Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Potentieproblemen, wat te doen?

+13
Surya
Moira
Beessie
Rouxxxe
Tabbert
Carmen_
Siem
Exogenesis
Artemis
Destino
L!ND@
Nyx
xxjojootjexx
17 plaatsers

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Beessie vr 9 aug 2013 - 22:45

Ik vind het lastig! Ik heb zelf bijna een jaar lang last gehad dat mijn bekken bodem spieren onder hoogspanning stonden, wat zorgde voor pijn tijdens het peneteren (om het even netjes te zeggen Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Icon_lol ) en dat was zo'n mooie vicieuze cirkel. Elke x ging het meer pijn doen.. en uiteindelijk heb ik het hele sex gebeuren stop gezet, want van half werk werden we ook niet gelukkig.
 Maar dat zorgde bij ons beide echt wel voor de nodige frustraties...

Duurde even, maar uiteindelijk ben ik naar 'n bekken-bodem fysio geweest en is het weer als vanouds en raak ik nu al gefrustreerd als we al een week geen sex hebben gehad, en dan gaat het idd om het rampetampen, zoals Jojootje zo mooi zegt Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Icon_biggrin  Ik zou daar echt niet zonder willen of kunnen hoor..

Maar om mijn vriend daarvoor af te danken.. dat gaat me ook niet lukken! Een ander voor erbij zou een oplossing zijn, maar daarmee trap je dan wel je vriend nóg verder de grond in qua zelfvertrouwen! Lastig dus..Neutral 

Hoop maar dat er voor die desbetreffende jongen/man een oplossing komt!
Beessie
Beessie
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 191
Punten : 212
Registratiedatum : 24-03-12
Woonplaats : Almere

Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Gast vr 9 aug 2013 - 22:46

Wij zouden dan afspraken maken over een ander erbij.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Moira zo 11 aug 2013 - 11:34

Dat lijkt mij zo lastig en ik zou nu echt niet weten hoe ik zou reageren. Ik houd van seks. Nemen, maar ook geven. Het zou voor ons beiden heel frustrerend zijn als mijn vriend hem niet meer omhoog krijgt. Waarschijnlijk komen er dan ook barstjes in onze relatie en heb ik uiteindelijk wel weer behoefte aan meer. Maar ik zou hem ook niet willen inruilen voor een 'goed werkend exemplaar'. Echt een dilemma en gelukkig (nog) niet van toepassing.
Moira
Moira
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 477
Punten : 489
Registratiedatum : 03-06-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Surya zo 11 aug 2013 - 12:12

Ik zou dat lastig vinden, maar zou er mee kunnen leven. Het is immers de vader van mijn kinderen en ik hou van hem.

In het begin van een relatie weet ik het niet.  Ik ben ooit stapel verliefd geweest op iemand die erg klein geschapen was en dat deed er niet toe.  Impotentie zou ik moeilijker vinden vanwege de  redenen die Artemis noemt.
Surya
Surya
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 282
Punten : 282
Registratiedatum : 29-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Tabbert zo 11 aug 2013 - 13:07

Carmen_ schreef:
Tabbert schreef:Hoe komt het Carmen?
n.
Ik hou er gewoon niet van. Natuurlijk ook nare ervaringen maar echt ik ben geen eens een tam huisdier als het moet. Na zoveel therapie heb ik het geaccepteerd net als de penetratie maar ik vind er geen hol aan. Ik ben niet a-sexueel overigens.
 Wat vervelend. Ik snap dat je het geaccepteerd hebt, maar het lijkt me dan toch niet echt leuk voor je. Ook niet om iets te doen waar je eigenlijk niets aan vindt.
Tabbert
Tabbert
Prater
Prater

Aantal berichten : 979
Punten : 996
Registratiedatum : 10-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Minx zo 11 aug 2013 - 22:45

Denk dat ik daar toch wel moeite mee zou hebben. Ook al is hij nog zo goed op een andere manier denk dat ik dat wel zou missen.

Nou ligt het er natuurlijk ook aan hoe en wat je gewend bent. Maar het lijkt me vooral voor hem heel vervelend.
Minx
Minx
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 8623
Punten : 9434
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Balloon di 13 aug 2013 - 20:02

L!ND@ schreef:Ok, ik biecht op...Mijn relatie zat een tijdje in een beste dip, waardoor de seks ook ver te zoeken was. Maar nu het beter gaat in mijn relatie, gaat het ook weer beter met de seks. En door betere seks, gaat het ook beter met ons. Werkt voor mij in een cirkeltje in ieder geval.
 Hier ook!
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Balloon di 13 aug 2013 - 20:07

Als mijn vriend nu impotent zou worden, zou ik dat heel erg voor hem vinden maar ik zou het zeker niet bij een ander zoeken. 
Misschien komt het ook wel omdat we nu klaar zijn met kinderen krijgen.
Seks hebben kan ook op andere manieren en penetratie vind ik niet per sé een must.
Balloon
Balloon
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 421
Punten : 407
Registratiedatum : 15-04-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Purpleflower do 15 aug 2013 - 8:46

Ik zou daarom nooit bij hem weggaan.

Als ik nou door mijn bevalling zo zou beschadigen dat het niet meer mogelijk is, dan zou ik het ook niet leuk vinden als hij bij mij weg zou gaan omdat er niet aan penetratie kunnen doen.

Ik denk dat je altijd wel samen een oplossing kan bedenken.
Purpleflower
Purpleflower
Prater
Prater

Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Fjell do 15 aug 2013 - 9:24

Ik zou hierom ook nooit bij mijn vriend weggaan. Daarvoor hou ik echt te veel van hem en k zou hem niet kunnen verlaten voor iets waar hij helemaal niks aan kan doen. Verder hebben wij hebben toch al allebei niet zo'n hoog libido dus het zou ook niet voor hele grote problemen gaan zorgen denk ik.
Fjell
Fjell
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 120
Punten : 124
Registratiedatum : 26-01-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Potentieproblemen, wat te doen? - Pagina 2 Empty Re: Potentieproblemen, wat te doen?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 2 van 2 Vorige  1, 2

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum