Meeting Eindhoven 12 maart
+4
Chocoholic
Snoes
Oasis
Okidoki
8 plaatsers
Pagina 5 van 7
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Re: Meeting Eindhoven 12 maart
Was het nou 1 uur? Ik kom met de bus en gezien het bijna een jaar geleden is dat ik voor het laatst met het OV ging ben ik benieuwd hoe laat het me in de stad zal brengen.
Rovine- Ratel
- Aantal berichten : 3694
Punten : 3832
Registratiedatum : 22-11-10
Hey meiden, ik ben weer thuis. Voor wie het interesseert, mijn vriend is niet te vermurwen en we gaan dus niet naar het feest vanavond. Jammer maar helaas.
Maaar ik vond het heel erg leuk om jullie te zien en te ontmoeten erg jammer alleen dat ik niet ieder van jullie even goed gesproken heb!
Maaar ik vond het heel erg leuk om jullie te zien en te ontmoeten erg jammer alleen dat ik niet ieder van jullie even goed gesproken heb!
Gast- Gast
Aah nee het storm balen Wl hij ook niet praten met je er over?
Irmma La Poes en Chocoholic (ofzoiets?) we waren toen jullie bij het kruidvat even bij claires naar binnen, 2 deuren verder. Toen we terug kwamen zagen we jullie niet meer. We hebben even gewacht en een paar waren binnen wezen kijken maar zagen jullie niet.
Ik wil hier mee zeggen dat we niet jullie opzettelijk achter hebben gelaten of zo. Maar we dachten dat het kon, aangezien het druk was in de winkel en wij niet dachten dat jullie heel snel klaar zouden zijn.
Mijn excuses!!
Irmma La Poes en Chocoholic (ofzoiets?) we waren toen jullie bij het kruidvat even bij claires naar binnen, 2 deuren verder. Toen we terug kwamen zagen we jullie niet meer. We hebben even gewacht en een paar waren binnen wezen kijken maar zagen jullie niet.
Ik wil hier mee zeggen dat we niet jullie opzettelijk achter hebben gelaten of zo. Maar we dachten dat het kon, aangezien het druk was in de winkel en wij niet dachten dat jullie heel snel klaar zouden zijn.
Mijn excuses!!
Gast- Gast
Ow en ik vond het weer verschrikkelijk gezellig! Op naar de volgende meeting!
Gast- Gast
@ Storm wat een knurft zeg ! Ik heb vanmiddag in real life kunnen zien hoe leuk je bent en is snap er niks van dat die vent van je kwaad op je kan zijn ! Jammer van het feestje maar hopelijk heeft de leuke middag het wel een beetje goed gedaan vandaag
Ik vond het erg gezellig met jullie dames !en sorry dat ik af en toe te veel praatte whaha
Ik vond het erg gezellig met jullie dames !
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Razz je praatte niet teveel hoor je bent gezellig!
Nou dankjewel
Gast- Gast
Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Razz je praatte niet teveel hoor je bent gezellig!
Nou dankjewel
Asje Ik weet niet hoe ik over ben gekomen?
Gast- Gast
Theedoosje schreef:Razz_ schreef:Theedoosje schreef:Razz je praatte niet teveel hoor je bent gezellig!
Nou dankjewel
Asje Ik weet niet hoe ik over ben gekomen?
Ja ook kei gezellig natuurlijk ! Anders was ik niet langs je blijven zitten in het cafe
Gast- Gast
Haha Razz ik vind jou echt super droog en heel gezellig.
Wat hebben jullie nog gedaan nadat we in de Mac hebben gezeten?
Gast- Gast
whaha als of je op zou staan anders Maar dank je wel
Ik zat hard na te denken wat jouw eerdere naam was...
Ik zat hard na te denken wat jouw eerdere naam was...
Gast- Gast
Storm schreef:Haha Razz ik vind jou echt super droog en heel gezellig.
We zijn naar een paar winkels gegaan
Gast- Gast
Ik had trouwens wel het gevoel alsof IrmaLaPoes, Chocoholic en Nobucta niet echt in de gesprekken betrokken waren ofzo! Ik bedoel dit niet negatief, maar jullie zaten natuurlijk aan de andere kant van de tafel en schreeuwen over tafel is ook weer zoiets ik vond het jammer dat ik jullie niet lang heb kunnen spreken!
Gast- Gast
Storm we doen het gauw weer over als het aan mij ligt Ik vind jouw ook zo'n gezellige meid
Gast- Gast
Haha dankjewel, ik jou ook. Ik vond iedereen leuk trouwens. Ik heb wel altijd het idee dat ik stom overkom ofzo, weet niet zo goed waaromTheedoosje schreef:Storm we doen het gauw weer over als het aan mij ligt Ik vind jouw ook zo'n gezellige meid
Gast- Gast
Storm schreef:Haha Razz ik vind jou echt super droog en heel gezellig.
Nou bedankt he haha. Ik vond jou erg lief Storm en helemaal niet stom overkomen !
En theedoosje bedoel je mijn oude naam? Dat was Mel-OO
Gast- Gast
Als ik me geen houding weet te geven ga ik stomme dingen vertellen en domme grapjes maken
Gast- Gast
Storm schreef:Als ik me geen houding weet te geven ga ik stomme dingen vertellen en domme grapjes maken
Dat heb ik ook wel hoor. Maar dat ligt er echt aan hoe ik me voel die dag. En vandaag voelde ik me goed !
Gast- Gast
Razz_ schreef:Storm schreef:Haha Razz ik vind jou echt super droog en heel gezellig.
Nou bedankt he haha. Ik vond jou erg lief Storm en helemaal niet stom overkomen !
En theedoosje bedoel je mijn oude naam? Dat was Mel-OO
jaaaaaaaaaa die ja Sorry dat ik dat zo vaag neerzette maar wist niet wat je wel en niet wilde vertellen
Storm> ook niks van gemerkt
Gast- Gast
Dames, ik stel voor dat we dit snel nog een keer doen dan blijf ik zeker langer, haha.
Gast- Gast
Haay ladies!
Ik ben ook veilig thuisgeraakt (ben al even thuis hoor). Heb Lily weer veilig thuis gedropt en ben op de terugweg nog naar de winkel gegaan.
Vond het ook héél erg gezellig, leuker dan verwacht (niet negatief bedoeld hoor haha, maar ik was een beetje bang om als enige Belg wat uit de boot te vallen haha ). Jullie zijn écht een stel leuke meiden.
Dus ja, ik ben zeker van de partij de volgende keer
Razz_, ik vond het fijn jou eindelijk ontmoet te hebben, na onze mislukte poging van 3,5 jaar geleden
Ik ben ook veilig thuisgeraakt (ben al even thuis hoor). Heb Lily weer veilig thuis gedropt en ben op de terugweg nog naar de winkel gegaan.
Vond het ook héél erg gezellig, leuker dan verwacht (niet negatief bedoeld hoor haha, maar ik was een beetje bang om als enige Belg wat uit de boot te vallen haha ). Jullie zijn écht een stel leuke meiden.
Dus ja, ik ben zeker van de partij de volgende keer
Razz_, ik vond het fijn jou eindelijk ontmoet te hebben, na onze mislukte poging van 3,5 jaar geleden
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Pagina 5 van 7 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7
Soortgelijke onderwerpen
» Meeting Eindhoven
» nav meeting Eindhoven: de poll
» Kledingruil meeting omg Eindhoven
» Nieuwe Eindhoven meeting?
» Nieuwe meeting omg Eindhoven
» nav meeting Eindhoven: de poll