Relaxt Hotel voor weekendje ontspannen in NL
2 plaatsers
Pagina 1 van 1
Relaxt Hotel voor weekendje ontspannen in NL
Over twee weken hebben mijn vriend en ik toevallig een weekendje niks gepland, en willen we er even tussenuit. We zaten te kijken naar een leuk, relaxt hotel met bijvoorbeeld welness voorzieningen of met een leuke ligging om lekker uit te waaien of te relaxen.
Hebben jullie tips voor een fijn of bijzonder hotel? Het liefst dus met een leuke ligging, en een beetje luxe of juist knus of juist in een bijzonder gebouw.
Hebben jullie tips voor een fijn of bijzonder hotel? Het liefst dus met een leuke ligging, en een beetje luxe of juist knus of juist in een bijzonder gebouw.
Sterre- Ratel
- Aantal berichten : 3682
Punten : 3849
Registratiedatum : 18-11-10
Re: Relaxt Hotel voor weekendje ontspannen in NL
Ik ben zelf best wel vaak geweest in Hotel Seeduyn op Vlieland. Qua gebouw ziet het er niet erg bijzonder uit, maar de locatie is wel top: Aan het strand. Ook is er een binnenzwembad (en buiten, maar da's niet echt relevant voor nu lol) en een wellness center. Ook een bowlingbaan in het hotel hihi. En Vlieland heeft zo'n lekker knus dorpje. En de boottocht is ook leuk.
Gast- Gast
Ik was bij hotel Zuiderduin in Egmond aan Zee een aantal jaren terug en dat vond ik echt heel fijn.
Gast- Gast
Van der Valk harderwijk- kamer met jacuzzie-ligging in de bossen!
Kasteel Hierden - overnachten in een kasteel
van der valk Akkersloot- kamer met prive zwembad - http://www.hotelakersloot.nl/nl/kamers/themasuites/zwembad-suites.aspx
Kasteel Hierden - overnachten in een kasteel
van der valk Akkersloot- kamer met prive zwembad - http://www.hotelakersloot.nl/nl/kamers/themasuites/zwembad-suites.aspx
Travelgurly- Prater
- Aantal berichten : 1086
Punten : 1299
Registratiedatum : 24-11-10
Thanks voor de tips! Die van der Valk kamers zien er heel relaxt uit, maar zijn wel prijzig. Dat hotel in Egmond is het weekend niet beschikbaar als we willen . Vlieland klinkt leuk, maar een beetje een lange reistijd voor wat we nu willen. Ik zoek nog eventjes verder, meer tips zijn natuurlijk welkom ;-)
Sterre- Ratel
Jeej, we hebben geboekt! Het is hotel Blooming in Bergen geworden, tegen het stadje aan en midden in de Duinen. Dus nu hebben we bos, dicht bij het strand, naast een stadje, en er is een sauna . Zin innn.
Sterre- Ratel
Soortgelijke onderwerpen
» Apeldoorn of Amersfoort voor weekendje weg?
» Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?
» Leuke stad voor 2 vriendinnen die een weekendje weg willen?
» weekendje weg in bungalow oid voor 8 personen... waar boeken
» Betalen voor airco in je hotel/appartement
» Weekendje weg organiseren voor een groep, tips?
» Leuke stad voor 2 vriendinnen die een weekendje weg willen?
» weekendje weg in bungalow oid voor 8 personen... waar boeken
» Betalen voor airco in je hotel/appartement
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: