Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

black berry bold 9780

+3
Zwerver
sonly
limbogirl82
7 plaatsers

Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty black berry bold 9780

Bericht  limbogirl82 wo 2 maa 2011 - 6:28

Hallo

Ik ben erover aan het denken een black berry bold te nemen.
Heeft iemand hier ervaringen mee, is het een fijn toestel.

Ik heb zelf een iPhone gehad maar deze heb ik moeten laten repareren. Nu heb ik hem terug gekregen maar eenmaal thuis blijkt dat ie het nog altijd niet doet. (ben hem 5 weken kwijt geweest)
Ik ga hem naar een ander bedrijf sturen waar ie waarschijnlijk wordt omgeruild voor een nieuwe.
Nu ben ik aan het denken om toch voor black berry te gaan, ook omdat ik soms toch moeite heb met het touch screen op mijn iPhone en als ik mijn iPhone dan terug heb verkoop ik die wel.

Ik wil graag weten hoe jullie over deze black berry denken, kan deze nl via een collega wel krijgen.

Bedankt !

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 6:35

Blackberry mag je aan elkaar spellen Very Happy

Ik heb zelf een BB Curve 8900, maar geloof dat bijna alle BB's op 't zelfde neer komen; dé communicatietelefoon. Je hebt er wel een speciaal internetabonnement voor nodig, dit vanwege de ingebouwde clients (E-mail en Ping) die op een andere server werken dan aangeboden mobiele internetservers.

De apps voor een BB zijn niet heel interessant, vind ik zelf, niet spectaculair leuk of zo, maar de BB is verder heel gebruiksvriendelijk, qua communicatie de beste op markt (vind ik) door z'n eenvoudige E-mailfuncties, smsen natuurlijk, Whatsapp kan ook op de BB, pingen is leuk etc. Bellen klinkt heel helder! Oh en 't beeldscherm van de BB is geweldig. Niet door z'n grootte, maar door het heldere beeld, alles wordt heel mooi weergegeven!

Ik ben BB verslaafd sinds sept. '10 en ik wil niks anders meer I love you

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  limbogirl82 wo 2 maa 2011 - 6:38

Haha ok dan ! Bedankt voor je reactie.

Nou ik heb wel een internet abonnement maar weet dan dus niet zeker of die te gebruiken is op een blackberry (aan elkaar Very Happy ) als ik je goed begrijp??
Volgens mij was mijn abo niet speciaal aan mijn iPhone gericht...

limbogirl82
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 220
Punten : 366
Registratiedatum : 01-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 6:46

De Blackberry heeft bepaalde programma's zoals Pingen wat werkt met zogenoemde 'pushberichten'. Op een iPhone of Android, stuur je mailtjes bijv via 't internet, die gaan door de server en die 'download' je dan op je telefoon als 't ware. De BB werkt daarin een stukje anders; daarmee 'push' je berichten naar andere toestellen die met dezelfde systemen werken. Een pushbericht wordt dus direct op een toestel ontvangen, ipv 'uit de lucht' gehaald. (Vaag verhaal ik probeer 't zo duidelijk mogelijk uit te leggen...)

Pingen (Blackberry Messenger) en E-mail zijn van dat soort ingebouwde software, die alléén werken met dat speciale netwerk. Om met dat netwerk te kunnen werken, heb je BIS (Blackberry Internet Service) nodig. Als je besluit een 'gewoon' internetabonnement te gebruiken met een BB, heb je vrij weinig aan de BB en kan je net zo goed een Nokia E72 of Samsung Chat nemen. Dan moet je namelijk vervangende software zelf gaan downloaden, zoals MSN (Messenger) en E-mailclients.

Dus je kan een BB wel gebruiken, zonder 't speciale internetabonnement, maar dan kun je bijv niet pingen en als je niet kunt pingen.... Waarom zou je dan een Blackberry boven de Nokia E72 verkiezen? Wink

De Nokia:

black berry bold 9780 1283671602

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 6:47

Trisha schreef:D
Dus je kan een BB wel gebruiken, zonder 't speciale internetabonnement, maar dan kun je bijv niet pingen en als je niet kunt pingen.... Waarom zou je dan een Blackberry boven de Nokia E72 verkiezen? Wink

De Nokia:

black berry bold 9780 1283671602
Idd, daarom heb ik gewoon een Nokia, met Whatsapp! Very Happy

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  sonly wo 2 maa 2011 - 7:30

limbogirl82 schreef:Haha ok dan ! Bedankt voor je reactie.

Nou ik heb wel een internet abonnement maar weet dan dus niet zeker of die te gebruiken is op een blackberry (aan elkaar Very Happy ) als ik je goed begrijp??
Volgens mij was mijn abo niet speciaal aan mijn iPhone gericht...

Je kan het eventueel wel omzetten naar Blackberry internet, tenminste dat kon bij T-mobile en het kostte voor mij op dat moment net zoveel (omdat ik al langer internet op m'n telefoon had en dat nog iets duurder was dan nu geloof ik) en anders scheelt het misschien 2 euro ofzo geloof ik. Neem aan dat dat bij andere providers ook wel kan.

Pingen vind ik wel handig, de apps enzo zijn ook leuk, spelletjes downloaden is makkelijk. Maar hiervoor had ik een samsung omnia en die beviel eigenlijk net zo goed. Vind blackberry wel een beetje gehyped dus. Het is best een goede telefoon, maar vind hem niet spectaculairder dan andere telefoons die ik heb gehad. Iphone heb ik geen ervaring mee, dus kan hem daarmee niet voor je vergelijken, maar een klasgenoot van mij had eerst de iphone 3 en nu een blackberry en die mist haar iphone nog steeds.
sonly
sonly
Prater
Prater

Aantal berichten : 823
Punten : 887
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Zwerver wo 2 maa 2011 - 7:33

ik ben onwijs blij met mijn 9780 tje Very Happy
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  BJA wo 2 maa 2011 - 7:41

Ik heb de 9700 en vind hem echt top!
Met touchscreen kan ik ook niet omgaan, word ik zenwuachtig van.
Het internet is lekker snel en heb bijna altijd 3G verbinding. (KPN)
BJA
BJA
Prater
Prater

Aantal berichten : 874
Punten : 961
Registratiedatum : 11-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Gast wo 2 maa 2011 - 7:56

Ik heb die blackberry en ik ben er helemaal verliefd op!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Oasis wo 2 maa 2011 - 7:58

Zero schreef:Ik heb die blackberry en ik ben er helemaal verliefd op!

+1! :P
Oasis
Oasis
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Gast do 3 maa 2011 - 5:38

_Donnaa schreef:
Trisha schreef:D
Dus je kan een BB wel gebruiken, zonder 't speciale internetabonnement, maar dan kun je bijv niet pingen en als je niet kunt pingen.... Waarom zou je dan een Blackberry boven de Nokia E72 verkiezen? Wink

De Nokia:

black berry bold 9780 1283671602
Idd, daarom heb ik gewoon een Nokia, met Whatsapp! Very Happy

Deze heb ik Very Happy erg fijn toestel!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Caresses do 3 maa 2011 - 8:09

Ik heb hem ook en vind hem heel fijn smile (en dat zegt wat aangezien ik normaal altijd binnen een week genoeg heb van mn telefoon). Deze heb ik nu een maand en ik vind de cursor erg fijn, eigenlijk alles is fijn. Nog geen nadeel te noemen. (O jawel de bb aps vallen wat tegen, maar daar had ik hem toch niet voor genomen).

Caresses
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2591
Punten : 2770
Registratiedatum : 22-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Zwerver do 3 maa 2011 - 8:10

Blackberrrrrry blackberrrry laughcry
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Pannetoet do 3 maa 2011 - 10:43

IrmaLaPoes schreef:
Zero schreef:Ik heb die blackberry en ik ben er helemaal verliefd op!

+1! :P

+2! Very Happy
Helaas ben ik hem nu al 4weken kwijt omdat de afbeeldingen/fotos in negatief waren.. En ik mis mijn blackberry toch wel haha
Pannetoet
Pannetoet
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

black berry bold 9780 Empty Re: black berry bold 9780

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum