Het 'vind ik leuk'-topic!
+80
Lady4
Weetjewel
Poubelle
Springflower
Highway
Maple
Oasis
Sterre
Merai
Snoes
Kowalski
Ellusss
Elliot
Caroow
Eppie
Harrison
Raindrop
Roxi3
ExpressoB
Ibbeltje
Sea of Trees
Kat1980
Feline
Parel
Stuiterbal
Rouxxxe
Kreeftje
Paper Crown
Charles
girli
Aziraphale
Carra
Blond
Kamperseboekenwurm
Bazinga
Davinia
Arwyn
Suus
Taeda
Destino
Exogenesis
Burn
Coco
Pineco
Snirp
_Liv
Banaan
Sarah1985
Mermaid
sokpop
Dennenappel
Pitufo
M@niek
Alex
GeKKiE
Slakje
mo-lola
Bliss
Rovine
*Lookie*
applestar
Rush
Pannetoet
_Lacey_
Ragazza
Dolphinne
Sam
Fortissimo
Jeanette
Fayebella
May
Tabbert
RioolSpook
LDJ
Marin
Atelier Madame
Razz
Auxo
Nyx
Middleme
84 plaatsers
Pagina 7 van 9
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Het 'vind ik leuk'-topic!
Oh zo hahah gelukkig Veel plezier! Wij vertrekken wel pas morgen.Kowalski schreef:Haha nee joh! Maar geen mensen van hier. We gaan vanavond al
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Lejow en May gaan volgens mij ook!
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Mercii! Dan download je geen 'onzichtbare troep' mee neem ik aan?Rush schreef:Ik download het met Utorrent via www.extratorrent.com.Ellusss schreef:Waar kijk je dat dan? Heb toen in begin vaak opgenomen maar op gegeven moment moest vriendlief aantal keer iets opnemen. Heb toen wel online gezocht maar kon het niet vinden..Rush schreef:Leuk Elliot!
Ik ga zo mn laptop aanzetten en even een aflevering van Switched at Birth kijken. Wil ik al de hele vakantie doen. Vind ik leuk!
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Registratiedatum : 17-11-10
Burn schreef:Lejow en May gaan volgens mij ook!
Oow leuk! Gaan we een meeting houden :D
Nee, gelukkig niet!Ellusss schreef:Mercii! Dan download je geen 'onzichtbare troep' mee neem ik aan?Rush schreef:Ik download het met Utorrent via www.extratorrent.com.Ellusss schreef:Waar kijk je dat dan? Heb toen in begin vaak opgenomen maar op gegeven moment moest vriendlief aantal keer iets opnemen. Heb toen wel online gezocht maar kon het niet vinden..Rush schreef:Leuk Elliot!
Ik ga zo mn laptop aanzetten en even een aflevering van Switched at Birth kijken. Wil ik al de hele vakantie doen. Vind ik leuk!
Ik heb ook wel gekeken via websites, maar dan had ik daarna 80 sekswebsites erin staan en dat soort bagger. Hier download je gewoon 'veilig' de aflevering naar je laptop en als je 'm weer verwijderd, is alles gewoon weg. Of bewaren, dat kan ook, ik heb alles in mapjes.
Ik ben altijd heel alert op dat soort troep, want het maakt m`n laptop zo traag!
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha toppp! Want ik had geen zin in troep en kon alleen maar troep vinden.. Thanks!Rush schreef:Nee, gelukkig niet!Ellusss schreef:Mercii! Dan download je geen 'onzichtbare troep' mee neem ik aan?Rush schreef:Ik download het met Utorrent via www.extratorrent.com.Ellusss schreef:Waar kijk je dat dan? Heb toen in begin vaak opgenomen maar op gegeven moment moest vriendlief aantal keer iets opnemen. Heb toen wel online gezocht maar kon het niet vinden..Rush schreef:Leuk Elliot!
Ik heb ook wel gekeken via websites, maar dan had ik daarna 80 sekswebsites erin staan en dat soort bagger. Hier download je gewoon 'veilig' de aflevering naar je laptop en als je 'm weer verwijderd, is alles gewoon weg. Of bewaren, dat kan ook, ik heb alles in mapjes.
Ik ben altijd heel alert op dat soort troep, want het maakt m`n laptop zo traag!
Ellusss- Fluisteraar
- Aantal berichten : 247
Punten : 316
Ik vind het ook superleuk dat ik morgen naar Festival Zand ga! Ik ben er nog nooit geweest (nog nooit op een Festival) dus ik ben heel erg benieuwd!
Snoes- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11739
Punten : 12120
Registratiedatum : 18-11-10
Voor mij wordt dit ook de eerste keer haha.Snoes schreef:Ik vind het ook superleuk dat ik morgen naar Festival Zand ga! Ik ben er nog nooit geweest (nog nooit op een Festival) dus ik ben heel erg benieuwd!
Haha ik ga morgen ook naar ZAND grappig dat er zoveel yes dames heen gaan!
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Leuk Rouxxxe, ik zeg: Zandmeeting!
Snoes- Lady Post-a-lot
De eerste die mij vindt krijgt een biertje van me
Kowalski- Ratel
- Aantal berichten : 4344
Punten : 4466
Registratiedatum : 17-05-12
Shit, ging ik nou ook maar! Ik heb wel trek in een biertje Koko!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik heb nog nooit een foto van je gezienKowalski schreef:De eerste die mij vindt krijgt een biertje van me
Snoes- Lady Post-a-lot
Ik vind deze zomer heerlijk! We hebben zoveel mooi weer, echt genieten!
En mijn vriend heeft een nieuwe baan, veel beter dan zijn vorige baan en hij wordt er omgeschoold tot iets wat hij altijd al heeft willen doen. Hij heeft echt stinkende mazzel
En mijn vriend heeft een nieuwe baan, veel beter dan zijn vorige baan en hij wordt er omgeschoold tot iets wat hij altijd al heeft willen doen. Hij heeft echt stinkende mazzel
Pitufo- Fluisteraar
- Aantal berichten : 483
Punten : 501
Registratiedatum : 06-02-13
Ik heb wéééééékend! En daarmee is het een feit dat ik de eerste week kleuters heb overleefd. Jeuj! Nog 9 (en een week herfstvakantie tussendoor) te gaan..
Exogenesis- Kletskop
- Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12
Ik vind het leuk dat het weer veel beter gaat tussen mijn vriend en mij, dat geeft echt veel rust. En verder vind ik het leuk dat mijn vergadering vanavond niet doorgaat, waardoor er een extra avondje voor ons samen is. We gaan lekker naar de film!
Oh én ik vind het heel leuk dat een goede vriendin uit Den Bosch, die ik gelukkig vanwege onze vakanties de laatste tijd al veel gezien heb, dit weekend in Amsterdam is met haar vriend. Nog meer gezelligheid!
Ik vind het ook erg leuk dat volgende week de vakantie voorbij is en ik weer lekker aan de slag kan. Ik vind mijn werk heel erg leuk en ik gedij beter in een beetje structuur
Oh én ik vind het heel leuk dat een goede vriendin uit Den Bosch, die ik gelukkig vanwege onze vakanties de laatste tijd al veel gezien heb, dit weekend in Amsterdam is met haar vriend. Nog meer gezelligheid!
Ik vind het ook erg leuk dat volgende week de vakantie voorbij is en ik weer lekker aan de slag kan. Ik vind mijn werk heel erg leuk en ik gedij beter in een beetje structuur
Laatst aangepast door Merai op vr 23 aug 2013 - 5:28; in totaal 1 keer bewerkt
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Ik vind het leuk dat er vanavond tussen de 15 en 20 mensen langskomen voor mijn verjaardagsfeestje/borrel. Ik vier het echt nooit, dus het was wel even nadenken over hoeveel ik in huis moet halen (ik heb denk ik teveel taart en wijn ) en hoe ik ga voorkomen dat het een 'zit in een kringetje' feestje wordt. Ik heb er zin in!!
Fijn om te lezen Merai, dat het weer beter gaat tussen jullie. Leuk!
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Zoveel mogelijk stoelen uit de kamer en statafels erin!Sterre schreef:I en hoe ik ga voorkomen dat het een 'zit in een kringetje' feestje wordt. Ik heb er zin in!!
Burn- Lady Post-a-lot
Ja, ik ben er ook erg blij mee! Vooral ook dat ik niet heb opgegeven, dat scheelde niet veel! Veel plezier vanavond, klinkt goed!Sterre schreef:Ik vind het leuk dat er vanavond tussen de 15 en 20 mensen langskomen voor mijn verjaardagsfeestje/borrel. Ik vier het echt nooit, dus het was wel even nadenken over hoeveel ik in huis moet halen (ik heb denk ik teveel taart en wijn ) en hoe ik ga voorkomen dat het een 'zit in een kringetje' feestje wordt. Ik heb er zin in!!
Merai- Ratel
- Aantal berichten : 4765
Punten : 5075
Fijne post Merai! Een en al blijheid!
Burn- Lady Post-a-lot
Ik vind het leuk dat ik vandaag bericht kreeg dat ik officieel ben ingeschreven en ingeloot! 2 sept begint mn nieuwe studie...vind het erg spannend!
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Gefeliciteerd Moniek, welke opleiding ga je doen?
En fijn feest vanavond, Sterre!
En fijn feest vanavond, Sterre!
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Fijn om te lezen Merai!
M@niek, gefeliciteerd!
Ik heb vanmiddag Coca Cola vanille gescoord
M@niek, gefeliciteerd!
Ik heb vanmiddag Coca Cola vanille gescoord
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Moniek, gefeliciteerd! Ik ben ook benieuwd elke opleiding je gaat volgen.
Snoes- Lady Post-a-lot
Gefeliciteerd M@niek!
Ik vind het leuk dat ik het bloggen een beetje ontdekt heb, en ik vind het eigenlijk nog heel leuk om te doen ook
Ik vind het leuk dat ik het bloggen een beetje ontdekt heb, en ik vind het eigenlijk nog heel leuk om te doen ook
Laatst aangepast door Maple op vr 23 aug 2013 - 22:08; in totaal 1 keer bewerkt
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Pagina 7 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Vind ik niet leuk!-topic
» Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou
» Welke woorden vind je wél leuk?
» Wat vind jij een leuk krullen kapsel?
» welke kledingmerken vind je leuk?