cadeautje grote broer
+7
Roos
Shy
Funk
girli
Nijntje
*Lieke*
_Mashimaro_
11 plaatsers
Pagina 1 van 1
cadeautje grote broer
Ik wil I. graag een cadeautje geven als de baby geboren is, maar ik weet niet zo goed wat.
Dus ik vraag jullie hulp. Hebben jullie een leuk idee? Prijs maakt (nog) niet zoveel uit.
Dus ik vraag jullie hulp. Hebben jullie een leuk idee? Prijs maakt (nog) niet zoveel uit.
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
Re: cadeautje grote broer
Hier heeft de oudste de baby een knuffel gegeven en de baby de oudste een playmobil autootje gegeven.
*Lieke*- Fluisteraar
- Aantal berichten : 128
Punten : 144
Registratiedatum : 21-06-13
Wil je een kadootje gerelateerd aan de het grote broer zijn? Of een 'gewoon' kadootje? Iets gerelateerd aan de baby kun je hem misschien een kindercamera geven zodat hij zelf foto's kan maken van zichzelf en zijn kleine broertje. En dan laten ontwikkelen en samen in een plakboek plakken. Anders kom je toch vaak bij pop en poppenspellen uit. Ook leuk hoor, samen een kindje in bad doen...
Nijntje- Prater
- Aantal berichten : 512
Punten : 519
Registratiedatum : 18-11-10
Wat een superleuk idee!Nijntje schreef:Wil je een kadootje gerelateerd aan de het grote broer zijn? Of een 'gewoon' kadootje? Iets gerelateerd aan de baby kun je hem misschien een kindercamera geven zodat hij zelf foto's kan maken van zichzelf en zijn kleine broertje. En dan laten ontwikkelen en samen in een plakboek plakken. Anders kom je toch vaak bij pop en poppenspellen uit. Ook leuk hoor, samen een kindje in bad doen...
girli- Ratel
- Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11
Dat vind ik ook een leuk idee nijntje! Wij hebben ook lang nagedacht. Wilden een loopfiets geven zodat hij naast de wagen mee kon lopen. Maar dit wilden we toch voor zn verjaardag geven. Van mijn ouders krijgt hij een pop om fles te geven enzo.
Wij hebben duplo gekocht maar was er al niet zo blij mee. Ik kijk even mee in dit topic.
Wij hebben duplo gekocht maar was er al niet zo blij mee. Ik kijk even mee in dit topic.
Funk- Prater
- Aantal berichten : 1379
Punten : 1796
Registratiedatum : 07-12-10
Ik zag laatst een grote knuffel, hij heeft er ook een kleiner exemplaar van. Toen hij die grote zag vond hij dat wel erg leuk! Dus daaraan zat ik te denken
Shy- Kletskop
- Aantal berichten : 2380
Punten : 2466
Registratiedatum : 19-11-10
Ik heb voor de oudste een kraammand gemaakt met 10 cadeautjes.
Iedere ochtend een cadeautje vond hij erg leuk
Iedere ochtend een cadeautje vond hij erg leuk
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Erg leuk Roos!! Dat had ik voor man gedaan bij de geboorte van R.
R kreeg nu een Bob de bouwer graafmachine uit de naam van N. Het eigenlijke idee was een pop maar,zoals bij mij altijd, had hij die alweer eerder gekregen..
R kreeg nu een Bob de bouwer graafmachine uit de naam van N. Het eigenlijke idee was een pop maar,zoals bij mij altijd, had hij die alweer eerder gekregen..
Printje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 14725
Punten : 16058
Door dit topic zit ik ook aan een cadeau voor mijn zoon die 7 is te denken. Maar wat??? Wie heeft er leuke ideeen?
kwebbeltje- Prater
- Aantal berichten : 557
Punten : 585
Registratiedatum : 12-03-12
Kwebbeltje, jou zoontje kan denk ik al wel een beetje lezen.
Misschien een makkelijk voorleesboekje die hij dan aan de baby kan voorlezen.
Ook leuk om zoiets dan in een cadeaumandje erbij te doen met andere dingetjes die ook echt voor hemzelf zijn.
Misschien een makkelijk voorleesboekje die hij dan aan de baby kan voorlezen.
Ook leuk om zoiets dan in een cadeaumandje erbij te doen met andere dingetjes die ook echt voor hemzelf zijn.
Dolphinne- Prater
- Aantal berichten : 1388
Punten : 1465
Ik ben eruit. Het wordt hier een soort 10dagenmand gevuld met kleine nuttige e/o leuke cadeautjes. Bedankt voor de tip Roos!
_Mashimaro_- Fluisteraar
- Aantal berichten : 491
Punten : 636
Registratiedatum : 17-11-10
_Mashimaro_ schreef:Ik ben eruit. Het wordt hier een soort 10dagenmand gevuld met kleine nuttige e/o leuke cadeautjes. Bedankt voor de tip Roos!
Roos- Prater
- Aantal berichten : 860
Punten : 931
Nog een lange tijd te gaan hier, maar ook ik ga de tip van Roos onthouden, leuk idee!
PapillonRose- Ratel
- Aantal berichten : 5661
Punten : 6473
Registratiedatum : 17-12-10
Soortgelijke onderwerpen
» Vluchttas grote zus/broer
» Wat grote broer heeft....
» shirt grote broer
» 'ik word grote broer' shirt
» hoe reageerde grote broer/zus op de nieuwe baby?
» Wat grote broer heeft....
» shirt grote broer
» 'ik word grote broer' shirt
» hoe reageerde grote broer/zus op de nieuwe baby?
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: