iPad
+4
Blond
Blondie
Middleme
Gioia
8 plaatsers
Pagina 1 van 1
iPad
Ik ben echt een gadgetfreak aan het worden, heb besloten om óf van mijn eindejaars'bonus', of van mijn vakantiegeld komend jaar een iPad te kopen. Ik heb nu een 7" samsung tablet, maar die vond ik nooit echt prettig werken, vooral niet prettig typen. Vanavond even een iPad uitgeprobeerd en dat typt toch fijner.
Maar wat doen jullie eigenlijk allemaal op je iPad, behalve internet, spelletjes (welke dan?) etc?
Maar wat doen jullie eigenlijk allemaal op je iPad, behalve internet, spelletjes (welke dan?) etc?
Gast- Gast
Re: iPad
Ik heb nu ongeveer een half jaartje een iPad en ben er erg blij mee. Ik gebruik hem vooral `s avonds op de bank om mee te internetten of om programma`s terug te bekijken. Eerst speelde ik ook veel spelletjes, maar nu eigenlijk helemaal niet meer. En ik luister veel muziek als ik aan het opruimen ben of zo.
Gioia- Fluisteraar
- Aantal berichten : 19
Punten : 20
Registratiedatum : 24-09-12
Ik moet op mn werk geregeld iets aan collega's overdragen, dat doe ik dat vaak gemaakkelijk thuis via mn tablet. (Omdat ik geen zin heb mn laptop op te starten) wel pak ik dan mn toetsenbord erbij, dat tikt net even lekkerder.
Verder maak ik wel eens delen van voorbereidingen op mn iPad en gebruik ik m om te facetimen met mn vriend. En verder vooral internetten, spelletjes spelen en series kijken.
Verder maak ik wel eens delen van voorbereidingen op mn iPad en gebruik ik m om te facetimen met mn vriend. En verder vooral internetten, spelletjes spelen en series kijken.
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Ik gebruik mijn iPad voornamelijk om te internetten en om filmpjes etc te bekijken. In het begin speelde ik ook veel spelletjes maar nu eigenlijk niet meer. Vind de iPad superhandig omdat je 'm makkelijker even pakt ipv pc of laptop op te starten.
Blondie- Fluisteraar
- Aantal berichten : 80
Punten : 89
Registratiedatum : 07-06-11
Internetten, uitzendingen terug kijken, spelletjes en ik lees er boeken op.
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Registratiedatum : 17-11-10
Internetten, uitzending gemist, muziek luisteren (de laatste twee doe ik dan via Apple TV). Ook kijk ik er films op in de trein of in het vliegtuig. Op dit moment ben ik op vakantie en heb ik natuurlijk de iPad ook lekker mee!
Aziraphale- Ratel
- Aantal berichten : 4221
Punten : 4456
Registratiedatum : 19-11-10
I love my iPad!
Ik heb nu een maand of drie en ik vind hem echt geweldig! Een stuk fijner dan een laptop omdst hij klein en compact is.. Euhm wat doe ik er allemaal op?
- Internetten ; ik surf echt overal heen en zoek echt alles op
- Mijn mail checken, mailtjes beantwoorden
- Boeken lezen
- Spelletjes spelen
- Fotos maken
- Muziek luisteren, filmpjes kijken
Ik heb nu een maand of drie en ik vind hem echt geweldig! Een stuk fijner dan een laptop omdst hij klein en compact is.. Euhm wat doe ik er allemaal op?
- Internetten ; ik surf echt overal heen en zoek echt alles op
- Mijn mail checken, mailtjes beantwoorden
- Boeken lezen
- Spelletjes spelen
- Fotos maken
- Muziek luisteren, filmpjes kijken
Pannetoet- Kletskop
- Aantal berichten : 2192
Punten : 2318
Registratiedatum : 18-11-10
Ben er net achter gekomen dat als je je 5 vingertoppen op je ipad plaats en naar rechts of links beweegt hij naar ander openstaande aps gaat.. of was dit al algemeen bekend ben iig gek op de ipad
rianne287- Fluisteraar
- Aantal berichten : 388
Punten : 394
Registratiedatum : 19-11-10
rianne287 schreef:Ben er net achter gekomen dat als je je 5 vingertoppen op je ipad plaats en naar rechts of links beweegt hij naar ander openstaande aps gaat.. of was dit al algemeen bekend ben iig gek op de ipad
Thanks voor de tip!
Je kunt ook vijf vingers naar elkaar bewegen dan ga je naar home.
Atelier Madame- Ratel
- Aantal berichten : 6226
Punten : 6777
Registratiedatum : 22-12-10
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: