Betaling bij afhalen marktplaats
+5
Floor
Rush
Shopaholic
Snoes
Thunder
9 plaatsers
Pagina 1 van 1
Betaling bij afhalen marktplaats
Vanavond komt er iemand kijken bij mijn buggy. Nu belde de beste man mij daarnet en vroeg of hij ter plekke het verschuldigde bedrag zou mogen overmaken mocht de buggy hem bevallen en hij hem gelijk willen meenemen. Het staat dan waarschijnlijk niet gelijk op mijn rekening. Zouden jullie dit doen/aandurven?
Thunder- Kletskop
- Aantal berichten : 2924
Punten : 3096
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Betaling bij afhalen marktplaats
Nee, ik zou dan vragen om het geld cash mee te nemen.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Dat was ook mijn eerste reactie, Snoes.
Ik heb rabo, hij ing vertelde hij, dus dat duurt al langer. Maar nou heb ik ook nog een ing rekening die we amper gebruiken. Zou het dan gelijk zichtbaar zijn?
Ik heb rabo, hij ing vertelde hij, dus dat duurt al langer. Maar nou heb ik ook nog een ing rekening die we amper gebruiken. Zou het dan gelijk zichtbaar zijn?
Thunder- Kletskop
Nee, cash betalen anders geen buggy.
Shopaholic- Kletskop
- Aantal berichten : 1501
Punten : 1491
Registratiedatum : 04-12-12
ING naar ING zou direct zichtbaar moeten zijn. Of dat in werkelijkheid ook zo is, weet ik niet.
Van ING naar Rabo is bij mij ook direct zichtbaar overigens. Andersom is een ander verhaal.
Van ING naar Rabo is bij mij ook direct zichtbaar overigens. Andersom is een ander verhaal.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goed, dan sleur ik hem wel mee naar de pinautomaat in het dorp straks. Mocht hij de buggy overnemen dan.
Thunder- Kletskop
Als je een automaat vlakbij hebt, zou ik dat doen inderdaad. Dan weet je ook zeker dat het geld 'echt' is.Rataplan schreef:Goed, dan sleur ik hem wel mee naar de pinautomaat in het dorp straks. Mocht hij de buggy overnemen dan.
Rush- Lady Post-a-lot
Dat dacht ik ook, Rush. Daarom twijfelde ik, maar goed, anders kan ik hem gewoon het dorp in sturen om te pinnen. (Jeuj, in dit dorp hebben we wel een pinapparaat )
Thunder- Kletskop
Rush schreef:Als je een automaat vlakbij hebt, zou ik dat doen inderdaad. Dan weet je ook zeker dat het geld 'echt' is.Rataplan schreef:Goed, dan sleur ik hem wel mee naar de pinautomaat in het dorp straks. Mocht hij de buggy overnemen dan.
Nou, vlakbij... 2 kilometer verderop ongeveer. Andere kant van het dorp.
Thunder- Kletskop
Ja, dat zou ik doen. Contant meenemen of pinnen als hij beslist heeft.
Rush- Lady Post-a-lot
Duidelijk, tnx! Dan stel ik dat voor mocht hij hem overnemen.
Thunder- Kletskop
Hij kan het toch ook eerst gaan pinnen.
Ik zou het niet doen, het overmaken.
Ik vind dat mensen bij mij aan de deur gepast moeten betalen, heb wel eens iemand gehad die een briefje van 100 bij had (hij moest 40 afrekenen). Ik heb hem naar het dorp gestuurd om te gaan wisselen, ik had geen geld in huis om terug te betalen (wel een 10tje in geval hij met 50euro aan kwam).
Ik zou het niet doen, het overmaken.
Ik vind dat mensen bij mij aan de deur gepast moeten betalen, heb wel eens iemand gehad die een briefje van 100 bij had (hij moest 40 afrekenen). Ik heb hem naar het dorp gestuurd om te gaan wisselen, ik had geen geld in huis om terug te betalen (wel een 10tje in geval hij met 50euro aan kwam).
Floor- Ratel
- Aantal berichten : 5168
Punten : 5754
Registratiedatum : 17-11-10
Nou, het is een vader die in opdracht van zijn dochter voor die buggy komt. Zij komt uit het hoge noorden en vaders moest in de buurt zijn voor een zakelijk afspraak. Het bedrag is wel zo hoog (denk ik) dat ik dat waarschijnlijk ook niet vooraf gepind zou hebben. Dus op zich snap ik zijn redenatie van ter plekke wel.
Thunder- Kletskop
Ik heb net even de ING helpdesk gebeld. Volgens de medewerker zou het er binnen een half uur op moeten staan tussen 2 ING rekeningen.
Thunder- Kletskop
Ik zou het wel doen. Als je erbij staat en ziet dat hij het ter plekke overmaakt. Wat is dan het grote probleem? Kan er weinig mis gaan. Behalve dan dat je het geld misschien een dag later hebt..
RioolSpook- Prater
- Aantal berichten : 824
Punten : 905
Rataplan schreef:Ik heb net even de ING helpdesk gebeld. Volgens de medewerker zou het er binnen een half uur op moeten staan tussen 2 ING rekeningen.
Mijn ervaring is dat het er eigenlijk altijd dezelfde minuut nog opstaat!
TukTuk- Ratel
- Aantal berichten : 7406
Punten : 8046
Bij ING naar ING zie je het meestal direct. In dat geval zou ik het wel aandurven.
Wat voor buggy is dat dan, dat hij zo veel kost?
Wat voor buggy is dat dan, dat hij zo veel kost?
Gast- Gast
Ik had een bugaboo bee incl. alle accessoires zoals babynest, voetenzak en parasol. Nieuwprijs rond de 800,-.
Die man snapte ons wel en is mee gereden naar de bank en heeft hem alsnog contant betaald. Super fijn!
Die man snapte ons wel en is mee gereden naar de bank en heeft hem alsnog contant betaald. Super fijn!
Thunder- Kletskop
Fijn dat het zo opgelost is!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
+1 Ik zou er ook niet zoveel moeite mee hebben als hij op z'n telefoon laat zien dat het geld daadwerkelijk is overgemaakt.RioolSpook schreef:Ik zou het wel doen. Als je erbij staat en ziet dat hij het ter plekke overmaakt. Wat is dan het grote probleem? Kan er weinig mis gaan. Behalve dan dat je het geld misschien een dag later hebt..
Maar ik zie dat het al opgelost is, fijn!
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Als hij kan laten zien dat het over is gemaakt zou ik er ook niet zo veel problemen mee hebben. Als je gewoon rekeningnummer en naam ed mag controleren. Bij een eenmalige machtiging is storneren namelijk niet mogelijk.
Minx- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Soortgelijke onderwerpen
» Bestellen op bartsmit.com en afhalen
» betaling en verzending naar/van belgie
» Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere
» Uitbetaling CAK
» Marktplaats
» betaling en verzending naar/van belgie
» Hoe krijg je een betaling weg bij rabobank internet bankiere