Meeting Eindhoven 12 maart
+4
Chocoholic
Snoes
Oasis
Okidoki
8 plaatsers
Pagina 2 van 7
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Meeting Eindhoven 12 maart
PrinsesBo schreef:Oh dat is as zaterdag al!!
Dan kan ik niet
aaaah balen
Gast- Gast
Dromertje schreef:Razz_ schreef:Dromertje schreef:Waarom nou zo enorm ver weg! Hier zitten wel een aantal meiden tussen die ik zou willen meeten namelijk
Och het is maar 3 uurtjes reizen (ongeveer denk ik haha)
met de trein is het inderdaad bijna 3 uur In mei wordt er nog een meeting georganiseerd door een aantal 2010-mama's, als jij daar nou gewoon heen komt
Oja? Waar? En wie komen er allemaal?
Gast- Gast
Razz_ schreef:Dromertje schreef:Razz_ schreef:Dromertje schreef:Waarom nou zo enorm ver weg! Hier zitten wel een aantal meiden tussen die ik zou willen meeten namelijk
Och het is maar 3 uurtjes reizen (ongeveer denk ik haha)
met de trein is het inderdaad bijna 3 uur In mei wordt er nog een meeting georganiseerd door een aantal 2010-mama's, als jij daar nou gewoon heen komt
Oja? Waar? En wie komen er allemaal?
ik stuur je even een pm!
Gast- Gast
PrinsesBo schreef:Oh dat is as zaterdag al!!
Dan kan ik niet
Aww, jammer
We gaan weer met veel meiden meeten zie ik, hartstikke leuk! En volgende keer ben je er gewoon bij PB
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Ik wil ook! Balen.... ik heb net juist een familieweekend komend weekend! Volgende keer ben ik er ook bij. Ik wil ook graag wat nieuwe mensen leren kennen in de omgeving!
Gast- Gast
Hey allemaal,
Gezellig dat er a.s. zaterdag weer een meeting is! Weet alleen nu nog niet zeker of ik erbij kan zijn ...
Mocht het me niet gaan lukken, dan wens ik jullie hierbij alvast heel veel plezier toe en tot de volgende keer!
Groetjes,
Angela
Gezellig dat er a.s. zaterdag weer een meeting is! Weet alleen nu nog niet zeker of ik erbij kan zijn ...
Mocht het me niet gaan lukken, dan wens ik jullie hierbij alvast heel veel plezier toe en tot de volgende keer!
Groetjes,
Angela
**Angela**- Zwijger
- Aantal berichten : 5
Punten : 5
Registratiedatum : 05-02-11
Morgen is het zover dames, zin in??
Ik wel in ieder geval Het wordt sowieso lekker terras weer! (zonnetje en max. 16 graden)
Ik wel in ieder geval Het wordt sowieso lekker terras weer! (zonnetje en max. 16 graden)
Oasis- Ratel
Ik wel ! Ik hoop alleen wel dat ik vandaag nog bericht krijg van Okidoki want die zou met me mee gaan. Ik hoop het wel want anders haak ik denk ik ook af =(
Gast- Gast
Razz_ schreef:Ik wel ! Ik hoop alleen wel dat ik vandaag nog bericht krijg van Okidoki want die zou met me mee gaan. Ik hoop het wel want anders haak ik denk ik ook af =(
Aww waarom haak je af als zij niet mee gaat?
Hoop dat je snel iets hoort dan!
Oasis- Ratel
IrmaLaPoes schreef:Razz_ schreef:Ik wel ! Ik hoop alleen wel dat ik vandaag nog bericht krijg van Okidoki want die zou met me mee gaan. Ik hoop het wel want anders haak ik denk ik ook af =(
Aww waarom haak je af als zij niet mee gaat?
Hoop dat je snel iets hoort dan!
Geen paniek, ik ga mee!!
Okidoki- Fluisteraar
- Aantal berichten : 241
Punten : 257
Registratiedatum : 25-11-10
Razz
Okidoki
Lily
IrmaLaPoes
Storm
Theedoosje
Snoes
Appeltje
Chocoholic (?)
Nobucta
Is dit zo het lijstje van wie er morgen allemaal meegaat/komt ???
En `t wordt geen 16 graden maar 13
Okidoki
Lily
IrmaLaPoes
Storm
Theedoosje
Snoes
Appeltje
Chocoholic (?)
Nobucta
Gast- Gast
Jep, lijstje lijkt compleet!
Oh dat is balen.. maar wel nog lekker zonnig? Dan komt het toch nog dicht bij het lente gevoel
Oh dat is balen.. maar wel nog lekker zonnig? Dan komt het toch nog dicht bij het lente gevoel
Oasis- Ratel
IrmaLaPoes schreef:Jep, lijstje lijkt compleet!
volgens pietsweer.nl wel een zonnetje en 13 graden. Maar wie weet hoe het morgen in het zuiden is.
Gast- Gast
Zuiden is vaak net ff warmer dan ergens anders in nederland Maar ja 13 is ook al lekker
Gast- Gast
Ja maar ik denk dat het net te koud is voor een terrasje, en ik ben al zo`n koukleum , achja we zien het morgen wel
Gast- Gast
Lily schreef:Ja maar ik denk dat het net te koud is voor een terrasje, en ik ben al zo`n koukleum , achja we zien het morgen wel
Nee hoor ze hebben toch van die verwarmingsdingen hangen vaak? Maar ik heb er zin in!
Gelukkig ken ik nu wel al een paar mensen
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Lily schreef:Ja maar ik denk dat het net te koud is voor een terrasje, en ik ben al zo`n koukleum , achja we zien het morgen wel
Nee hoor ze hebben toch van die verwarmingsdingen hangen vaak? Maar ik heb er zin in!
Dan reserveer ik bij deze de stoel onder zo`n verwarmingsding :p en ik ken nog niemand dus .....
Gast- Gast
Lily schreef:Razz
Okidoki
Lily
IrmaLaPoes
Storm
Theedoosje
Snoes
Appeltje
Chocoholic (?)
Nobucta
Bij mij mag die ? wel weg, want ik kom sowieso! Ik ben heel benieuwd, ik ken niemand van 't lijstje (behalve IrmaLaPoes ) dus dat wordt straks leuk kennis maken allemaal!
Chocoholic- Prater
- Aantal berichten : 1290
Punten : 1459
Registratiedatum : 12-02-11
Lily schreef:Theedoosje schreef:Lily schreef:Ja maar ik denk dat het net te koud is voor een terrasje, en ik ben al zo`n koukleum , achja we zien het morgen wel
Dan reserveer ik bij deze de stoel onder zo`n verwarmingsding :p en ik ken nog niemand dus .....
haha dat is goed En jij rijdt met Snoes mee toch? Dus dan kom je niet alleen aan
Chocoholic leuk!! Ik heb weer kleingeld in mijn portemonnee Was vorige keer lastig, allemaal briefjes whaha. Dus heb er nu even opgelet.
Gast- Gast
Ja klopt, Snoes komt me ophalen enne hoezo kleingeld? voor parkeren of wat? want daar moet ik idd ook nog rekening mee houden
Gast- Gast
Lily schreef:Ja klopt, Snoes komt me ophalen enne hoezo kleingeld? voor parkeren of wat? want daar moet ik idd ook nog rekening mee houden
Nou ik ga gratis parkeren...weet een plek ong 10 min lopen
Maar nee om drankjes te betalen
Gast- Gast
Kunnen we daar trouwens niet afspreken Lily zodat we samen lopen naar de mac donalds?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Kunnen we daar trouwens niet afspreken Lily zodat we samen lopen naar de mac donalds?
Waar? bij de brandweerkazerne of wat? Ik rij samen met Snoes mee
Gast- Gast
Pagina 2 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Eindhoven
» nav meeting Eindhoven: de poll
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» nav meeting Eindhoven: de poll
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting?