Ik ben 'm aan het flippen...
+131
Katrien
nillis
iloverocknroll1984
Shopaholic
yes1984
Dora
Penélope
M@niek
silly-one
_Lana_
Snoes
Phileine
Lynn_
Starla
Tabbert
Blixum
Lady1984
Roza
Marie
Rouge
Highway
Mermaid
Pink!
Jelin
Happydobby
Vixen
Willem
Darius
Reva
Makamba
Suus
Blair
Shy
Poisongirl
Funk
Filoria
Muppetje
nina
maiadebij
Manderijn
studiebol
zwaai zwaai
kwak
Charles
Stokstaartje
mouette
Marsy28
M-G
Jezzie
Mysterious
L!ND@
Cupcake
Elodie
Kruidkoek
Gympie
Zenna
PapillonRose
Viva
Derpy
Elliot
Marin
Bubbelicious
Aagje!
slaatje
RYW
mzcharlotte
Nyx
Moon
Aggi
Summerlovin
Weetjewel
June
Fortissimo
LDJ
Maple
Pinkel
Bluestar
Auxo
Exogenesis
Puggle
Lejow
Burn
RioolSpook
Flower_L
Siamsa
snoezel
Printje
Siem
Slakje
Purpleflower
AnnaK
Sea of Trees
Joan
SoGood
Mamsie
ellibre
Ella
Sterre
Ilovethe90s
Pineco
Tania
Zonneschijn
CCC
Aardbei
Pien
sanne-84
Luce
Bazinga
Stuiterbal
Bolleke
Artemis
Pompoen
Lady4
Sadie_
Carra
Parel
Linda
Coco
Paper Crown
Susan
Jasmine
Sanne
Steep
Twellie
Aziraphale
Balloon
Jade
Razz
Laurientje
Ayla
_Poppy_
135 plaatsers
Pagina 12 van 26
Pagina 12 van 26 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26
Re: Ik ben 'm aan het flippen...
Luce schreef:Moon schreef:Pompoen schreef:Bazinga schreef:Moon schreef:Ben ik de enige die denkt te weten welke keuze ze zal maken wat er ook gezegd wordt??
Nee.
Ik ben blij dat jullie een glazen bol hebben waarin keuzes worden voorspeld. Misschien kunnen jullie dan gelijk even vertellen welke keuze want dan kunnen we stoppen met dit topic en kan Poppy haar ding doen.
Oh en ik ben ook wel benieuwd wat voor keuzes ik in de toekomst ga maken. Wrijf eens voor me over die bol?
Zoals ik schreef; 'denk te weten'. En nee wat ik denk laat ik in het midden omdat dat niet mijn doel was van dit bericht. Ik bedoelde inderdaad te zeggen dat al die adviezen echt geen zin hebben.
Wat een ontzettend rare reactie. Het was niet je doel van het bericht, wat was dan wél je doel van het bericht?
Wat ik erna schrijf, mijn bedoeling was dus te zeggen dat al die adviezen geen zin hebben.
Moon- Fluisteraar
- Aantal berichten : 383
Punten : 445
Registratiedatum : 17-11-10
Ooooh Moon héél erg bedankt voor je waarschuwing! Dat heeft iedereen hier nodig!
June- Kletskop
- Aantal berichten : 1976
Punten : 2040
Registratiedatum : 04-06-12
Nee, mond dicht houden, zeggen hoe erg het is en Poppy verder geen enkel advies geven, dát heeft zin
Ik heb het idee dat Poppy er helemaal nog niet uit is. Fijn dat jij dat wel denkt te weten, ik zou een carrière erin ambiëren als ik jou was.
Ik heb het idee dat Poppy er helemaal nog niet uit is. Fijn dat jij dat wel denkt te weten, ik zou een carrière erin ambiëren als ik jou was.
Maple- Prater
- Aantal berichten : 975
Punten : 987
Registratiedatum : 22-07-13
Maple schreef:Nee, mond dicht houden, zeggen hoe erg het is en Poppy verder geen enkel advies geven, dát heeft zin
Misschien kunnen we dan samen een bedrijfje opstarten, 1 van de 2 heeft het vast goed. Jij denkt dat ze er nog niet uit is, en ik wel! Zit je bij ons altijd aan het goede adres.
Nee flauw dus, maar zoals jij denkt dat ze er niet uit is, denk ik echt dat ze zelf het inzicht moet krijgen en ik denk dat ze dit niet krijgt door onze adviezen.
Moon- Fluisteraar
Veel succes en sterkte maandag poppy!
Puggle- Ratel
- Aantal berichten : 4580
Punten : 4745
Registratiedatum : 23-01-12
Moeilijk! Succes maandag en heel veel sterkte met het maken van een keuze.
L!ND@- Kletskop
- Aantal berichten : 2391
Punten : 2535
Registratiedatum : 18-11-10
U
Want..?
Moon schreef:Luce schreef:Moon schreef:Pompoen schreef:Bazinga schreef:Moon schreef:Ben ik de enige die denkt te weten welke keuze ze zal maken wat er ook gezegd wordt??
Nee.
Ik ben blij dat jullie een glazen bol hebben waarin keuzes worden voorspeld. Misschien kunnen jullie dan gelijk even vertellen welke keuze want dan kunnen we stoppen met dit topic en kan Poppy haar ding doen.
Oh en ik ben ook wel benieuwd wat voor keuzes ik in de toekomst ga maken. Wrijf eens voor me over die bol?
Zoals ik schreef; 'denk te weten'. En nee wat ik denk laat ik in het midden omdat dat niet mijn doel was van dit bericht. Ik bedoelde inderdaad te zeggen dat al die adviezen echt geen zin hebben.
Wat een ontzettend rare reactie. Het was niet je doel van het bericht, wat was dan wél je doel van het bericht?
Wat ik erna schrijf, mijn bedoeling was dus te zeggen dat al die adviezen geen zin hebben.
Want..?
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
sterkte met je beslissing. doe waar jij je goed bij voelt.
Mysterious- Prater
- Aantal berichten : 639
Punten : 766
Registratiedatum : 24-11-10
Want... ik denk te weten dat ze haar keuzen al gemaakt heeft.. dat dus. Ongeacht de adviezen.Luce schreef:UMoon schreef:Luce schreef:Moon schreef:Pompoen schreef:Bazinga schreef:Moon schreef:Ben ik de enige die denkt te weten welke keuze ze zal maken wat er ook gezegd wordt??
Nee.
Want..?
Moon- Fluisteraar
Succes maandag!
Jezzie- Ratel
- Aantal berichten : 3648
Punten : 3865
Registratiedatum : 27-11-10
Succes bij de verloskundige maandag. En lief van jullie dames, dat jullie Poppy eventueel willen helpen met babyspullen, mocht ze besluiten het kindje te houden.
Auxo- Ratel
- Aantal berichten : 3459
Punten : 3541
Denk te weten, zeker weten doe je het niet. Ik vind het maar een zinloze toevoeging aan dit topic.
Luce- Kletskop
- Aantal berichten : 2676
Punten : 2670
Registratiedatum : 16-11-12
Dat lijkt mij een behoorlijk schok om ineens een positieve test in je handen te hebben, na een zoals ik lees, moeilijke periode.
Er is al veel gezegd in dit topic en er zijn vele adviezen gegeven. Het enige wat mij nog rest is om je heel veel succes/sterkte te wensen maandag en hopelijk maak je de juiste beslissing. Jij moet er mee kunnen leven. Wat anderen ook zeggen, denken of doen het gaat in dit geval om hetgeen wat jij denkt dat het beste is. Jij hebt dit kleine mensje in je buik en niemand anders en jij moet met je beslissing kunnen leven! Succes met deze beslissing. Neem de tijd om alle voors en tegens tegen elkaar af te wegen en een weloverwogen beslissing te maken en zoals anderen ook al adviseren misschien is het goed om met een buitenstaander te praten, die er volledig onafhankelijk in staat.
Er is al veel gezegd in dit topic en er zijn vele adviezen gegeven. Het enige wat mij nog rest is om je heel veel succes/sterkte te wensen maandag en hopelijk maak je de juiste beslissing. Jij moet er mee kunnen leven. Wat anderen ook zeggen, denken of doen het gaat in dit geval om hetgeen wat jij denkt dat het beste is. Jij hebt dit kleine mensje in je buik en niemand anders en jij moet met je beslissing kunnen leven! Succes met deze beslissing. Neem de tijd om alle voors en tegens tegen elkaar af te wegen en een weloverwogen beslissing te maken en zoals anderen ook al adviseren misschien is het goed om met een buitenstaander te praten, die er volledig onafhankelijk in staat.
M-G- Prater
- Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10
Stichting Siriz is er voor mensen in jouw situatie. Bel daar eens heen, die zijn super.
Marsy28- Prater
- Aantal berichten : 1204
Punten : 1308
Registratiedatum : 11-12-10
Marsy28 schreef:Stichting Siriz is er voor mensen in jouw situatie. Bel daar eens heen, die zijn super.
Marsy, weet je dat Siriz de nieuwe naam is van de VBOK? Niet bepaald een stichting dus die een neutrale houding aanneemt bij deze problematiek.
Het Fiom is wel neutraal en zal alle opties doornemen.
Poppy, sterkte met deze moeilijke beslissing.
mouette- Fluisteraar
- Aantal berichten : 311
Punten : 315
Registratiedatum : 31-05-12
Hoe is het nu met Poppy?
mzcharlotte- Ratel
- Aantal berichten : 4211
Punten : 4519
Ja, dat weet ik, ik heb er gewerkt!
En raad eens... ik ben atheist en voor abortus en kon er gewoon aan de slag. Ze hebben juist die naamsverandering gedaan om van dat negatieve anti abortus af te komen. Het is een geweldige organisatie met hele goede hoog geschoolde hulpverleners die juist gericht kunnen helpen omdat ze er zijn voor iedereen met een onbedoelde zwangerschap, dus ook de eventuele vader.
Maar goed, eerlijk is eerlijk: FIOM is net zo goed.
En raad eens... ik ben atheist en voor abortus en kon er gewoon aan de slag. Ze hebben juist die naamsverandering gedaan om van dat negatieve anti abortus af te komen. Het is een geweldige organisatie met hele goede hoog geschoolde hulpverleners die juist gericht kunnen helpen omdat ze er zijn voor iedereen met een onbedoelde zwangerschap, dus ook de eventuele vader.
Maar goed, eerlijk is eerlijk: FIOM is net zo goed.
Marsy28- Prater
Als ik de visie van Siriz bekijk (http://www.siriz.nl/onze-visie-4042.html ), dan lees ik tussen de regels door toch echt wel dat abortus geen optie is...
Pineco- Prater
- Aantal berichten : 1232
Punten : 1252
Registratiedatum : 25-03-13
Ja, helaas staat het wat onduidelijk op de site. Maar waarom wil je met me in discussie als ik zeg dat ik daar heb gewerkt en het niet zo is...? Ik ga toch niet iets promoten als ze tegen abortus zijn als ik er zelf wel voor ben?
Marsy28- Prater
Ik wil helemaal niet met je in discussie, maar het feit dat ze jou aannemen ondanks dat je voor abortus bent, wil niet meteen zeggen dat de stichting zelf nu ineens ook voor abortus is.
Pineco- Prater
Maar ze zijn ook niet voor abortus, dat heb ik toch ook nergens gezegd? Ze zijn juist neutraal. Het gaat erom dat de vrouw (en man!) een keuze maakt waar ze 100% achter staat. Niet dat er later nog twijfels komen. Is dit abortus, dan is dit prima. Is dit het kindje houden, prima. Is het het kindje afstaan, prima. Het gaat er alleen om dat Siriz te vaak gevallen heeft van mensen die spijt hebben van hun beslissing, door externe druk of door te snelle beslissingen. Mensen die het kindje hebben gehouden en hier niet van kunnen houden of mensen die abortus hebben gepleegd en hier enorm spijt van krijgen. Door de gesprekken die ze voeren, wordt alles op een rijtje gezet en wordt gekeken naar mogelijkheden om zo een beslissing te maken waar iemand mee verder kan leven. En dat is toch wat telt?
Marsy28- Prater
Als ze dat inderdaad doen, is het een prima stichting. Maar ik vind dan wel dat ze hun site wat moeten aanpassen, want zoals ik al zei, hun visie wekt niet de indruk dat ze neutraal zijn. Het geeft mij juist het idee dat ze je begeleiden in het nemen van je verantwoordelijkheid (en dus in het uitdragen van de zwangerschap en het zorgdragen voor het kindje). In dat laatste geval is Poppy dus beter af bij het Fiom, omdat zij gisteren aangaf er nog niet uit te zijn en bij het Fiom echt alle opties bespreekbaar worden gemaakt.
Pineco- Prater
Het maakt uiteindelijk niet uit - FIOM of Siriz - Siriz is wat kleinschaliger. Kijk, VBOK is opgericht als anti abortus. Siriz is een non profit organisatie die het meeste geld haalt uit schenkingen. Vele van die schenkingen komen van mensen die ook lid waren van de VBOK - Christelijken dus. Ze zijn door de naamsverandering heel veel mensen kwijtgeraakt en hebben jaren gedaan om de visie zo goed mogelijk te verwoorden zodat ze er juist voor iedereen konden zijn en een ieder konden pleasen. Moeilijk moeilijk. Wat ben ik ook vaak tegen mensen aangelopen die super negatief waren over de organisatie. Maar er werken mensen met een hart die echt om je geven en het beste voor je willen en daarom ben ik zo enthousiast over deze organisatie.
Maar punt blijft dat ik denk dat Poppy echt met iemand moet gaan praten, wie dan ook. Want helaas weet ik, door mijn werk daar, dat dit een enorme rotsituatie is en dat je, buiten je eigen emoties en hormonen, ook nog eens last krijgt van meningen van anderen. Dit kan zoveel vertroebelen. Even iemand die neutraal en losstaat van de situatie kan een helder licht geven en dat is volgens mij wat ze nodig heeft.
Maar punt blijft dat ik denk dat Poppy echt met iemand moet gaan praten, wie dan ook. Want helaas weet ik, door mijn werk daar, dat dit een enorme rotsituatie is en dat je, buiten je eigen emoties en hormonen, ook nog eens last krijgt van meningen van anderen. Dit kan zoveel vertroebelen. Even iemand die neutraal en losstaat van de situatie kan een helder licht geven en dat is volgens mij wat ze nodig heeft.
Marsy28- Prater
je verantwoordelijkheid nemen kan toch ook zijn abortus of kindje afstaan? Ik vind niet dat je verantwoordelijkheid nemen per definitie het houden van het kindje is. Ik vind namelijk dat als je abortus doet of geen abortus wilt en het kindje afstaat omdat je het zelf niet kunt opbrengen door wat voor situatie dan ook dat je ook zeker weten je verantwoordelijkheid neemt door de juiste beslissing te nemen voor je kind. Dat betuigd in mijn ogen toch echt van verantwoordelijkheid nemen i.p.v. het kindje houden vanuit egoïsme. En nu zeg ik niet dat iedereen die het kindje houdt dit doet vanuit egoïsme!!
Stokstaartje- Prater
- Aantal berichten : 524
Punten : 536
Registratiedatum : 16-08-12
Dat vind ik ook hoor Stokstaartje! Ik kreeg alleen de indruk dat Siriz die mening niet bedeeld is. Maar nogmaals, Marsy kent de stichting beter dan ik en misschien vat ik hun visie gewoon verkeerd op, kan hoor
Pineco- Prater
Pagina 12 van 26 • 1 ... 7 ... 11, 12, 13 ... 19 ... 26
Pagina 12 van 26
Permissies van dit forum: