Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Desparate housewifes seizoen 7 afleveringen terugkijken?

4 plaatsers

Ga naar beneden

Desparate housewifes seizoen 7 afleveringen terugkijken? Empty Desparate housewifes seizoen 7 afleveringen terugkijken?

Bericht  Droopy28 di 22 feb 2011 - 7:58

Weet iemand waar de eerste afleveringen van seizoen 7 van DH terug te kijken zijn.. omdat het dinsdag volgende week weer verder gaat en ik die eerste afleveringen niet heb gezien.
Liefst NL ondertiteld...

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Desparate housewifes seizoen 7 afleveringen terugkijken? Empty Re: Desparate housewifes seizoen 7 afleveringen terugkijken?

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 8:05

thepiratebay.org het is desperate housewives als je zoekt op desperate housewives s07 komen alle afleveringen langs t/m 17 ofzo

Gast
Gast

Desparate housewifes seizoen 7 afleveringen terugkijken? Empty Re: Desparate housewifes seizoen 7 afleveringen terugkijken?

Bericht  Droopy28 di 22 feb 2011 - 8:12

Odilia schreef:thepiratebay.org het is desperate housewives als je zoekt op desperate housewives s07 komen alle afleveringen langs t/m 17 ofzo

Thanks maar ik zie seizoen 7 niet... alleen 1 t/m 6?

Droopy28
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 214
Punten : 407
Registratiedatum : 07-01-11

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 8:39

http://thepiratebay.org/search/desperate%20housewives%20s07e01/0/99/0

Dit is episode 1

Gast
Gast

Bericht  JD di 22 feb 2011 - 8:50

is dat gewoon gratis?

zo sprak ik laatst iemand die een seizoen voorloopt van grey's anatomy, omdat ze dat via internet kijkt...gratis... heb lopen zoeken, maar geen idee waar dat kan
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gast di 22 feb 2011 - 8:52

Ik loop ook voor met DH omdat ik dus via pirate bay kijk. Dat is inderdaad gratis.

Gast
Gast

Bericht  Lejow di 22 feb 2011 - 8:58

Ik download altijd alles, loop met greys en desperate ook tot de afleveringen die in amerika zijn uitgezonden. Half seizoen 7 is dat ongeveer.
Lejow
Lejow
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 26304
Punten : 28659
Registratiedatum : 18-11-10

Bericht  Polly di 22 feb 2011 - 8:58

Ik kijk series online bij www.ch131.com of www.free-tv-video-online.me. Werkt prima, is zonder ondertiteling. Hier staan altijd de nieuwste afleveringen van alle series op.
Polly
Polly
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 1550
Punten : 1599
Registratiedatum : 07-12-10

Bericht  JD di 22 feb 2011 - 8:59

thanks voor de links!

is natuurlijk zonder ondertiteling ja, daar had ik even niet bij nagedacht...
JD
JD
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4681
Punten : 5501
Registratiedatum : 02-12-10

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: