Welke romper is nou echt goed?
+32
Smaragdje
Star007
LDJ
_Lana_
Snoes
Makamba
smooch
Caroow
M@niek
Esmee
Laurientje
Theezakje13
Sun88
Shopaholic
SarahKey
*Lieke*
Flower_L
Zenna
PiP
Susan
Charles
iloverose
Pien
Printje
Jade
Puggle
-Ieniemienie-
Paper Crown
Manderijn
Parel
Ella
Steep
36 plaatsers
Pagina 2 van 2
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Re: Welke romper is nou echt goed?
Hema!! Hier was trouwens ook de grootste maat die we hadden 86/92 daarna gingen we over op hemd en onderbroek omdat hij zindelijk was (2 jr en 4 mnd)
Ik vind die van de Hema niet zo heel duur eigenlijk.
Ik vind die van de Hema niet zo heel duur eigenlijk.
Laurientje- Prater
- Aantal berichten : 870
Punten : 926
Registratiedatum : 20-03-13
Inderdaad. Een keer wassen en de hele pasvorm is eruit (zoals bij het meeste van de zeeman geloof ik). Eerder zonde van je geld dan een koopje geloof ik.Paper Crown schreef:Ruk zijn die! Mijn moeder paste laatst 3 dagen op Julian, had ze geen schone romper meer en de zeeman is op steenworp afstand, had ze daarveen gekocht, niet fijn dik katoen.*Lieke* schreef:Ik ga ook voor de Hema, maarrrrrr laatst was ik bij Zeeman en die hebben nu ook rompers zonder knoopjes in de nek die vrij zacht aanvoelen (en die zijn maar de helft van de Hema, dus het is maar net wat je eisen zijn)
Esmee- Fluisteraar
- Aantal berichten : 106
Punten : 106
Registratiedatum : 25-06-13
Hema! Ook de onderbroeken en hempjes vind ik heel fijn van de hema.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vind hema ook het beste, maar hier ligt ook zeeman in de kast.
Caroow- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 7607
Punten : 8208
Registratiedatum : 19-11-10
Ook de Hema!
Heb ook een paar van de Zeeman, maar die vind ik niet fijn. Zit totaal geen rek in en de pasvorm gaat er snel uit.
Heb ook een paar van de Zeeman, maar die vind ik niet fijn. Zit totaal geen rek in en de pasvorm gaat er snel uit.
smooch- Kletskop
- Aantal berichten : 2385
Punten : 2453
Registratiedatum : 18-11-10
Ik vond die van de HEMA ook altijd erg fijn.
Makamba- Kletskop
- Aantal berichten : 2959
Punten : 3334
Oh dan ga ik die binnenkort eens kopen. Zijn die qua prijs vergelijkbaar met de Hema?Charles schreef:Ik vind die van Jola het fijnst en het mooist. Eigen merk geloof ik, gewoon wit effen en lekker stretch, dikke stof en mooi afgewerkte randjes. Blijven nog veel beter in de was dan die van Hema.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Ik vind de Hema qua prijs echt wel meevallen, je doet er best heel lang mee.
Mijn dochter heeft daar nog steeds 62/68 van aan omdat ze zo lekker stretch zijn.
Het voordeel hier is ook dat ze door 2 kinderen gedragen worden, dus het geld heb ik er sowieso wel uit.
Die van de Zeeman zijn op het eerste gezicht wel okee, maar rekken ook enorm uit.
Oja en ik heb er ook een paar van de Henk ter Hoor. Die zijn ook heel fijn. En het leuke daarvan vind ik dat ze stretchrompers hebben in verschillende kleuren, dus ook lichtroze, fuchsia, blauw turquoise.
Mijn dochter heeft daar nog steeds 62/68 van aan omdat ze zo lekker stretch zijn.
Het voordeel hier is ook dat ze door 2 kinderen gedragen worden, dus het geld heb ik er sowieso wel uit.
Die van de Zeeman zijn op het eerste gezicht wel okee, maar rekken ook enorm uit.
Oja en ik heb er ook een paar van de Henk ter Hoor. Die zijn ook heel fijn. En het leuke daarvan vind ik dat ze stretchrompers hebben in verschillende kleuren, dus ook lichtroze, fuchsia, blauw turquoise.
_Lana_- Ratel
- Aantal berichten : 3474
Punten : 3720
Registratiedatum : 02-01-11
Het word misschien een beetje eentonig, maar die van de hema vind ik toch wel het fijnst.
Ze blijven mooi zitten, hoe vaak je ze ook wast.
Ze blijven mooi zitten, hoe vaak je ze ook wast.
LDJ- Kletskop
- Aantal berichten : 2369
Punten : 2673
Registratiedatum : 02-03-12
Goed dat ik dat weet, ga ik het ook niet proberen...Esmee schreef:Inderdaad. Een keer wassen en de hele pasvorm is eruit (zoals bij het meeste van de zeeman geloof ik). Eerder zonde van je geld dan een koopje geloof ik.Paper Crown schreef:Ruk zijn die! Mijn moeder paste laatst 3 dagen op Julian, had ze geen schone romper meer en de zeeman is op steenworp afstand, had ze daarveen gekocht, niet fijn dik katoen.*Lieke* schreef:Ik ga ook voor de Hema, maarrrrrr laatst was ik bij Zeeman en die hebben nu ook rompers zonder knoopjes in de nek die vrij zacht aanvoelen (en die zijn maar de helft van de Hema, dus het is maar net wat je eisen zijn)
*Lieke*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13
De fijnste zijn inderdaad Hema stretch. Bambino ( kruidvat) heeft ook wel fijne.
Star007- Kletskop
- Aantal berichten : 2421
Punten : 2603
Registratiedatum : 30-09-11
Ik vind de rompers van de kruidvat het fijnst.
Smaragdje- Ratel
- Aantal berichten : 3094
Punten : 3173
Registratiedatum : 19-11-10
Hema en H&M
Bluestar- Prater
- Aantal berichten : 601
Punten : 700
Registratiedatum : 11-04-12
Goedkoper, onder de drie euro in ieder geval. Hebben ze wel alleen in wit.Snoes schreef:Oh dan ga ik die binnenkort eens kopen. Zijn die qua prijs vergelijkbaar met de Hema?Charles schreef:Ik vind die van Jola het fijnst en het mooist. Eigen merk geloof ik, gewoon wit effen en lekker stretch, dikke stof en mooi afgewerkte randjes. Blijven nog veel beter in de was dan die van Hema.
Charles- Kletskop
- Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12
Dan zal ik nog eens een x goed kijken, dacht dat ze duurder warenCharles schreef:Goedkoper, onder de drie euro in ieder geval. Hebben ze wel alleen in wit.Snoes schreef:Oh dan ga ik die binnenkort eens kopen. Zijn die qua prijs vergelijkbaar met de Hema?Charles schreef:Ik vind die van Jola het fijnst en het mooist. Eigen merk geloof ik, gewoon wit effen en lekker stretch, dikke stof en mooi afgewerkte randjes. Blijven nog veel beter in de was dan die van Hema.
sanne-84- Ratel
- Aantal berichten : 3921
Punten : 4214
Hema, next en h&m vind ik fijn, wibra en zeeman is wel ok maar kwaliteit is minder.
Highway- Ratel
- Aantal berichten : 3316
Punten : 3494
Registratiedatum : 17-12-10
Ik trek N. eigenlijk van alles aan en heb nergens eigenlijk slechte ervaringen mee. Van zeeman tot Hema. Vind ze allemaal wel fijn.
CCC- Ratel
- Aantal berichten : 6424
Punten : 6761
Registratiedatum : 17-11-10
Ik moest vanmorgen aan dit topic denken toen ik een romper uit de kast trok Ik heb een poos terug ook stretch rompers bij de Prenatal gehaald, die vind ik misschien nog wel fijner dan die van de Hema!
Waren toen 2 voor 8,-. Normaal dan denk ik ook een euro of 5.
Waren toen 2 voor 8,-. Normaal dan denk ik ook een euro of 5.
PiP- Ratel
- Aantal berichten : 4010
Punten : 4499
Registratiedatum : 29-11-10
Ik neem altijd witte. Dan ga ik daar binnenkort ook eens kijken. Dank voor de tip!Charles schreef:Goedkoper, onder de drie euro in ieder geval. Hebben ze wel alleen in wit.Snoes schreef:Oh dan ga ik die binnenkort eens kopen. Zijn die qua prijs vergelijkbaar met de Hema?Charles schreef:Ik vind die van Jola het fijnst en het mooist. Eigen merk geloof ik, gewoon wit effen en lekker stretch, dikke stof en mooi afgewerkte randjes. Blijven nog veel beter in de was dan die van Hema.
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Pagina 2 van 2 • 1, 2
Soortgelijke onderwerpen
» Welke ovulatietesten zijn goed?
» Wat is echt een goed middel met Deet erin?
» Gebruik jij haarlak, en zo ja, welke is goed?
» goed bord met zuignap, welke?
» Welke stoffen stretchen goed mee?
» Wat is echt een goed middel met Deet erin?
» Gebruik jij haarlak, en zo ja, welke is goed?
» goed bord met zuignap, welke?
» Welke stoffen stretchen goed mee?
Pagina 2 van 2
Permissies van dit forum: