Geheimen van Aphrodite
5 plaatsers
Pagina 1 van 1
Geheimen van Aphrodite
Op verzoek van velen: een topic om onder een pseudoniem je vragen, verhalen of geheimen op het gebied van seks te delen. De inloggegevens zijn:
*Aphrodite*
Welkom1
Ik hoop dat de burgemeesters dit toestaan, uit het topic dat Jojootje gisteren opende blijkt dat er behoefte is om op een anonieme manier informatie uit te wisselen op dit vlak. Niemand wil dat haar verhaal op internet terug te vinden is.
*Aphrodite*
Welkom1
Ik hoop dat de burgemeesters dit toestaan, uit het topic dat Jojootje gisteren opende blijkt dat er behoefte is om op een anonieme manier informatie uit te wisselen op dit vlak. Niemand wil dat haar verhaal op internet terug te vinden is.
Gast- Gast
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Geheimen van Aphrodite
Nou kom maar door....
Aagje!- Kletskop
- Aantal berichten : 1539
Punten : 1735
Registratiedatum : 09-04-11
Mag je ook reageren als Aphrodite?
Want als iemand nou iets vraagt over uhmm anale seks ofzo en ik zou willen antwoorden, dan ga ik dat niet onder mn eigen naam doen.
Want als iemand nou iets vraagt over uhmm anale seks ofzo en ik zou willen antwoorden, dan ga ik dat niet onder mn eigen naam doen.
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Goed, zal ik beginnen dan?
Ik ben wel benieuwd hoe vaak de moeders met meerdere kinderen hier sex hebben.
Mijn man en ik hebben allebei het idee er nauwelijks tijd en rust voor te hebben. Overdag kan het niet (werk en kinderen over de vloer) en 's avonds zijn we allebei zo moe dat we op de bank in slaap vallen. De behoefte is er wel, overdag, als we nog wat energie hebben. Maar 's avonds is het bij ons allebei helemaal op. En we hebben niet eens hele slechte slapers.
Hoe doen oudere ouders dat? Wie durft?
Ik ben wel benieuwd hoe vaak de moeders met meerdere kinderen hier sex hebben.
Mijn man en ik hebben allebei het idee er nauwelijks tijd en rust voor te hebben. Overdag kan het niet (werk en kinderen over de vloer) en 's avonds zijn we allebei zo moe dat we op de bank in slaap vallen. De behoefte is er wel, overdag, als we nog wat energie hebben. Maar 's avonds is het bij ons allebei helemaal op. En we hebben niet eens hele slechte slapers.
Hoe doen oudere ouders dat? Wie durft?
Gast- Gast
De laatste keer voor ons was 5-6 weken geleden. Ik ben een avond mens, mijn man een ochtend mens, en dat werkt niet samen. Voor er kinderen waren was het gemiddelde 1-2x per week.
xxjojootjexx- Kletskop
- Aantal berichten : 2298
Punten : 2387
Registratiedatum : 18-11-10
Hier ongeveer hetzelfde als mijn voorgangster, ik ben meer voor 's avonds, hij voor 's morgens.
En nu we nog met gebroken nachten zitten zijn we vaak ook te moe. Doordeweeks gebeurt het nu vrijwel nooit, in het weekend wel soms.
En nu we nog met gebroken nachten zitten zijn we vaak ook te moe. Doordeweeks gebeurt het nu vrijwel nooit, in het weekend wel soms.
blondje1313- Kletskop
- Aantal berichten : 2484
Punten : 2628
Registratiedatum : 30-11-10
Dit topic gaat op slot. Mensen met een seksbiecht kunnen prima terecht in het algemene biechttopic. Daarbij blijft de regel bestaan dat we slechts één anoniem account toestaan waarop iedereen kan inloggen en dit is het biechtje account.
Burgemeester Julia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 354
Punten : 356
Registratiedatum : 02-11-12
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: