Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welke smiley past bij je stemming?

+33
Pineco
Summerlovin
rianne287
Dennenappel
Caroow
Fayebella
Willem
Chocolate Cookie
Blueschick
Ibbeltje
Ooh La La!
Exogenesis
Middleme
mii_joyce
Pinkel
ShallY
_Liv
Ragazza
Joan
Rush
Silver
Blixum
Nyx
schuddebuikje
Auxo
Eris
CCC
girli
Fortissimo
Caro
Kowalski
GreenGrass
Burn
37 plaatsers

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden

Welke smiley past bij je stemming? - Pagina 3 Empty Re: Welke smiley past bij je stemming?

Bericht  Exogenesis za 27 jul 2013 - 7:29

Pineco schreef:Fijn is dat he Exogenesis, ik verheug me echt weer op dat gevoel! Rijd je trouwens nog steeds paard? Je schreef toen toch dat je van plan was hem te verkopen, of is dat niet doorgegaan?

Zo bijzonder en fijn ja! Ik rijd nog steeds. Wel minder dan eerst (5 x minstens een uur rijden tegenover nu 3 of 4 x een halfuurtje), maar ik doe het zo lang het nog kan. Het geeft me nu nog rust en het gaat pijnloos. Ik probeer augustus nog door te komen. Hij heeft 2 weken te koop gestaan, er zijn 2 kijkers geweest, maar het is niet doorgegaan en ik heb besloten dat ik hem eigenlijk ook echt niet kwijt wil. Hij gaat straks naar mijn zus en dan zie ik volgend voorjaar wel wanneer ik hem weer deze kant ophaal Very Happy
Exogenesis
Exogenesis
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2823
Punten : 2823
Registratiedatum : 13-11-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past bij je stemming? - Pagina 3 Empty Re: Welke smiley past bij je stemming?

Bericht  M-G za 27 jul 2013 - 13:28

Cry :shock: confusedNo Question
M-G
M-G
Prater
Prater

Aantal berichten : 1319
Punten : 1318
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past bij je stemming? - Pagina 3 Empty Re: Welke smiley past bij je stemming?

Bericht  Knillis za 27 jul 2013 - 13:47

:O pale Sleep Stom onweer! Ik ben moe en wil slapen maar zit nog zo vol adrenaline van het onweer net dat ik niet kan slapen! 

Oh maar ook I love you Omdat mijn zoontje helemaal in paniek wakker schrok door het noodweer maar gelijk kalmeerde toen ik bij hem was. Hij ligt nu tussen ons in, praktisch bovenop me, heel warm en niet zo handig, maar wel heel lief!
Knillis
Knillis
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 434
Punten : 470
Registratiedatum : 03-02-11
Woonplaats : Gelderland

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past bij je stemming? - Pagina 3 Empty Re: Welke smiley past bij je stemming?

Bericht  Twellie za 27 jul 2013 - 14:01

Suspect 

Oh wat is het warm en wanneer gaan die kinderen eindelijk eens een keer weer slapen zodat ik ook rustig kan gaan liggen.

En een heel klein beetje Laughing , omdat de jongste na elke donderslag heel verbaasd 'HUH?' zegt en ik de oudste in zichzelf hoor mopperen op de babyfoon: 'Bah wat een herrie. Zo kan toch niemand slapen. Onweer, houd eens op ja!!'
Twellie
Twellie
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past bij je stemming? - Pagina 3 Empty Re: Welke smiley past bij je stemming?

Bericht  Destino za 27 jul 2013 - 19:19

Sleep
Omdat ik echt enorm moe ben, maar niet meer kan slapen...
Destino
Destino
Prater
Prater

Aantal berichten : 575
Punten : 585
Registratiedatum : 04-07-13

Terug naar boven Ga naar beneden

Welke smiley past bij je stemming? - Pagina 3 Empty Re: Welke smiley past bij je stemming?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Pagina 3 van 3 Vorige  1, 2, 3

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum