
Dolores, ja zoiets zaten we ook al te denken. Primark is niet erg logisch met m'n broertje, maar iets... een theatershow ofzo..Niet dat we zoiets ooit doen, maar de dierentuin 's avonds is ook zo gek
Gast- Gast
Dat is inderdaad wel balen als ze het nu zou weten. Maar als ik jouw zusje was en ik mocht op jouw forum lezen onder jouw naam dan weet ik zeker dat zo'n onderschrift me niet was opgevallen, omdat ik dan gefixeerd zou zijn over de New York tips. Wie weet is je zusje ook zo
Gast- Gast
Haha ja nog drie weekjes en dan zullen we weten of ze er nou achter is gekomen of niet.
Gast- Gast
Ik dacht hetzelfde als Do, haha.
Maar ik hoop dat het je zusje niet is opgevallen!
Maar ik hoop dat het je zusje niet is opgevallen!
Gast- Gast
Haha ja het is grappig want mijn zus van 23 is natuurlijk toch mijn kleine zusje ook. Maar ze is intussen toch echt al 23. En als ik het dan over haar heb, heb ik het meestal over m'n zus, om geen verwarring te voorkomen met m'n echt kleine zusje. Maar ja, ze zijn beide mijn kleine zussies
Gast- Gast
Oh wat balen! Hopelijk heeft ze niks gezien.
Jules- Fluisteraar
- Aantal berichten : 179
Punten : 210
Registratiedatum : 26-01-11
Marin schreef:Haha ja nog drie weekjes en dan zullen we weten of ze er nou achter is gekomen of niet.
Twee weekjes.. Het is al 4 maart!
Gast- Gast
ZachtCookie schreef:Marin schreef:Haha ja nog drie weekjes en dan zullen we weten of ze er nou achter is gekomen of niet.
Haha oh dat kan ik niet uitrekenen. Ik weet dat ze de komende twee weekenden op wintersport is, vandaar dat ik drie weken dacht Schiet al op!
Gast- Gast
Wel een super leuke verrassing! (als het nog een verrassing is Haha)
Maar ik kijk eerlijk gezegd nooit naar de onderschriften van mensen...dus er is nog een kans dat ze niks gezien heeft!!
Maar ik kijk eerlijk gezegd nooit naar de onderschriften van mensen...dus er is nog een kans dat ze niks gezien heeft!!
marjoleinnn- Fluisteraar
- Aantal berichten : 450
Punten : 523
Jep! Gelukkig wel (Ga dan zelf ook een weekendje weg.. Helaas niet naar Parijs.. )Marin schreef:ZachtCookie schreef:Marin schreef:Haha ja nog drie weekjes en dan zullen we weten of ze er nou achter is gekomen of niet.
Haha oh dat kan ik niet uitrekenen. Ik weet dat ze de komende twee weekenden op wintersport is, vandaar dat ik drie weken dacht Schiet al op!
Maar ik hoop dat je zusje het niet heeft gezien. Hoe dan ook zal ze wel verrast zijn, maar ik kan me de teleurstelling wel voorstellen. Het wordt hoe dan ook wel gezellig toch?
Gast- Gast
Ja dat sowieso! Het is echt mijn moeder's grootste droom om dit met haar kinderen te doen. Dat roept ze echt al jaren! Ze heeft vroeger zelf in Parijs gewoond en we zijn wel eens met het hele gezin naar Parijs geweest, maar ze wil echt zo dolgraag met haar kinderen naar Parijs. Dus dat maakt me alleen al zo blij! Het was in eerste instantie bedoeld voor mij en m'n zusje alleen. Maar nu is het wel echt een heel erg leuk weekendje weg met z'n viertjes.
Gast- Gast
marjoleinnn schreef:Wel een super leuke verrassing! (als het nog een verrassing is Haha)
Ik lees eigenlijk ook nooit de onderschriften. Dus er is nog hoop dat ze het niet gelezen heeft.
Nathalie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 431
Punten : 577
Registratiedatum : 18-11-10
Nathalie schreef:marjoleinnn schreef:Wel een super leuke verrassing! (als het nog een verrassing is Haha)
Ik lees eigenlijk ook nooit de onderschriften. Dus er is nog hoop dat ze het niet gelezen heeft.
Ja, ik ook bijna nooit, dus te hopen je zusje ook niet Marin!
Jeanette- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11268
Punten : 12424
Soortgelijke onderwerpen
» Volgens mij..
» Volgens mij...
» Wat is echt jou (volgens anderen)?
» Volgens mij kom ik straks op tv
» Zusje...ben ik nou gek?
» Volgens mij...
» Wat is echt jou (volgens anderen)?