Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Ik doe nog eens een poging! Meet!

+16
Urban Naked
Bliss
Carra
Caro
Blixum
Mermaid
Joan
Surya
_Poppy_
Blair
June
sokpop
Poubelle
Tabbert
Reva
Artemis
20 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Pompoen wo 28 aug 2013 - 10:14

Hmmm laat dan maar, dat word zeker weer een zuipmeeting waar je niet welkom bent als je per ongeluk je kind mee moet nemen. Veel plezier dames!
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Merai do 29 aug 2013 - 11:11

Huh? Je bent meer dan welkom hoor, ook met kind! Overigens weet ik nog steeds niet of het door gaat smile
Merai
Merai
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : Amsterdam

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Pompoen vr 30 aug 2013 - 3:31

Merai schreef:Huh? Je bent meer dan welkom hoor, ook met kind! Overigens weet ik nog steeds niet of het door gaat smile
Nee Bliss heeft een nieuw topic geopend. Dat heeft geen zin, vorige keer was ik niet welkom met kind omdat het een 'zuipmeeting' was, wat ik overigens op zich best snap hoor. Het is alleen zo frustrerend dat bijna alle Utrecht-meetings tegenwoordig zuipmeetings zijn en ik gewoon niet zo makkelijk zonder kind kan komen. Zelf een meeting-met-kind topic openen is ook weer zo wat want ik wíl helemaal geen mama-meetings en trouwens ook geen meeting organiseren, ik wil gewoon naar meetings kunnen zonder me af te vragen of het een probleem is dat ik L. meeneem of me bezwaard voel dat ik het vraag. Nou ja...dit was dus even een frustratiemomentje, want ik weet de oplossing ook niet.
Pompoen
Pompoen
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 7964
Punten : 8456
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Bliss vr 30 aug 2013 - 5:11

Pompoen, nu trek je dingen een beetje uit z'n verband hoor, vind ik. Er werd een keer gevraagd hoe mensen stonden tegenover het meenemen van kinderen naar meetings. Een aantal forummers (waaronder ik) zei toen dat ze het leuker vonden zonder kinderen, maar dat je met kind niet welkom bent, dat maak je er nu zelf van. Uiteraard is iedereen welkom en het ligt natuurlijk een beetje aan de setting of je het zelf ziet zitten met een kind, aangezien ik geen moeder ben, kan ik me daar moeilijk een voorstelling van maken. Wat mij betreft ben je in elk geval van harte welkom.

"Zuipmeetings" vind ik trouwens ook wat negatief klinken. De meiden die dit jaar naar die Utrecht-meetings kwamen, hielden allemaal wel van een wijntje idd, vandaar dat ik de naam "borrelmeeting" maar heb aangehouden.

Bliss
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Mermaid vr 30 aug 2013 - 5:14

nouja als er aan wordt gegeven dat mensen het leuker vinden als je je kind niet meeneemt snap ik best dat het voelt alsof je niet welkom bent zonder kind. Maar ook zonder kind vind ik het jammer dat de utrecht meetings voornamelijk 'zuipmeetings' zijn.
Mermaid
Mermaid
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2663
Punten : 2814
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Poubelle vr 30 aug 2013 - 5:28

Maar de term borrelmeeting houdt niet in dat er alleen meiden komen die rollend naar huis gaan.
Ja er wordt wijn gedronken maar ook weleens fris hoor. Ons doel is niet om zo zat mogelijk te worden. De vorige Utrecht meeting waar jullie, pompoen en mermaid, bijwaren was toch gezellig?

Poubelle
Poubelle
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Carra vr 30 aug 2013 - 5:48

Ik drink (bijna) geen wijn meer en ga ook gewoon naar de meeting.

Maar het lijkt me voor jezelf niet heel wenselijk om je zoontje mee te nemen naar een kroeg. Want dat is waar waarschijnlijk wordt afgesproken.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Artemis vr 30 aug 2013 - 6:21

Carra schreef:Ik drink (bijna) geen wijn meer en ga ook gewoon naar de meeting.

Maar het lijkt me voor jezelf niet heel wenselijk om je zoontje mee te nemen naar een kroeg. Want dat is waar waarschijnlijk wordt afgesproken.
En waarom zou dat niet kunnen? Krijgt een baby echt niets van...
Artemis
Artemis
Prater
Prater

Aantal berichten : 697
Punten : 715
Registratiedatum : 27-05-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  mzcharlotte vr 30 aug 2013 - 6:35

Mwah, ik snap Pompoen wel. Het ging destijds niet echt om een kroeg-borrelmeeting, maar een picknick met wijn. Uit de reacties zou ik ook niet opmaken dat kinderen welkom zijn; "Ik vind het niet zo geweldig als er een kindje op de meeting meegaat", "en persoonlijk zit ik niet zo te wachten op kinderen bij meetings". Het is prima dat je er zo over denkt, maar het is een beetje raar om nu te zeggen dat het kinderen niet niet-welkom zijn, op mij kwam het namelijk wel zo over.

De term zuipmeetings komt -zij het grappend- uit dat betreffende topic. Laughing 
mzcharlotte
mzcharlotte
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Carra vr 30 aug 2013 - 11:54

Artemis schreef:
Carra schreef:Ik drink (bijna) geen wijn meer en ga ook gewoon naar de meeting.

Maar het lijkt me voor jezelf niet heel wenselijk om je zoontje mee te nemen naar een kroeg. Want dat is waar waarschijnlijk wordt afgesproken.
En waarom zou dat niet kunnen? Krijgt een baby echt niets van...
Ik zeg niet dat het niet kan. Het lijkt mij niet wenselijk voor jezelf. Als hij gaat huilen vanwege de herrie, of je moet hem verschonen in het toilet.
Carra
Carra
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1894
Punten : 2018
Registratiedatum : 03-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Ik doe nog eens een poging! Meet! - Pagina 3 Empty Re: Ik doe nog eens een poging! Meet!

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum