Het 'vind ik leuk'-topic!
+80
Lady4
Weetjewel
Poubelle
Springflower
Highway
Maple
Oasis
Sterre
Merai
Snoes
Kowalski
Ellusss
Elliot
Caroow
Eppie
Harrison
Raindrop
Roxi3
ExpressoB
Ibbeltje
Sea of Trees
Kat1980
Feline
Parel
Stuiterbal
Rouxxxe
Kreeftje
Paper Crown
Charles
girli
Aziraphale
Carra
Blond
Kamperseboekenwurm
Bazinga
Davinia
Arwyn
Suus
Taeda
Destino
Exogenesis
Burn
Coco
Pineco
Snirp
_Liv
Banaan
Sarah1985
Mermaid
sokpop
Dennenappel
Pitufo
M@niek
Alex
GeKKiE
Slakje
mo-lola
Bliss
Rovine
*Lookie*
applestar
Rush
Pannetoet
_Lacey_
Ragazza
Dolphinne
Sam
Fortissimo
Jeanette
Fayebella
May
Tabbert
RioolSpook
LDJ
Marin
Atelier Madame
Razz
Auxo
Nyx
Middleme
84 plaatsers
Pagina 5 van 9
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Re: Het 'vind ik leuk'-topic!
Dat ik vanavond lekker heb gesport en daarna gezellig geborreld met een vriendin. En dat ik zo lekker tegen mn lover aan ga kruipen
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Dat ik zo mijn kleine mannetje ga ophalen en dan met mijn vriend, kids en nog 2 mensen, naar movi world vertrek.
2 dagen park en 1 overnachting.
En maandag de grote en spannende dag voor mijn zoontje is want dan begint zijn school !
2 dagen park en 1 overnachting.
En maandag de grote en spannende dag voor mijn zoontje is want dan begint zijn school !
Stuiterbal- Kletskop
- Aantal berichten : 2942
Punten : 3259
Registratiedatum : 14-12-11
Dat we zo'n gezellige avond met onze vriendengroep gehad hebben
En dat vriendlief en ik vanavond een heerlijk avondje samen hebben!
En dat vriendlief en ik vanavond een heerlijk avondje samen hebben!
Destino- Prater
- Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13
Ik word blij van dit topic!
Ik ben blij dat wij eindelijk nachtkastjes gekocht hebben en we die zo in elkaar kunnen zetten (weer een onderdeel in huis af).
Ik ben blij dat wij eindelijk nachtkastjes gekocht hebben en we die zo in elkaar kunnen zetten (weer een onderdeel in huis af).
Dennenappel- Kletskop
- Aantal berichten : 1583
Punten : 1769
Registratiedatum : 25-11-10
Mijn neefje is hier en ligt in ons bed om te slapen. Alleen is hij erg aan het kletsen met zijn beren, zijn verhalen vind ik zo schattig
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Inmiddels is het zingen geworden:
'Slapen, slapen, slaaaaapen, jij moet nu slaaaapen, in het grote beheheedjjjeee, mimininimimnana'
'Slapen, slapen, slaaaaapen, jij moet nu slaaaapen, in het grote beheheedjjjeee, mimininimimnana'
Taeda- Prater
- Aantal berichten : 1295
Punten : 1305
Registratiedatum : 11-01-13
Ik vind het best wel leuk dat ik net de moeder van mijn toenmalige beste vriendinnetje van de basisschool/eerste jaren middelbare school in de supermarkt tegenkwam na haar minstens tien jaar niet te hebben gezien. Minder vond ik het dat ze deed alsof ze me gisteren nog had gezien. Dat hele spontane, terwijl ik eerst nog goed moest kijken wie mij zo vriendelijk begroette.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Ik vind het leuk dat we gisteravond echt een super leuke avond met vrienden hebben gehad!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Gisteravond was ik de hond uitlaten en toen ik thuis kwam had mijn vriendje de hele slaapkamer verlicht met kaarsjes!
Davinia- Prater
- Aantal berichten : 622
Punten : 680
Registratiedatum : 13-08-11
Haha Davinia, en wat er daarna gebeurde hoeven we ook niet naar te gissen
Ik vind het leuk dat ik net boodschappen ging doen bij de Kruidvat en dat ze de vaatwastabletten zijn vergeten af te rekenen (wel gescand, maar niet gepakt ofzo, ze had het helemaal niet door en ik ook later pas). En het mooie is, ik had een pak van 6x30 Sun vaatwastabletten twv 18 euro..
Ik vind het leuk dat ik net boodschappen ging doen bij de Kruidvat en dat ze de vaatwastabletten zijn vergeten af te rekenen (wel gescand, maar niet gepakt ofzo, ze had het helemaal niet door en ik ook later pas). En het mooie is, ik had een pak van 6x30 Sun vaatwastabletten twv 18 euro..
Parel- Ratel
- Aantal berichten : 5670
Punten : 6029
Registratiedatum : 13-07-12
OH Parel, dat is zo chill he! :)Wij brachten zaterdag kratten bier weg en toen rekende 1 leeg krat dubbel in de emballage
Ik ben blij omdat ik een leuke vakantie heb gehad en omdat ik gister op m'n bed mocht liggen terwijl m'n vriend mijn kast uitmestte en opnieuw in ging richten en ik alleen maar hoefde te zeggen wat weggegooid mocht worden.
Ik ben blij omdat ik een leuke vakantie heb gehad en omdat ik gister op m'n bed mocht liggen terwijl m'n vriend mijn kast uitmestte en opnieuw in ging richten en ik alleen maar hoefde te zeggen wat weggegooid mocht worden.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Zie je, dat bedoel ik, ik vind je vriend zó schattig!
Ik moet potverdorie ruzie maken met mijn eigen vent of hij alsjeblieft zijn voetbaltas leeg wil maken en de vieze was in de wasmand wil gooien.
Ik moet potverdorie ruzie maken met mijn eigen vent of hij alsjeblieft zijn voetbaltas leeg wil maken en de vieze was in de wasmand wil gooien.
Parel- Ratel
En je dacht niet; Wat goedkoop?
Ik vind het leuk dat mijn vriend en ik beiden nog4 dagen moeten werken en dat we dan lekker op vakantie gaan! Zoooo'n zin in
Ik vind het leuk dat mijn vriend en ik beiden nog4 dagen moeten werken en dat we dan lekker op vakantie gaan! Zoooo'n zin in
Fortissimo- Kletskop
- Aantal berichten : 2466
Punten : 2458
Registratiedatum : 05-03-12
Nou op een gegeven moment dacht ik dat wel, dus ik heb snel afgerekend en ben naar de auto gehold en weggereden
Fijne vakantie! Wij gaan maandag een midweek weg voor het eerst met zijn 3en, ook zo'n zin in!
Fijne vakantie! Wij gaan maandag een midweek weg voor het eerst met zijn 3en, ook zo'n zin in!
Parel- Ratel
Had ik ook gedaan, hoppa!Parel schreef:Nou op een gegeven moment dacht ik dat wel, dus ik heb snel afgerekend en ben naar de auto gehold en weggereden
Rush- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11
Haha, daar heb je toch je minischoonmaakster voor?Parel schreef:Zie je, dat bedoel ik, ik vind je vriend zó schattig!
Maar het klopt wel hoor, het is een schat. Laatst ging ik sushi eten met vrienden en toen ik terug kwam was m'n hele kamer blinkend schoon met overal kaarsjes (terwijl ik nog had gezegd dat ie maar lekker een boek moest gaan lezen). Hij vind het nooit erg om me te helpen met opruimen enzo.
Feline- Kletskop
- Aantal berichten : 2234
Punten : 2527
Registratiedatum : 21-12-10
Parel: Leuke meevaller!
Feline: Wat super lief! Hier ook eerder zo'n man die je achter zijn kont aan moet zitten om zijn sokken in de wasmand te gooien
Mijn vind ik leuk moment: Dat ik even 5 minuten rustig kan zitten en mijn latte macchiato kan drinken.
Feline: Wat super lief! Hier ook eerder zo'n man die je achter zijn kont aan moet zitten om zijn sokken in de wasmand te gooien
Mijn vind ik leuk moment: Dat ik even 5 minuten rustig kan zitten en mijn latte macchiato kan drinken.
Kat1980- Kletskop
- Aantal berichten : 1662
Punten : 2005
Registratiedatum : 19-11-10
Mijn ouders zijn vandaag 32 jaar getrouwd. Ik heb een enorme bos rode rozen en een gepersonaliseerd kaartje (met hun eigen namen op de voorkant) bij ze laten bezorgen. In de kaart heb ik een mooi gedichtje getypt. Ik ben zo benieuwd naar hun reactie
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
Gefeliciteerd! En super lief zeg van je !Sea of Trees schreef:Mijn ouders zijn vandaag 32 jaar getrouwd. Ik heb een enorme bos rode rozen en een gepersonaliseerd kaartje (met hun eigen namen op de voorkant) bij ze laten bezorgen. In de kaart heb ik een mooi gedichtje getypt. Ik ben zo benieuwd naar hun reactie
Ik vind het leuk dat ik vakantie heb, lekker huisje aan het schoonmaken ben, mij goed voel, lekker aan het afvallen ben en ehm..dat was het wel voor nu denk ik
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
Fijn Ibbeltje! Maarre vind jij het leuk om jouw huis schoon te maken? ik heb er juist altijd een hekel aan.
Sea of Trees- Kletskop
- Aantal berichten : 1988
Punten : 1977
Registratiedatum : 02-01-13
haha ja niet altijd hoor maar vandaag wel Lekker schoon, lekker opgeruimd heerlijk Zit ff in een blije mood of zoSea of Trees schreef:Fijn Ibbeltje! Maarre vind jij het leuk om jouw huis schoon te maken? ik heb er juist altijd een hekel aan.
Ibbeltje- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 11844
Punten : 12427
Registratiedatum : 20-11-11
dat ik morgen jarig ben
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Dit plaatje!! Ik lig echt helemaal in een deuk!
Bazinga- Ratel
- Aantal berichten : 4198
Punten : 4632
Registratiedatum : 15-02-12
op dit moment vind ik het leuk dat ik allemaal mooie bosjes bloemen krijg omdat man en ik vandaag 5 jaar getrouwd zijn
Sarah1985- Ratel
- Aantal berichten : 3933
Punten : 4449
Registratiedatum : 17-11-10
gefeliciteerdSarah1985 schreef:op dit moment vind ik het leuk dat ik allemaal mooie bosjes bloemen krijg omdat man en ik vandaag 5 jaar getrouwd zijn
ExpressoB- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8264
Punten : 8549
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 5 van 9 • 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9
Soortgelijke onderwerpen
» Vind ik niet leuk!-topic
» Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou
» Welke woorden vind je wél leuk?
» Wat vind jij een leuk krullen kapsel?
» welke kledingmerken vind je leuk?
» Nav. Wat vind jou partner zo leuk aan jou