Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Wat als je niet in de smaak valt bij je manager?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Wat als je niet in de smaak valt bij je manager? Empty Wat als je niet in de smaak valt bij je manager?

Bericht  chipa vr 23 aug 2013 - 23:29

Sinds een half jaar heb ik een nieuwe baan. Op zich ontzettend naar m'n zin. Flexibele werktijden en thuiswerken waardoor het goed te combineren is met mijn gezin.
Alleen heb ik steeds meer het idee dat mijn manager iets tegen me heeft.

Als ik ik iets/ een verzoek heb is het allemaalvaak moeilijk en duurt het lang. Collega die 3 maanden later dan ik is begonnen ( en ook zwanger is dus daar ligt het niet zozeer aan)krijgt hetzelfde wel voor elkaar. Het irriteert me ontzettend en het laat me ook niet los. Maar ja,het is mnmanager en ik heb geen vast contract. Krijg ik als alles goed gaat volgend jaar.

Hoe zouden jullie hiermee omgaan?
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je niet in de smaak valt bij je manager? Empty Re: Wat als je niet in de smaak valt bij je manager?

Bericht  _Fem vr 23 aug 2013 - 23:41

Een gesprek aanvragen en zeggen wat je dwars zit.
_Fem
_Fem
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 37
Punten : 37
Registratiedatum : 23-08-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je niet in de smaak valt bij je manager? Empty Re: Wat als je niet in de smaak valt bij je manager?

Bericht  chipa za 24 aug 2013 - 0:02

Zou ik normaal gesproken ook doen, maar ik wel deze manager niet tegen me in het harnas jagen. Net binnen, zwanger, jaarcontract.....
chipa
chipa
Prater
Prater

Aantal berichten : 1332
Punten : 1665
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je niet in de smaak valt bij je manager? Empty Re: Wat als je niet in de smaak valt bij je manager?

Bericht  Merai za 24 aug 2013 - 3:45

Als je het bij jezelf houdt en op een open manier het gesprek in gaat hoef je hem toch niet tegen je in het harnas te jagen? Ik denk dat dat beter werkt dan het te laten opstapelen, je reactie dan zal waarschijnlijk heftiger zijn. Zo werkt het bij mij in ieder geval. 

Ik heb het ook ooit gehad met een bedrijfsleider, ik kon het prima met hem vinden tot hij me in een dronken bui opeens ging zoenen, ik heb hem heel hard weggeduwd en gezegd dat hij uit mijn buurt moest blijven. Daarna ging hij ook opeens moeilijk doen. Dit heb ik uiteindelijk, na het ook nog (zonder resultaat) met hem besproken te hebben, wel aan mijn baas verteld. 

Die stap kun je uiteindelijk ook nog nemen als het zo blijft, maar ik zou het eerst met hem bespreken. Het is onzin als jij de dupe wordt van zijn persoonlijke gevoel, niet echt professioneel. En misschien is het wel alleen jouw gevoel, dan is het ook fijn als het uit de wereld is.
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je niet in de smaak valt bij je manager? Empty Re: Wat als je niet in de smaak valt bij je manager?

Bericht  Twellie ma 26 aug 2013 - 11:01

Ik heb ook eens een manager gehad die me niet mocht. Hij ging me zelf zwart maken bij collega's Neutral , achteraf gezien had het wel wat weg van pesten. Als ik mijn waarderingsgesprekken uit die tijd nalees, lijkt het ook wel alsof mijn persoonlijkheid beoordeeld werd in plaats van mijn functioneren.

Ik heb eerst een aantal problemen met hem besproken en toen dat niet hielp, ben ik naar de directeur gestapt. Niet achter zijn rug om, maar een gesprek met zijn drieen dus. Het is dan denk ik wel belangrijk om concrete dingen te kunnen noemen. Waar merk je precies aan dat hij je niet zo mag?

Uiteindelijk is deze manager op staande voet ontslagen, ik moest de neiging om een vlag uit te hangen onderdrukken.
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Wat als je niet in de smaak valt bij je manager? Empty Re: Wat als je niet in de smaak valt bij je manager?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum