Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere

4 plaatsers

Ga naar beneden

Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere Empty Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere

Bericht  Sarah1985 vr 4 maa 2011 - 2:55

Ik spaarde elke maand een bedrag na een andere rekening maar dat wil ik niet meer, en heb het al 10 keer verwijdert maar toch iedere maand word het weer afgeschreven, wat doe ik fout?
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere Empty Re: Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere

Bericht  aniet vr 4 maa 2011 - 3:02

Heb je al bij geagendeerd gekeken?
Daar kan je het bedrag verwijderen,dus niet wijzigen,wat ik dus fout deed :P
maar verwijderen dan met je random reader verder afhandelen.
Volgens mij is de betaling voorgoed verdwenen.
Anders de Rabobank er over opbellen.
Succes!


Laatst aangepast door aniet op vr 4 maa 2011 - 4:23; in totaal 1 keer bewerkt
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere Empty Re: Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere

Bericht  Sarah1985 vr 4 maa 2011 - 3:05

dat heb ik dus al heel vaak gedaan, maar toch blijft die iedere maand terug komen
Sarah1985
Sarah1985
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere Empty Re: Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere

Bericht  aniet vr 4 maa 2011 - 3:26

Oh dat is gek,ik had het wel een keer omdat ik Wijzig aan had geklikt in plaats van Wis.
Maar dat was dus stom van me.
Ik zou de bank es bellen en kijken wat ze zeggen.
Succes! smile
aniet
aniet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1824
Punten : 2165
Registratiedatum : 29-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere Empty Re: Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere

Bericht  Monnie vr 4 maa 2011 - 4:21

Ik kreeg het ook eerst niet voor elkaar, maar je moet idd bij geagendeerd de opdracht wissen en dan verzenden met je random reader. Heb je dat ook gedaan na het wissen? Anders blijft hij namelijk staan.

Monnie
Prater
Prater

Aantal berichten : 1350
Punten : 1416
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere Empty Re: Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere

Bericht  nina vr 4 maa 2011 - 8:01

Monnie schreef:Ik kreeg het ook eerst niet voor elkaar, maar je moet idd bij geagendeerd de opdracht wissen en dan verzenden met je random reader. Heb je dat ook gedaan na het wissen? Anders blijft hij namelijk staan.
Dit klopt ja! Na het wissen moet je het 'wissen' ook nog verzenden met de reader.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere Empty Re: Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum