Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

gouden sieraden, zilverkleurig horloge?

2 plaatsers

Ga naar beneden

gouden sieraden, zilverkleurig horloge? Empty gouden sieraden, zilverkleurig horloge?

Bericht  Gast ma 17 okt 2011 - 8:04

Ik draag eigenlijk alleen gouden sieraden, kleine brede oorringetjes, een heel dun gouden kettinkje en om mijn rechterringvinger 3 smalle gouden ringen. Maar ik heb een zilverkleurig horloge. Daarom heb ik aan die kant ook een zilveren buddha to buddha ring en 2 buddha to buddha armbandjes.
Nou wil ik eigenlijk overstappen op alleen maar gouden sieraden. Ik wil om mijn linkerringvinger graag een eenvoudige gouden ring met 1 diamant. Maar staat een zilverkleurig horloge daar dan bij?
En welke horloges staan wel mooi bij goud? Een goudkleurig horloge vind ik meestal niet zo mooi.
Dit is mijn horloge:
gouden sieraden, zilverkleurig horloge? RRP2717_1lg__86086_std

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gouden sieraden, zilverkleurig horloge? Empty Re: gouden sieraden, zilverkleurig horloge?

Bericht  Lavendel ma 17 okt 2011 - 8:19

Een rosekleurig horloge vind ik er mooi bij staan. gouden sieraden, zilverkleurig horloge? 1311930370_MK5494_medium
Lavendel
Lavendel
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3651
Punten : 3920
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gouden sieraden, zilverkleurig horloge? Empty Re: gouden sieraden, zilverkleurig horloge?

Bericht  minoessepoes ma 17 okt 2011 - 18:43

Ik vind dat Michael Kors hele mooie goud kleurige horloges heeft, niet het schreeuwerige goud wat je al snel verwacht bij een gouden horloge. Misschien een tip om daar eens naar te kijken?


http://www.google.nl/imgres?q=michael+kors+horloge&um=1&hl=nl&sa=N&biw=1280&bih=843&tbm=isch&tbnid=enmgcxDyBJnPYM:&imgrefurl=http://wyerssofie.blogspot.com/2011/07/mr-michael-kors.html&docid=qdK9WYyayghTGM&imgurl=http://2.bp.blogspot.com/-_048MqVVV5w/Ti7CPxu6iMI/AAAAAAAACQg/aZ7XTmDO-HE/s400/344544_fpx.tif.jpeg&w=327&h=399&ei=xhGdTp2mCJCUOvTeoZAJ&zoom=1&iact=rc&dur=266&sig=105227061338485709655&page=1&tbnh=140&tbnw=111&start=0&ndsp=31&ved=1t:429,r:0,s:0&tx=56&ty=23

Zelf heb ik inderdaad een rose kleurig horloge en die draag ik gecombineerd met een zilveren ring. Ik heb een rose kleurige mi moneda ketting met een rose munt en een zilveren pendant, dus dan komen die kleuren weer terug.
minoessepoes
minoessepoes
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3814
Punten : 3868
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

gouden sieraden, zilverkleurig horloge? Empty Re: gouden sieraden, zilverkleurig horloge?

Bericht  Gast do 20 okt 2011 - 5:36

Die van Michael Kors is mooi zeg! Ik heb vandaag ook een heel mooi horloge gezien, ook van Michael Kors. Goudkleurig klokje met een beige band. Heel subtiel. Deze vind ik erg mooi, denk dat ik mijn buddha to buddha armbanden tzt weg ga doen en mijn ring ga vervangen voor een gouden (vriend maar eens lief aankijken ;-)) en dan een goudkleurig horloge erbij.
gouden sieraden, zilverkleurig horloge? Michael-kors-mk5313-mk5313-1
gouden sieraden, zilverkleurig horloge? Michael-kors-mk5448-mk5448-1
gouden sieraden, zilverkleurig horloge? Michael-kors-mk5217-mk5217-1

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

gouden sieraden, zilverkleurig horloge? Empty Re: gouden sieraden, zilverkleurig horloge?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum