ventilator in de slaapkamer
+3
Dikkie Dik
Purpleflower
studiebol
7 plaatsers
Pagina 1 van 1
ventilator in de slaapkamer
Ondanks dat ik alle rolluiken die we hebben constant dicht heb is het als nog 28 graden op de kamer van de meiden. Nu hadden we nog een kleine ventilator en heb ik die vanavond bij hun op de slaapkamer gezet. Hij blaast koude lucht rond en ik vond het wel fijn aanvoelen.
Maar wat zouden jullie doen, vannacht als ik naar bed ga hem helemaal uitzetten of op de laagste stand? Ergens ben ik wat "bang" dat als ik hem aanlaat staan ze het misschien te koud krijgen vannacht omdat ik ze alleen in hun luier in de slaapzak heb gedaan.
Maar wat zouden jullie doen, vannacht als ik naar bed ga hem helemaal uitzetten of op de laagste stand? Ergens ben ik wat "bang" dat als ik hem aanlaat staan ze het misschien te koud krijgen vannacht omdat ik ze alleen in hun luier in de slaapzak heb gedaan.
studiebol- Ratel
- Aantal berichten : 6711
Punten : 7425
Registratiedatum : 18-11-10
Re: ventilator in de slaapkamer
Hier blijft hij de hele nacht aan.
Als wij naar bed gaan draai ik de ventilator iets omhoog zodat ze koele wind net over haar heen gaat.
Het blijft toch erg warm vanacht.
Als wij naar bed gaan draai ik de ventilator iets omhoog zodat ze koele wind net over haar heen gaat.
Het blijft toch erg warm vanacht.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Ik zet hem altijd uit als wij naar bed gaan...ook al is het warm..ben zo bang voor brand ofzo...
Dikkie Dik- Prater
- Aantal berichten : 642
Punten : 706
Registratiedatum : 04-12-10
Ik zet de ventilator aan zodra hij slaapt (anders gaat hij niet slapen). Als wij zelf naar bed gaan dan zet ik hem op de timer en dan gaat hij na 2 uur uit. Ik ben ook bang voor brand, maar ik ben ook bang dat het te koud wordt aangezien 's nachts de temperatuur toch daalt.
Isa- Fluisteraar
- Aantal berichten : 105
Punten : 139
Registratiedatum : 18-03-11
Hier ook rolluiken, alles dicht en nog 28 graden. Wij hebben net de ventilator er ff neergezet om de warme lucht weg te blazen, maar heeft niet geholpen. Nu staat hij weer beneden, zodat ik kan af koelen. Mijn zoontje gaat denk ik toch niet slapen door het geluid. ik heb wel zijn raam iets open in de hoop dat het vanacht wat af koelt.
Annemie- Ratel
- Aantal berichten : 3158
Punten : 3363
Registratiedatum : 22-11-10
Hier gaat hij uit als wij naar bed gaan. Ik geef de kinderen ook altijd een natgemaakt spuugdoekje mee in bed. Vinden ze lekker verkoelend.
Mamsie- Ratel
- Aantal berichten : 5049
Punten : 5476
Registratiedatum : 17-11-10
Ik vertrouw maar op ons brandalarm, mocht het mis gaan. Ventilator staat op commode, zo'n 1,5 meter van brandalarm vandaan.
Anders is het hier ook snachts echt nog te warm.
Anders is het hier ook snachts echt nog te warm.
Purpleflower- Prater
- Aantal berichten : 744
Punten : 912
Registratiedatum : 29-11-11
Bij mijn oudste staat die nu ook nog aan, maar als ik zo zelf ga slapen doe ik hem uit.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Soortgelijke onderwerpen
» plafond ventilator werkt dat?
» To do!
» Decoratieletters slaapkamer
» Speelhoekje slaapkamer
» Slaapkamer idee
» To do!
» Decoratieletters slaapkamer