hntm
4 plaatsers
Pagina 1 van 1
hntm
Wie kijkt er weer!! Er zit wen meisje bij rosalie, verdorie ze komt me bekend voor maar weet niet waarvan
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Re: hntm
Ik heb het net even terug gekeken. Het is altijd zo kneuzig vergeleken de Amerikaanse versie, moet er altijd wel om lachen. En het zijn weer heerlijk domme meisjes.
Die Anouk die de presentatie heeft overgenomen vind ik geloof ik niet zo leuk. Ze zei ook steeds portofolio ipv portfolio. Eh..
En die naam... Baldijntje.
Enfin, het is weer lekker smullen.
Die Anouk die de presentatie heeft overgenomen vind ik geloof ik niet zo leuk. Ze zei ook steeds portofolio ipv portfolio. Eh..
En die naam... Baldijntje.
Enfin, het is weer lekker smullen.
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Hmm ik heb het gemist!
Maar Rosalie.. Er heeft al eerder een Rosalie mee gedaan toch?
Maar Rosalie.. Er heeft al eerder een Rosalie mee gedaan toch?
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Ja die rosalie heb meegedaan met elite model nog wat of zo
banjer49- Prater
- Aantal berichten : 1102
Punten : 1404
Registratiedatum : 13-12-10
Gezien! Ik vind het weer vermakelijk
Jaaaa, Baldijntje, omg, die naam! En oh, wat zit er weer een stel barbiepoppen bij
Ik vond het afknippen van Ankes haar echt erg! Toen ze voor die spiegel zat, leek ze wel 45! Wanneer ze het achterover gestreken heeft, vind ik het wel een model-look, maar ik zou not amused zijn als ze dat met mijn haar deden.
Jaaaa, Baldijntje, omg, die naam! En oh, wat zit er weer een stel barbiepoppen bij
Ik vond het afknippen van Ankes haar echt erg! Toen ze voor die spiegel zat, leek ze wel 45! Wanneer ze het achterover gestreken heeft, vind ik het wel een model-look, maar ik zou not amused zijn als ze dat met mijn haar deden.
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: