Zeg maar Yes
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Welk liedje past bij je stemming van nu?

+5
Lady4
Hoochie
Sweety
Zwerver
Zonnetje
9 plaatsers

Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:30

Ik ben neutraal vandaag dus ik heb even geen inspiratie Very Happy .


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Zonnetje zo 5 jun 2011 - 8:39

Een liedje dat goed bij mijn stemming nu past, is 'Laat het los' van Marco Borsato. Er zijn een aantal dingen die niet zo lekker lopen en dat heeft voornamelijk met vriendschap te maken en ik denk dat ik het wat meer moet laten. Er komen andere mensen voor in de plaats en wie weet worden dat wel net zo'n goede vrienden als mijn vroegere beste vrienden waren...
Zonnetje
Zonnetje
Kletskop
Kletskop

Aantal berichten : 2589
Punten : 2726
Registratiedatum : 18-11-10
Woonplaats : omgeving Eindhoven

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 8:47

Muse - Showbizz

Bij die hoge noot op het einde krijg ik kippenvel en als ik em mee schreeuw in de auto of in huis (als ik alleen ben), dan gooi ik al mijn onzekerheid en rotgevoelens er even flink uit!

En verder vind ik Alexis Jordan - Happiness wel erg lekker als het zomers warm (zoals gister) is.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gast zo 5 jun 2011 - 9:22

Youandi schreef:Muse - Showbizz

Bij die hoge noot op het einde krijg ik kippenvel en als ik em mee schreeuw in de auto of in huis (als ik alleen ben), dan gooi ik al mijn onzekerheid en rotgevoelens er even flink uit!

En verder vind ik Alexis Jordan - Happiness wel erg lekker als het zomers warm (zoals gister) is.

Ik heb die van Muse even opgezocht maar die is inderdaad lekker om alles er even uit te gooien!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 12:20

Ella Fitzgerald & Louis Armstrong - Heaven

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Zwerver ma 6 jun 2011 - 18:39

Slaap kindje Slaap.

Ik ben erg moe en wil heeeel graag terug mijn bed in :P
Zwerver
Zwerver
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6323
Punten : 6959
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gast ma 6 jun 2011 - 22:49



Ik moet opschieten met een opdracht :P.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Sweety ma 6 jun 2011 - 23:06

Lady Gaga - Hair

Krijg het filmpje alleen niet geplaats Sad
Sweety
Sweety
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4013
Punten : 4489
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 7:29



Vind het gewoon erg mooi dit nummer maar het komt zieliger over dan dat ik me voel. Ik voel me wel heel goed smile.

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Hoochie do 9 jun 2011 - 9:11

Hoochie
Hoochie
Prater
Prater

Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 9:41

Ik ben in een romantische door de film 'something borrowed'.


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 9:44

Zusje schreef:
Vind het gewoon erg mooi dit nummer maar het komt zieliger over dan dat ik me voel. Ik voel me wel heel goed smile.

Dat is inderdaad een mooi nummer!

Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gast do 9 jun 2011 - 9:46


Gast
Gast


Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Lady4 do 9 jun 2011 - 12:43

"Zing met me meeeeee tot morgenvroeggg!!"

Ik ben net thuis van een onverwachts avondje kroeg met een paar vriendinnen/collega's en het was heel gezellig. Ik had wel tot morgenvroeg door kunnen gaan!
Lady4
Lady4
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 6001
Punten : 6368
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  girli do 9 jun 2011 - 12:48

"All by mysellllllllfffffffffffff"
girli
girli
Ratel
Ratel

Aantal berichten : 4192
Punten : 4619
Registratiedatum : 13-01-11

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Fayebella zo 12 jun 2011 - 1:00

Afscheid van Volumia of Glannis Grace (het is echt wel een hele mooie versie)
Fayebella
Fayebella
Prater
Prater

Aantal berichten : 863
Punten : 902
Registratiedatum : 18-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Rosa zo 12 jun 2011 - 1:15

Ik vind dit een hele leuke site: http://www.stereomood.com/ hier kun je op een emotie klikken, dan krijg je een bijbehorende playlist te horen, erg leuk.
Rosa
Rosa
Fluisteraar
Fluisteraar

Aantal berichten : 310
Punten : 463
Registratiedatum : 05-12-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Tazz zo 12 jun 2011 - 2:03

Nicola schreef:Ik vind dit een hele leuke site: http://www.stereomood.com/ hier kun je op een emotie klikken, dan krijg je een bijbehorende playlist te horen, erg leuk.

die komt bij mijn favorieten, zeker leuk!
Tazz
Tazz
Prater
Prater

Aantal berichten : 1261
Punten : 1383
Registratiedatum : 19-11-10

Terug naar boven Ga naar beneden

Welk liedje past bij je stemming van nu? Empty Re: Welk liedje past bij je stemming van nu?

Bericht  Gesponsorde inhoud


Gesponsorde inhoud


Terug naar boven Ga naar beneden

Terug naar boven

- Soortgelijke onderwerpen

 
Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum