Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

+50
Steep
Aziraphale
Carrie
TukTuk
Weetjewel
Jeanette
Blair
Lejow
Pineco
Sea of Trees
Prosecco
Blond
Moira
Slakje
Manderijn
Siem
Poubelle
Mermaid
snowflakes
ellibre
Bazinga
Nyx
Fortissimo
Gympie
Atelier Madame
Blue flower
Melis_je
Lot
Kannibaal
_Poppy_
Victoria-
Harrison
Elliot
Susan
Maple
Isis
Rush
Carra
Feline
Ooh La La!
Marsy28
nina
Marin
Printje
Ella
Engelse Drop
silly-one
Charles
Willem
JD
54 plaatsers

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD ma 12 aug 2013 - 23:18

Mijn huurder komt vanaf vandaag dus bij mij de zolder huren. Ze zou vorige week al komen en dat werd door allerlei persoonlijke problemen (van haar kant) een week later. Kan gebeuren, helemaal prima.
Maar nu stuurt ze dus een berichtje om te melden, niet eens te vragen, dat ze een goede (mannelijke) vriend meeneemt die de eerste 3 nachten blijft logeren. En ze stuurt er nog achtereraan "dus dan weet je dat".

Misschien stel ik me aan, maar ik voel me hier totaal niet prettig bij, meteen een vreemde man al 3 nachten in huis, in haar eerste week nog wel. Ik snapte al niet waarom ze tijdens het brengen van haar spullen nog een extra luchtbed mee had, maar ik denk dus daarvoor. En dan niet te vergeten dat hij hier ook gaat douchen, gebruik maakt van de wc, gaat koken etc....

Stel ik me aan? Hoe kan ik hier op een aardige manier toch duidelijk over zijn?
Ik heb een proeftijd van een maand met haar afgesproken, en als hij in die maand bijna wekelijks blijft slapen ga ik niet met haar verder.... ik heb bewust gekozen voor een vrouwelijke huurder, zie het niet zitten om een man erbij te hebben....

Goed, misschien stel ik me aan, maar ik weet niet zo goed hoe ik dit moet aanpakken.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Willem ma 12 aug 2013 - 23:19

Zijn er vooraf afspraken gemaakt over het al dan niet laten slapen van personen, waar je nu op zou kunnen terugvallen?
Willem
Willem
Prater
Prater

Aantal berichten : 655
Punten : 690
Registratiedatum : 03-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Charles ma 12 aug 2013 - 23:21

Wilde ook al vragen of dit vooraf niet was doorgesproken.
Charles
Charles
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2344
Punten : 2514
Registratiedatum : 07-12-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD ma 12 aug 2013 - 23:23

Ik heb een soort huurcontractje opgesteld, nogal amatauristisch natuurlijk. Hierin staat wel dat de zolder geschikt is voor 1 persoon, en meerdere huurders niet zijn toegestaan. Over logees heb ik niks neergezet, omdat ze zelf van te voren duidelijk was; Ze zei dat er geen sprake zou zijn van vrienden over de vloer, aangezien die allemaal aan de andere kant van het land wonen, en ze die in het weekend ziet als ze naar huis gaan.

Wel heb ik erin gezet dat, mochten er toch mensen over de vloer komen, ik dit graag van te voren wil weten.... en tsja, daar houdt ze zich nu dus netjes aan.
Natuurlijk, stom van mij dat ik dit er niet duidelijker in heb gezet, maar ik had dit niet echt verwacht....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  silly-one ma 12 aug 2013 - 23:27

Misschien voor een volgende keer in het contract opstellen dat je maximaal 3 nachten per week iemand mag blijven slapen. Zo stond het ook vaak in mijn contracten bij een particuliere kamer.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 23:30

Ja, je stelt je aan. Jouw huis is nu niet langer meer jouw huis, het is nu ook haar huis en in je huis mag je mensen uitnodigen. Ook mannen! Ik zou persoonlijk niet ergens willen wonen waar mijn vrienden/vriendje niet eens welkom zou zijn om enkele nachten te komen logeren. Zij heeft gewoon haar eigen leven, inclusief privé leven, al zou ze elke week een ander meenemen uit de kroeg, om even lekker te neuken, dat is haar ding, daar heb jij je niet mee te bemoeien.
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD ma 12 aug 2013 - 23:30

Ja alleen....ze is hier maar drie nachten in de week. De rest is ze thuis in het oosten van het land.
Ik kijk het maar even aan, gebeurd het in deze eerste maand vaker, dan wordt het of een andere plek zoeken, of meer gaan betalen....aangezien ik dan dus 2 mensen heb die ook gebruik maken van mijn water/gas/elektra. Dat lijkt me niet onredelijk toch.....?

He getver...ik was op zich wel nieuwsgierig naar vandaag, wilde haar vanavond even een rondtour door de gemeente gaan geven en samen eten, maar heb daar meteen geen zin meer in.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Ella ma 12 aug 2013 - 23:32

Ik zou het dan even aankijken. Misschien is het eenmalig deze 3 nachten. En zo niet dan kan je het eens bespreekbaar maken
Ella
Ella
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6568
Punten : 6768
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD ma 12 aug 2013 - 23:33

Engelse Drop schreef:Ja, je stelt je aan. Jouw huis is nu niet langer meer jouw huis, het is nu ook haar huis en in je huis mag je mensen uitnodigen. Ook mannen! Ik zou persoonlijk niet ergens willen wonen waar mijn vrienden/vriendje niet eens welkom zou zijn om enkele nachten te komen logeren. Zij heeft gewoon haar eigen leven, inclusief privé leven, al zou ze elke week een ander meenemen uit de kroeg, om even lekker te neuken, dat is haar ding, daar heb jij je niet mee te bemoeien.
Ben ik niet helemaal met je eens.
Ik heb een huurder uitgezocht op karakter en type. Als dit meisje poeslief bij mij op de bank zit, zegt dat ze studeert, rustig is en geen mensen over de vloer zal krijgen omdat ze zelf elk weekend naar haar vrienden toe gaat, dan verwacht ik dit dus niet.
Er staat duidelijk in het huurcontract dat de huurovereenkomst is aangegaan voor de verhuur van een zolder aan 1 persoon, niet aan meerdere personen. Het is haar vriend niet, maar een goede vriend, aldus zij zelf.
Als zij op dag 1 had gevraagd of haar vriend een aantal keren per week kon komen logeren, had ik verder gezocht naar een andere huurder, omdat ik bewust geen man meer in huis wil.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Printje ma 12 aug 2013 - 23:33

Ik snap je helemaal jd vind het ook niet raar. Jouw huis, jouw regels. Ik zou ook niet op vreemde mannen in mijn huis zitten te wachten.
Printje
Printje
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD ma 12 aug 2013 - 23:33

Ella schreef:Ik zou het dan even aankijken. Misschien is het eenmalig deze 3 nachten. En zo niet dan kan je het eens bespreekbaar maken
 ja dat ga ik maar doen...smile
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Marin ma 12 aug 2013 - 23:36

JD schreef:Ik heb een soort huurcontractje opgesteld, nogal amatauristisch natuurlijk.
Waarom is dat persé amateuristisch? Op internet zijn talloze voorbeeld huurcontracten te vinden die je gewoon kunt gebruiken.

Maar eerlijk is eerlijk: Ik vind het van haar ook een beetje raar om direct een logé mee te nemen. Dat had ik ook niet gedaan als ik haar was.

Maar ik zou niet je lol direct laten verpesten hierdoor.Neem ze gewoon allebei mee het dorp/stad in voor die tour. Ik zou het niet hierdoor laten verpesten want dan gaat het sowieso niet meer slagen. Stel je nog maar wel even open op.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD ma 12 aug 2013 - 23:37

Marin schreef:
JD schreef:Ik heb een soort huurcontractje opgesteld, nogal amatauristisch natuurlijk.
Waarom is dat persé amateuristisch? Op internet zijn talloze voorbeeld huurcontracten te vinden die je gewoon kunt gebruiken.

Maar eerlijk is eerlijk: Ik vind het van haar ook een beetje raar om direct een logé mee te nemen. Dat had ik ook niet gedaan als ik haar was.

Maar ik zou niet je lol direct laten verpesten hierdoor.Neem ze gewoon allebei mee het dorp/stad in voor die tour. Ik zou het niet hierdoor laten verpesten want dan gaat het sowieso niet meer slagen. Stel je nog maar wel even open op.

 Nee nou ja, amateuristisch.... Ik heb inderdaad een voorbeeld van internet geplukt en er mijn eigen draai aan gegeven, en erin gezet wat ik dacht dat belangrijk was. Maar aangezien ik dit nog nooit eerder aan de hand heb gehad, zullen er best wat valkuilen in dat huurcontract staan....
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Engelse Drop ma 12 aug 2013 - 23:39

JD schreef: Als zij op dag 1 had gevraagd of haar vriend een aantal keren per week kon komen logeren, had ik verder gezocht naar een andere huurder, omdat ik bewust geen man meer in huis wil.
Maar een jonge vrouw kan toch altijd een relatie krijgen/verliefd worden, dan verbied je dus eigenlijk dat iemand met zijn eigen vriend mag slapen. Ik vind dit echt vreemd. En als het een vrouw zou zijn, dan is het ineens wel goed? Wat is je probleem met mannen precies? Dit riekt naar sekse-discriminatie...
Engelse Drop
Engelse Drop
Prater
Prater

Aantal berichten : 595
Punten : 621
Registratiedatum : 29-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  silly-one ma 12 aug 2013 - 23:39

JD schreef:

He getver...ik was op zich wel nieuwsgierig naar vandaag, wilde haar vanavond even een rondtour door de gemeente gaan geven en samen eten, maar heb daar meteen geen zin meer in.
 Ik zal de zaken in het begin vooral zakelijk zien. Niet verwachten dat je als 'vrienden' met elkaar om gaat. Misschien dat het later komt, maar in het begin het zakelijk houden. Laat haar ook even haar eigen weg zoeken.

Misschien vind ze het allemaal wel heel spannend en heeft ze daarom iemand meegevraagd voor de eerste week.
silly-one
silly-one
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3937
Punten : 4097
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : N.ijmegen

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Marin ma 12 aug 2013 - 23:40

Ik zou het gewoon even aankijken JD. Ik vind het idd raar dat ze direct de eerste nachten al dit vraagt (of nou ja, vraagt...) maar ik zou niet direct er op afknappen en het voor je laten verpesten.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD ma 12 aug 2013 - 23:42

Engelse Drop schreef:
JD schreef: Als zij op dag 1 had gevraagd of haar vriend een aantal keren per week kon komen logeren, had ik verder gezocht naar een andere huurder, omdat ik bewust geen man meer in huis wil.
Maar een jonge vrouw kan toch altijd een relatie krijgen/verliefd worden, dan verbied je dus eigenlijk dat iemand met zijn eigen vriend mag slapen. Ik vind dit echt vreemd. En als het een vrouw zou zijn, dan is het ineens wel goed? Wat is je probleem met mannen precies? Dit riekt naar sekse-discriminatie...
 pffff..... lees mijn topics uit het verleden maar, dan snap je waarom ik geen man in huis wil. Heeft niks met sekse-discriminatie te maken, lees je eerst even in voordat je dat soort dingen roept.
Dit meisje heeft er zelf voor gekozen om een huurcontract te tekenen waarin staat dat ik de zolder alleen aan haar verhuur, niet aan een vriend. Daarnaast zegt ze er zelf duidelijk bij dat ze geen vrienden over de vloer zal hebben. Als zij dit in haar eerste week meteen al niet nakomt, is het niet gek dat ik hier dan mijn twijfels bij krijg.
Ik goou het er nu op dat het inderdaad is omdat ze het spannend vind, zo'n eerste week in zo'n nieuw huis, en daarom kijk ik het deze week aan. Is het volgende week nou weer hetzelfde, dan ga ik er met haar over in gesprek.

Natuurlijk kan het zijn dat ze in de komende 8 maanden eens een logee heeft, of vriende over de vloer, no problem. Maar in je eerste week, meteen 3 nachten.... vind ik zelf apart.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD ma 12 aug 2013 - 23:43

Marin schreef:Ik zou het gewoon even aankijken JD. Ik vind het idd raar dat ze direct de eerste nachten al dit vraagt (of nou ja, vraagt...) maar ik zou niet direct er op afknappen en het voor je laten verpesten.
 Nee dat doe ik ook niet, maar ik schrok er wel een beetje van, en wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Ik kijk het even aan, en wat ik zeg...als het volgende week hetzelfde gaat, ga ik wel met haar in gesprek.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Marin ma 12 aug 2013 - 23:44

JD schreef:
Marin schreef:Ik zou het gewoon even aankijken JD. Ik vind het idd raar dat ze direct de eerste nachten al dit vraagt (of nou ja, vraagt...) maar ik zou niet direct er op afknappen en het voor je laten verpesten.
 Nee dat doe ik ook niet, maar ik schrok er wel een beetje van, en wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Ik kijk het even aan, en wat ik zeg...als het volgende week hetzelfde gaat, ga ik wel met haar in gesprek.
Ja zolang er niks in het contract staat over logés staat ze natuurlijk wel in haar recht op zich, hoe vervelend ook.
Marin
Marin
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  JD ma 12 aug 2013 - 23:47

Marin schreef:
JD schreef:
Marin schreef:Ik zou het gewoon even aankijken JD. Ik vind het idd raar dat ze direct de eerste nachten al dit vraagt (of nou ja, vraagt...) maar ik zou niet direct er op afknappen en het voor je laten verpesten.
 Nee dat doe ik ook niet, maar ik schrok er wel een beetje van, en wist niet zo goed wat ik ermee aan moest. Ik kijk het even aan, en wat ik zeg...als het volgende week hetzelfde gaat, ga ik wel met haar in gesprek.
Ja zolang er niks in het contract staat over logés staat ze natuurlijk wel in haar recht op zich, hoe vervelend ook.
Jep daar heb je helemaal gelijk in.
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  nina ma 12 aug 2013 - 23:47

Na alles te hebben gelezen, gewoon even afwachten.
Goed dat je een maand proeftijd hebt.
nina
nina
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2588
Punten : 2966
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Noord-Nederland

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Marsy28 ma 12 aug 2013 - 23:51

Jezus Engelse Drop, wat een achterlijke reactie. Jij bent zó opvallend fel als het op vrouwen/mannen dingen aankomt. Discriminatie, wat een onzin en wat blaas jij de boel weer op zeg, bah.. Het gaat er toch om dat dit vantevoren niet besproken is. Als dit meisje opeens een rattenkooi meebrengt of een trampoline in haar kamer zet, het gaat erom dat dit vantevoren niet kenbaar is gemaakt en dit even zure smaak in de mond geeft. En dat snap ik maar al te goed. Ga eerst zelf eens kijken hoe je altijd generaliseert naar je omgeving en hier, voordat je een opmerking dúrft te maken over discriminatie, dus hou alsjeblieft je betweterige mond. Je komt net kijken, je hebt geen idee waar JD al allemaal doorheen is gegaan. Ga lekker terug naar een topic waar je je mening weer even kunt laten voelen wat betreft perfecte relaties. Daaaaag. 


Ik snap het heel goed JD en vind het van haar ook beetje vreemd. Maar wellicht is het inderdaad gewoon 1 keertje, even in het begin, misschien omdat zij het ook spannend vindt. Ik zou het even afwachten als ik jou was en het even door de vingers kijken. Ze mag tenslotte wel gewoon vrijheid houden toch? Maar als er 2 mensen bij jou komen wonen i.p.v. 1, dan vind ik dat je wel lijn mag trekken. Maar als haar vriendje af en toe blijft slapen.. ach.. Jij neemt misschien ook wel eens iemand mee. En als het luchtbed is, dan is het vast niet haar vriend, of wel? Misschien moet hij gewoon in de buurt zijn. Even afwachten zou ik!
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Ooh La La! ma 12 aug 2013 - 23:54

Engelse Drop schreef:
JD schreef: Als zij op dag 1 had gevraagd of haar vriend een aantal keren per week kon komen logeren, had ik verder gezocht naar een andere huurder, omdat ik bewust geen man meer in huis wil.
Maar een jonge vrouw kan toch altijd een relatie krijgen/verliefd worden, dan verbied je dus eigenlijk dat iemand met zijn eigen vriend mag slapen. Ik vind dit echt vreemd. En als het een vrouw zou zijn, dan is het ineens wel goed? Wat is je probleem met mannen precies? Dit riekt naar sekse-discriminatie...
Heeft niks met sekse-discriminatie te maken.
Mijn ex huurde ook bij iemand de zolderverdieping. Als ik daar wilde logeren dan moest ik per dag 10 euro betalen, puur voor de extra kosten van gas/water/licht. Ook mocht ik niet meer dan 3 nachten per week daar slapen.

Dit soort regeltjes worden echt veel vaker gebruikt in huurcontracten. Ik vind dan ook echt niet dat JD zich aanstelt. Zeker niet gezien alles wat ze meegemaakt heeft.

@JD, ik zou het even afwachten. Ik snap heel goed dat je hier van baalt, maar misschien valt het mee en is het eenmalig.

Ooh La La!
Prater
Prater

Aantal berichten : 1381
Punten : 1576
Registratiedatum : 12-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Feline ma 12 aug 2013 - 23:56

Ai, dit gaat nog best lastig worden denk ik.

In mijn vorige huis woonde ik samen met de dochter van de huisbaas en zij bepaalde echt alles in huis. Als ik naar het toilet ging drukte zij m'n laptop uit omdat het te veel stroom kostte, etc. Niet mee te leven! We hebben alle 3 tegelijk onze huur opgezegd toen ze haar oma op ons liet passen toen zijzelf 2 weken naar het buitenland was. (en van oma mochten we helemaal niets).

Hoe ga je het doen als jijzelf een paar weken op vakantie bent o.i.d.? Dan kan ze ook iedereen uitnodigen of feestjes geven. Heb je daar over nagedacht?
Feline
Feline
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Marsy28 ma 12 aug 2013 - 23:58

Als ik toch eens het talent had om rustig te reageren en toch m'n punt te maken haha.. Goed verwoord Ooh la la.


Waar ik woon mogen ook geen mensen komen logeren zonder dat de huisbaas het weet. Als mijn vriend hier alleen had gewoond mocht ik ook niet komen overnachten. Regels van het huis, bevalt het niet, kun je ergens anders heen gaan. Gelukkig wonen wij samen maar de overige mensen in deze villa hebben dus nooit gasten hier. Op zich wel prettig want dan wordt het wel erg druk... 


Al vind ik 10 euro per nacht wel beetje veel Ooh la la... 
Marsy28
Marsy28
Prater
Prater

Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Woonplaats : Sydney

Terug naar boven Ga naar beneden

Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"? Empty Re: Ben ik nou zo'n strenge "huisbaas"?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 1 van 7 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum