Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Help, hoe muziek van de iPad op de PC krijgen?

2 plaatsers

Ga naar beneden

Help, hoe muziek van de iPad op de PC krijgen? Empty Help, hoe muziek van de iPad op de PC krijgen?

Bericht  Rush ma 22 jul 2013 - 20:43

Mijn vader had een iPad met muziek, niet op iTunes, maar onder het kopje 'music'.

Hoe kan ik zo`n nummer overzetten naar de PC? Ik krijg het op geen enkele manier voor elkaar. Ik kan bij de muziek geen 'opties' vinden met verzenden ofzo. confused 
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Aantal berichten : 19705
Punten : 20754
Registratiedatum : 15-06-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Help, hoe muziek van de iPad op de PC krijgen? Empty Re: Help, hoe muziek van de iPad op de PC krijgen?

Bericht  ellibre ma 22 jul 2013 - 20:49

Met de normale software kan dat in elk geval niet. Er bestaan vast een soort "hacks" waarmee dat wel kan, maar via iTunes of via Windows Verkenner of zo is die mogelijkheid er helaas niet. Apple heeft dat bewust onmogelijk gemaakt.

Gaat het om 1 nummer? Ik download enkele nummers altijd via youtubetomp3.com, dat werkt heel goed.
ellibre
ellibre
Prater
Prater

Aantal berichten : 926
Punten : 957
Registratiedatum : 25-01-12

Help, hoe muziek van de iPad op de PC krijgen? Empty Re: Help, hoe muziek van de iPad op de PC krijgen?

Bericht  Rush ma 22 jul 2013 - 20:53

Ja, maar het gaat om een nummer van het Urker Mannenkoor en ik kan het nergens vinden in een goede heldere versie. En die staat wel op de iPad.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Rush ma 22 jul 2013 - 21:00

Ik heb Wondershare gedownload op m'n PC en zo kon ik in de iPad.

Misschien een tip voor anderen nog.
Rush
Rush
Lady Post-a-lot
Lady Post-a-lot

Bericht  Gesponsorde inhoud

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

Permissies van dit forum: