Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Nyx za 24 aug 2013 - 7:58

Ik had ze al marktplaats gezet toen mijn stiefmoeder opeens zei dat ik de perfecte outfit aan had om Kaki Groene pumps te dragen. Zoals de meesten inmiddels wel weten en ik kleurenblind qua combineren. Waarmee kan ik Kaki Groen combineren?

Gisteren had ik een zwart shirtje aan met daarover heen een witte blouse en een hele lichte spijkerbroek. Ik had erbij mijn zwarte pumps aan. Dus Kaki kon ook. Maar goed... En wat kan ik er nog meer bij aantrekken?
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Poubelle za 24 aug 2013 - 7:59

Vrijwel alle kleuren.
Je kunt het rustig houden met wit, zwart of bruin. Maar ook juist een fel kleuraccent doen zoals mosterdgeel, fuchsia of oranje.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Nyx za 24 aug 2013 - 8:02

Dank je wel, Poubelle. Ik vind het echt zo vervelend dat ik 'kleurenblind' ben.

Het enige wat ik qua tip van mijn stief heb onthouden is dat Oranje echt niet kan. Ze gaf wel wat tips, maar dan moet ik het zelf doen en word ik weer onzeker. Kan haar ook moeilijk continu bellen om te vragen of een kleur wel of niet kan. laughcry 

Maar jouw tips ga ik onthouden!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Poubelle za 24 aug 2013 - 8:05

Ik vind oranje prima erbij kunnen hoor. Maar dan wel fel-oranje. Ik zou er geen top in die kleur bij aantrekken maar als je een khaki broek hebt met een zwarte of witte top (ik doe vaak een zwart wit gestreepte top erboven) en dan een oranje ketting ofzo vind ik dat dat wel kan.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Nyx za 24 aug 2013 - 8:09

Dat was ook ongeveer wat zij zei. Qua accessoires kon het wel, maar qua top niet. Ik ben echt een simpele ziel dat een zwarte en witte bh koopt en zwarte en witte schoenen. :P Echt zo vervelend om het niet te kunnen combineren. Maar ik geloof dat ik het een beetje, beetje maar, doorkrijg.
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Poubelle za 24 aug 2013 - 8:16

Met jeans kun je vrijwel alle kanten op en op zwart kan ook bijna alles.
Nodig anders eens een vriendin met kijk op kleding uit bij je thuis en laat haar sets maken van je kleding. Maak er foto's van en als je dan eens niet weet wat je aanmoet zoek je gewoon een leuke outfit uit van je foto's.
Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Nyx za 24 aug 2013 - 8:18

Goed idee. Daar had ik niet eens aan gedacht!
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Blond zo 25 aug 2013 - 2:50

Waarom plaats jij toch zoveel woorden met een hoofdletter terwijl ze niet met een hoofdletter worden geschreven? Zowel kaki, groen als pump schrijf je met een kleine letter.
Blond
Blond
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Paper Crown zo 25 aug 2013 - 2:52

Kaki is een makkelijke kleur! Spijkerbroek met wit/zwart/okergeel kan allemaal.
Paper Crown
Paper Crown
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8224
Punten : 8955
Registratiedatum : 21-04-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Nyx zo 25 aug 2013 - 2:56

Blond schreef:Waarom plaats jij toch zoveel woorden met een hoofdletter terwijl ze niet met een hoofdletter worden geschreven? Zowel kaki, groen als pump schrijf je met een kleine letter.
Dat weet ik. Maar soms vind ik het met hoofdletter mooier staan. Mijn fout. Wink

Dank je, PC. Alles wat niet zwart of wit is vind ik een moeilijke kleur. En dan zijn zwart en wit nog niet eens kleuren. pale
Nyx
Nyx
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps? Empty Re: Kleuren die ik kan dragen bij Kaki Groene Pumps?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum