Weekplannen
+8
Saga
SarahKey
Esperanza
Mida4you
Hoochie
Middleme
Poubelle
Mizz_S
12 plaatsers
Pagina 1 van 1
Weekplannen
Wat gaan jullie allemaal doen deze week?
Vandaag heb ik vrij, vanmorgen heb ik eigenlijk helemaal niets gedaan, vanmiddag wat opruimen in huis en misschien even naar het park lekker in de schaduw onder de bomen hangen. Vanavond wilde ik eigenlijk gaan sporten maar ik weet nog niet of het wat gaat worden.
Dinsdag en woensdag werken, woensdag is mn laatste dagje voor de vakantie, heerlijk. Dinsdagavond misschien nog puquizzen.
Daarna lekker klaarmaken voor de vakantie en relaxen. Donderdag misschien nog even shoppen met mn zus. Verder heb ik nog niet echt plannen voor het weekend. Ja, zondag vroeg naar bed want we vliegen maandag heel vroeg.
Vandaag heb ik vrij, vanmorgen heb ik eigenlijk helemaal niets gedaan, vanmiddag wat opruimen in huis en misschien even naar het park lekker in de schaduw onder de bomen hangen. Vanavond wilde ik eigenlijk gaan sporten maar ik weet nog niet of het wat gaat worden.
Dinsdag en woensdag werken, woensdag is mn laatste dagje voor de vakantie, heerlijk. Dinsdagavond misschien nog puquizzen.
Daarna lekker klaarmaken voor de vakantie en relaxen. Donderdag misschien nog even shoppen met mn zus. Verder heb ik nog niet echt plannen voor het weekend. Ja, zondag vroeg naar bed want we vliegen maandag heel vroeg.
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Re: Weekplannen
Ik heb vanochtend gesport, ga zo naar een strandje hier in de buurt en vanavond ga ik ij m'n ouders eten.
Morgenochtend ga ik eerst even nog naar m'n werk om vast wat dingen voor komend schooljaar door te spreken met m'n collega. Daarna weet ik nog niet.
Woensdag ga ik 's ochtends sporten, daarna heb ik met een vriendin afgesproken. 's avonds moet ik werken.
Donderdag ga ik naar de Parade met Feline.
Vrijdag ga ik 's ochtends sporten, daarna weet ik nog niet en 's avonds moet ik werken.
Zaterdag moet ik overdag werken, 's avonds waarschijnlijk naar de bios met m'n zwager.
Morgenochtend ga ik eerst even nog naar m'n werk om vast wat dingen voor komend schooljaar door te spreken met m'n collega. Daarna weet ik nog niet.
Woensdag ga ik 's ochtends sporten, daarna heb ik met een vriendin afgesproken. 's avonds moet ik werken.
Donderdag ga ik naar de Parade met Feline.
Vrijdag ga ik 's ochtends sporten, daarna weet ik nog niet en 's avonds moet ik werken.
Zaterdag moet ik overdag werken, 's avonds waarschijnlijk naar de bios met m'n zwager.
Poubelle- Ratel
- Aantal berichten : 3390
Punten : 3725
Registratiedatum : 27-04-12
Vandaag heb ik het huis gesopt, verder weinig doen en vanavond met vriend naar de bouwmarkt.
Morgen: weinig, opruimen/uitzoeken, knutselen, relaxen...
Woensdag : moet ik voor n assessment naar Soesterberg, 's abonds waars bbq'en bij schoonouders
Donderdag: klussen
Vrijdag: klussen
Zaterdag: chillen of klussen
Zondag: klussen en ouders opgalen van Schiphol
Morgen: weinig, opruimen/uitzoeken, knutselen, relaxen...
Woensdag : moet ik voor n assessment naar Soesterberg, 's abonds waars bbq'en bij schoonouders
Donderdag: klussen
Vrijdag: klussen
Zaterdag: chillen of klussen
Zondag: klussen en ouders opgalen van Schiphol
Middleme- Kletskop
- Aantal berichten : 1837
Punten : 1870
Registratiedatum : 20-11-10
Maandag: moest eerst naar de ortho en daarna werken tot 16:00. Vanavond even lekker naar het strand met mijn vriend
Dinsdag: werken van 7:30 tot 21:30
Woensdag: werken van 8:30 tot 14:00, cadeautjes kopen
Donderdag: werken van 8:30 tot 16:00 en van 19:30 tot 22:00. Tussendoor komt mijn moeder eten en komen ze een kastje ophalen
Vrijdag: werken van 8:00 tot 16:00 en 's avonds met een vriendin afgesproken.
Zaterdag: controle van mijn lenzen, komen ze de meubels ophalen die ik heb verkocht s avonds misschien met een vriendin afspreken
Zondag: shoppen en naar sister act. .
Dinsdag: werken van 7:30 tot 21:30
Woensdag: werken van 8:30 tot 14:00, cadeautjes kopen
Donderdag: werken van 8:30 tot 16:00 en van 19:30 tot 22:00. Tussendoor komt mijn moeder eten en komen ze een kastje ophalen
Vrijdag: werken van 8:00 tot 16:00 en 's avonds met een vriendin afgesproken.
Zaterdag: controle van mijn lenzen, komen ze de meubels ophalen die ik heb verkocht s avonds misschien met een vriendin afspreken
Zondag: shoppen en naar sister act. .
Hoochie- Prater
- Aantal berichten : 846
Punten : 1082
Registratiedatum : 17-11-10
Dinsdag: Geen idee, veel binnen blijven en rustig aan doen
Woensdag: Geen plannen, ik zou naar mijn oma gaan maar de auto staat bij de garage dus kan geen kant op
Donderdag: Controle verloskundige en 's avonds uit eten met vriendinnen
Vrijdag: Naar mijn ouders ( als de auto klaar is ) want onze dochter blijft daar een weekend slapen. Mijn man en ik gaan nog wat shoppen voor de baby. Ook gaan we lekker uiteten
Woensdag: Geen plannen, ik zou naar mijn oma gaan maar de auto staat bij de garage dus kan geen kant op
Donderdag: Controle verloskundige en 's avonds uit eten met vriendinnen
Vrijdag: Naar mijn ouders ( als de auto klaar is ) want onze dochter blijft daar een weekend slapen. Mijn man en ik gaan nog wat shoppen voor de baby. Ook gaan we lekker uiteten
Mida4you- Ratel
- Aantal berichten : 4902
Punten : 5740
Registratiedatum : 27-12-10
Vandaag en morgen werken
Woensdag naar het strand
Donderdag naar het terras en 's avonds in het park eten
Voor de rest van de week heb ik nog niet echt wat gepland, dat komt nog.
Woensdag naar het strand
Donderdag naar het terras en 's avonds in het park eten
Voor de rest van de week heb ik nog niet echt wat gepland, dat komt nog.
Esperanza- Kletskop
- Aantal berichten : 2286
Punten : 2362
Registratiedatum : 31-10-11
Dinsdag: thuis blijven ivm de hitte en een bad opzetten, 's avonds de bbq aan
Woensdag: thuis blijven ivm oppaskindje en lekker in bad zitten met de kids
Donderdag: sporten en 's middags haken bij een vriendin
Vrijdag: dag texel met mijn man en als afsluiter tapas eten ergens op texel
Woensdag: thuis blijven ivm oppaskindje en lekker in bad zitten met de kids
Donderdag: sporten en 's middags haken bij een vriendin
Vrijdag: dag texel met mijn man en als afsluiter tapas eten ergens op texel
Ik ben heerlijk een aantal dagen vrij, zaterdag avond hoef ik pas weer te werken
Morgen ga ik met mijn moeder naar Amersfoort, we moeten weer voor een IPL behandeling.
Vrijdag komen de hond van mijn ouders en het konijn van hum buren hier voor ruim twee weken, omdat ze op vakantie gaan.
Zaterdag word mijn haan opgehaald en ga ik 's middags naar een historische motorrace hier een dorp verderop. 's Avonds moet ik dan dus weer werken en de volgende ochtend heb ik weer een ontbijtdienst.
Verder heb ik heerlijk geen plannen en hoop ik veel van het zonnetje te kunnen gaan genieten!
Morgen ga ik met mijn moeder naar Amersfoort, we moeten weer voor een IPL behandeling.
Vrijdag komen de hond van mijn ouders en het konijn van hum buren hier voor ruim twee weken, omdat ze op vakantie gaan.
Zaterdag word mijn haan opgehaald en ga ik 's middags naar een historische motorrace hier een dorp verderop. 's Avonds moet ik dan dus weer werken en de volgende ochtend heb ik weer een ontbijtdienst.
Verder heb ik heerlijk geen plannen en hoop ik veel van het zonnetje te kunnen gaan genieten!
Saga- Prater
- Aantal berichten : 652
Punten : 634
Registratiedatum : 27-02-13
Ik moet elke dag van de week werken, verder weinig leuke plannen..
Burn- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 12281
Punten : 12796
Registratiedatum : 07-02-11
Dinsdag: overdag niks bijzonders. savonds afscheid nemen van een vriendin die weer terug gaat naar Thailand.
Woensdag: In de middag controle bij de dieetist en voorderest niks bijzonders.
Donderdag: Afspraak bij de bedrijfsarts en aan het einde van de middag controle bij de chirurg. Savonds nog 2 uur zumba.
Vrijdag: Afspraak bij de psycholoog en voorderest geen idee.
Zaterdag: boodschappen en huishouden. Savonds bbq bij een vriendin.
Zondag: nog geen plannen.
Woensdag: In de middag controle bij de dieetist en voorderest niks bijzonders.
Donderdag: Afspraak bij de bedrijfsarts en aan het einde van de middag controle bij de chirurg. Savonds nog 2 uur zumba.
Vrijdag: Afspraak bij de psycholoog en voorderest geen idee.
Zaterdag: boodschappen en huishouden. Savonds bbq bij een vriendin.
Zondag: nog geen plannen.
M@niek- Ratel
- Aantal berichten : 3385
Punten : 3607
Vandaag: APK keuring en boontjes halen bij papa.
Dinsdag: Niets.
Woensdag: Velg laten vervangen van de auto en dan wordt de auto weer bij de RDW afgemeld.
Donderdag: Niets.
Vrijdag: Helemaal niets.
Zaterdag: Nog veel minder.
Zondag: Blij zijn dat het vier graden koeler is en noodweer wordt en dan maar in slag in huis.
Zuurpruim eerste klas. Ik kan mijn draai gewoon niet vinden met deze warmte.
Dinsdag: Niets.
Woensdag: Velg laten vervangen van de auto en dan wordt de auto weer bij de RDW afgemeld.
Donderdag: Niets.
Vrijdag: Helemaal niets.
Zaterdag: Nog veel minder.
Zondag: Blij zijn dat het vier graden koeler is en noodweer wordt en dan maar in slag in huis.
Zuurpruim eerste klas. Ik kan mijn draai gewoon niet vinden met deze warmte.
Nyx- Kletskop
- Aantal berichten : 2438
Punten : 2572
Registratiedatum : 24-01-13
Maandag / Een rommel-dag; stuk gefietst & op bezoek geweest bij de oma van mijn vriend, mijn vriend is daar nog, ik ga zo naar bed.
Dinsdag / Werken vanaf 7.30u, hopelijk om een uur of 15.00u klaar!
Woensdag / Een dag helemaal voor mezelf
Donderdag / Werken vanaf 7.30u
Vrijdag/Zaterdag / Ben ik ook vrij! Ik wil een groot stuk gaan fietsen; lekker gaan koken & bakken en mijn eigen dingen doen
Zondag / Overdag wat in huis, daarna komt mijn vriend weer thuis na weekend weg & gaan we met nog een vriend lekker Surinaams eten.
Dinsdag / Werken vanaf 7.30u, hopelijk om een uur of 15.00u klaar!
Woensdag / Een dag helemaal voor mezelf
Donderdag / Werken vanaf 7.30u
Vrijdag/Zaterdag / Ben ik ook vrij! Ik wil een groot stuk gaan fietsen; lekker gaan koken & bakken en mijn eigen dingen doen
Zondag / Overdag wat in huis, daarna komt mijn vriend weer thuis na weekend weg & gaan we met nog een vriend lekker Surinaams eten.
Gast- Gast
Maandag: gewerkt van 15:00 tot 23:30 uur
Dinsdag: ochtend zwemmen met m'n zus en ergens koffie drinken en nog ff shoppen en weer werken van 15:00 tot 23:30 uur.
Woensdag: s'ochtends naar mijn beppe s' middags gebak halen s' avonds de verjaardag van m'n vriend vieren.
Donderdag werken van 07:00 tot 15:30 uur.
Vrijdag: het huis van m'n ouders schoonmaken gelukkig helpt m'n hierbij s' middags ff winkelen en wachten tot m'n ouders weer thuis komen van hun vakantie.
Dinsdag: ochtend zwemmen met m'n zus en ergens koffie drinken en nog ff shoppen en weer werken van 15:00 tot 23:30 uur.
Woensdag: s'ochtends naar mijn beppe s' middags gebak halen s' avonds de verjaardag van m'n vriend vieren.
Donderdag werken van 07:00 tot 15:30 uur.
Vrijdag: het huis van m'n ouders schoonmaken gelukkig helpt m'n hierbij s' middags ff winkelen en wachten tot m'n ouders weer thuis komen van hun vakantie.
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Pagina 1 van 1
Permissies van dit forum: