Weekplannen!
+19
Bay
Blond
Mizz_S
Shisha
Bosjesvrouw
litllejoy
Steep
Elliot
Suus
GeKKiE
Oasis
Kreeftje
Twellie
rapa nui
Toet
Snirp
Marin
Rouxxxe
Tania
23 plaatsers
Pagina 1 van 2
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Weekplannen!
Nou dames, het is alweer zondagavond. Wat zijn jullie plannen voor aankomende week?
Gast- Gast
Re: Weekplannen!
Ik mag sowieso t/m woensdag nog niet werken, daarna weer contact met mijn werk over hoe & wat. Ik hoop dan in ieder geval weer een beetje te kunnen lopen, en wellicht een paar uurtjes iets te doen? Thuis is ook niks als je beperkt bent. Ik ga wel Sinterklaas vieren met vrienden nog, met 7 volwassenen & 4 kinderen, dus dat wordt gezellig sowieso! En ook nog 1 van de dagen Sinterklaas vieren bij mijn schoonouders, en ik denk dat we dan gaan gourmetten
Gast- Gast
Maandag: in de ochtend werken, in de middag cursus van m'n werk en 'savonds gewoon thuis omdat mijn man dan weg is.
Dinsdag: komt mijn schoonmoeder op visite en de rest van de dag niks bijzonders
Woensdag: winkelen met m'n moeder en de kinderen
Donderdag: Nog geen idee, ik denk een rustig dagje misschien even wandelen en naar de speeltuin als het een beetje weer is.
Vrijdag: De kinderen gaan naar de gastouder en ik ga thuis opruimen en schoonmaken
Zaterdag: Misschien een vriendin+man op visite
Zondag: overdag niet veel bijzonders en 'savonds werken.
Dinsdag: komt mijn schoonmoeder op visite en de rest van de dag niks bijzonders
Woensdag: winkelen met m'n moeder en de kinderen
Donderdag: Nog geen idee, ik denk een rustig dagje misschien even wandelen en naar de speeltuin als het een beetje weer is.
Vrijdag: De kinderen gaan naar de gastouder en ik ga thuis opruimen en schoonmaken
Zaterdag: Misschien een vriendin+man op visite
Zondag: overdag niet veel bijzonders en 'savonds werken.
Tania- Ratel
- Aantal berichten : 6860
Punten : 7503
Registratiedatum : 17-11-10
Maandag: werken, savonds sporten
Dinsdag: werken
Woensdag: in de ochtend met m'n vriend maar Ikea, in de middag huishouden en boodschappen
Donderdag: werken, savonds sporten
Vrijdag: werken, savonds een feestje van vrienden
Dinsdag: werken
Woensdag: in de ochtend met m'n vriend maar Ikea, in de middag huishouden en boodschappen
Donderdag: werken, savonds sporten
Vrijdag: werken, savonds een feestje van vrienden
Rouxxxe- Prater
- Aantal berichten : 1316
Punten : 1342
Registratiedatum : 27-11-10
Maandag: Hard werken, 2,5 werkdag in 1 werkdag proppen 's avonds sporten.
Dinsdag: Bezoekje aan mede-bruidsfotografen die helemaal tot de top van NL behoren en allemaal prijzen hebben gewonnen en in tijdschriften staan, superveel zin in en super zenuwachtig, wie weet kan ik veel van ze leren en ik voel me zoooo vereerd dat ik mag langs komen om met hen te kletsen, ze voelen echt als celebrities voor mij haha.
Woensdag: 12-12-12 en ik ben jarig!!! Ik ga high tea'en met m'n moeder in het Amstel Hotel en 's avonds met m'n vriend uiteten voor m'n verjaardag
Donderdag: Werken
Vrijdag: Werken
Zaterdag: 's Ochtends kerstboom ophalen en optuigen! En dan naar de stad lekkere hapjes halen en 's avonds m'n verjaardagsborrel met de familie
Zondag: Vriendinnetje komt langs en verder chillen
Dinsdag: Bezoekje aan mede-bruidsfotografen die helemaal tot de top van NL behoren en allemaal prijzen hebben gewonnen en in tijdschriften staan, superveel zin in en super zenuwachtig, wie weet kan ik veel van ze leren en ik voel me zoooo vereerd dat ik mag langs komen om met hen te kletsen, ze voelen echt als celebrities voor mij haha.
Woensdag: 12-12-12 en ik ben jarig!!! Ik ga high tea'en met m'n moeder in het Amstel Hotel en 's avonds met m'n vriend uiteten voor m'n verjaardag
Vrijdag: Werken
Zaterdag: 's Ochtends kerstboom ophalen en optuigen! En dan naar de stad lekkere hapjes halen en 's avonds m'n verjaardagsborrel met de familie
Zondag: Vriendinnetje komt langs en verder chillen
Marin- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 20018
Punten : 21336
Registratiedatum : 08-07-11
Maandag: standaard vrij dag, huishouden doen (stofzuigen, poetsen, strijken, weekboodschappen), hardlopen en 's avonds uit eten en naar opnames van Van der Vorst ziet sterren in het Delamar theater
Dinsdag: werken en 's avonds lekker niks!
Woensdag: ochtend vrij, middag werken, 's avonds invallen in een tango-orkestje
Donderdag: werken
Vrijdag: werken en 's avonds repetitie orkest
Zaterdag: Dickens festival en 's avonds de stad in
Zondag: verjaardag van een vriendinnetje en verder lekker niks!
Dinsdag: werken en 's avonds lekker niks!
Woensdag: ochtend vrij, middag werken, 's avonds invallen in een tango-orkestje
Vrijdag: werken en 's avonds repetitie orkest
Zaterdag: Dickens festival en 's avonds de stad in
Zondag: verjaardag van een vriendinnetje en verder lekker niks!
Snirp- Prater
- Aantal berichten : 1132
Punten : 1142
Registratiedatum : 06-12-12
Elodie schreef:Haha, nu nog een paar keer Sinterklaas vieren:)
Ja, sneeuw gooide roet in het eten, we hebben het dus maar even verplaatst haha! En met vrienden heet het cadeautjes avond, omdat die kinderen niet in Sinterklaas geloven ivm met hun geloof, dus dat hebben we expres tussen Sint & Kerst ingepland
Gast- Gast
Maandag: ben neem ik lekker vrij, ik ga even wat dingen voor school doen en 's avonds heb ik kerstdiner/borrel op het werk.
Dinsdag: moet ik de hele dag naar school.
Woensdag: heb ik één college tot 10 uur, daarna werken van 11 tot 9.
Donderdag: heb ik hopelijk mijn eerste stagedag, 's avonds ga ik waarschijnlijk even een drankje doen in de stad.
Vrijdag: Naar school tot 2 uur, daarna naar huis, lekkere hapjes maken voor de avond en 's avonds heb ik sintekerstachtige avond met mijn voetbalteam. Zaterdag ben ik weer vrij, zondag voetballen en daarna werken tot half 10.
Dinsdag: moet ik de hele dag naar school.
Woensdag: heb ik één college tot 10 uur, daarna werken van 11 tot 9.
Donderdag: heb ik hopelijk mijn eerste stagedag, 's avonds ga ik waarschijnlijk even een drankje doen in de stad.
Vrijdag: Naar school tot 2 uur, daarna naar huis, lekkere hapjes maken voor de avond en 's avonds heb ik sintekerstachtige avond met mijn voetbalteam. Zaterdag ben ik weer vrij, zondag voetballen en daarna werken tot half 10.
Toet- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8740
Punten : 9873
Registratiedatum : 23-11-10
De hele week overdag werken.
Maandagavond: op mijn werk kerststukjes maken (door de POV georganiseerd)
Dinsdagavond: NCIS kijken
Woensdagavond: kapper voor knippen en kleuren
Donderdagavond: Wintermarkt in mijn woonplaats
Vrijdagavond: naar het theater om de voorstelling van Jeans te zien
Zaterdag: naar de kerstmarkt in Dortmund
Maandagavond: op mijn werk kerststukjes maken (door de POV georganiseerd)
Dinsdagavond: NCIS kijken
Woensdagavond: kapper voor knippen en kleuren
Donderdagavond: Wintermarkt in mijn woonplaats
Vrijdagavond: naar het theater om de voorstelling van Jeans te zien
Zaterdag: naar de kerstmarkt in Dortmund
rapa nui- Kletskop
- Aantal berichten : 2402
Punten : 2690
Registratiedatum : 21-11-10
Maandag: Lange dag op het werk.
Dinsdag: Lange dag op het werk.
Woensdag: Lange dag op het werk.
Donderdag: Met de kinderen op bezoek bij een vriendin. Andere vriendin komt lunchen.
Vrijdag: Opvang voor de kinderen, maar ik hoef niet te werken. Dagje voor mezelf dus .
Zaterdag: Boodschappendag en een feestje.
Zondag: Bezoek hier.
Dinsdag: Lange dag op het werk.
Woensdag: Lange dag op het werk.
Donderdag: Met de kinderen op bezoek bij een vriendin. Andere vriendin komt lunchen.
Vrijdag: Opvang voor de kinderen, maar ik hoef niet te werken. Dagje voor mezelf dus .
Zaterdag: Boodschappendag en een feestje.
Zondag: Bezoek hier.
Twellie- Ratel
- Aantal berichten : 3837
Punten : 4145
Registratiedatum : 03-03-12
Maandag; werken van 12 tot 18, 's morgens bed verschonen, en ff langs m'n neefje. Na het werk ff boodschappen doen en met vriend eten. Hij heeft 's avonds nog een afspraak, dus voor mij een beetje bankhangen denk ik.
Dinsdag; moet ik pas om 18 uur werken, denk dat ik overdag het huis ga poetsen en stofzuigen, en wil ff naar de intratuin. kijken voor nog wat kerstversiering, we hebben nog bonnen liggen (80 euro)
Woensdag; is mijn vaste vrije dag, hoop dinsdag het huishouden een heel eind klaar te hebben, dan heb ik lekker een dag voor mezelf. Ff de stad in om kerstkadootjes te scoren
Donderdag; werken om 11.30 uur tot een uur of 23. Dus daarvoor en daarna niet veel bijzonders
Vrijdag; werken van 12 tot 23 uur, daarna mijn vriend ergens ophalen, die heeft een kerstborrel van zijn werk
Zaterdag; werken van 12 tot 23 daarvoor en daarna niet veel bijzonders
Zondag; ben ik lekker vrij. Vriend ook, we hebben nog niks gepland, kijken wel wat de dag brengt!
Dinsdag; moet ik pas om 18 uur werken, denk dat ik overdag het huis ga poetsen en stofzuigen, en wil ff naar de intratuin. kijken voor nog wat kerstversiering, we hebben nog bonnen liggen (80 euro)
Woensdag; is mijn vaste vrije dag, hoop dinsdag het huishouden een heel eind klaar te hebben, dan heb ik lekker een dag voor mezelf. Ff de stad in om kerstkadootjes te scoren
Donderdag; werken om 11.30 uur tot een uur of 23. Dus daarvoor en daarna niet veel bijzonders
Vrijdag; werken van 12 tot 23 uur, daarna mijn vriend ergens ophalen, die heeft een kerstborrel van zijn werk
Zaterdag; werken van 12 tot 23 daarvoor en daarna niet veel bijzonders
Zondag; ben ik lekker vrij. Vriend ook, we hebben nog niks gepland, kijken wel wat de dag brengt!
Kreeftje- Prater
- Aantal berichten : 574
Punten : 596
Registratiedatum : 13-12-10
Maandag: werken van 12 tot 20 uur, in de avond aan scriptie maar vooral ook gewoon lui op de bank;
Dinsdag: werken van 11 tot 19 uur, daarna scriptie;
Woensdag: eerst scriptie, daarna werken van 13 tot 21 uur;
Donderdag; Uitslapen, werken van 17 tot 22 uur;
Vrijdag; werken van 12 tot 20 uur; in de avond inpakken en vroeg naar bed;
Zaterdag+zondag; Weekendje Brussel
Met Chocoholic
Dinsdag: werken van 11 tot 19 uur, daarna scriptie;
Woensdag: eerst scriptie, daarna werken van 13 tot 21 uur;
Donderdag; Uitslapen, werken van 17 tot 22 uur;
Vrijdag; werken van 12 tot 20 uur; in de avond inpakken en vroeg naar bed;
Zaterdag+zondag; Weekendje Brussel
Met Chocoholic
Oasis- Ratel
- Aantal berichten : 4392
Punten : 4662
Registratiedatum : 18-11-10
Maandag: Werken en eten bij een collega
Dinsdag Werken
Woensdag Werken
Donderdag: Werken en dan feestje van ons nieuwbouwhuis
Vrijdag: Werken, 's avonds uit eten met mijn ouders
Zaterdag: Uitslapen, schoonmaken, verjaardagslunch van mijn schoonzus en 's avonds kerstmarkt en bij mijn ouders eten
Zondag: Uitslapen, in huis rommelen en 's middags vrienden op de koffie
Dinsdag Werken
Woensdag Werken
Donderdag: Werken en dan feestje van ons nieuwbouwhuis
Vrijdag: Werken, 's avonds uit eten met mijn ouders
Zaterdag: Uitslapen, schoonmaken, verjaardagslunch van mijn schoonzus en 's avonds kerstmarkt en bij mijn ouders eten
Zondag: Uitslapen, in huis rommelen en 's middags vrienden op de koffie
GeKKiE- Prater
- Aantal berichten : 801
Punten : 840
Registratiedatum : 18-11-10
Maandag: werken, vergadering en aan de studie.
Dinsdag: huishouden, studie en college.
Woensdag: werken en een vergadering,
Donderdag: werken en een kerstmarkt.
Vrijdag: werken en nog geen concrete plannen.
Zaterdag en zondag: ik denk dat we thuis blijven en dat het studie en huishouden gaat worden.
Dinsdag: huishouden, studie en college.
Woensdag: werken en een vergadering,
Donderdag: werken en een kerstmarkt.
Vrijdag: werken en nog geen concrete plannen.
Zaterdag en zondag: ik denk dat we thuis blijven en dat het studie en huishouden gaat worden.
Gast- Gast
Vandaag ga ik nog wat opruimen na mijn feestje, onder andere statafel en kratten bier inleveren, kan ik gelijk van het statiegeld weer boodschappen doen Eind van de middag ga ik met mijn man de stad in, want ik mag nog een bikini uitzoeken voor onze huwelijksreis
Dinsdag: ben ik vrij, ik ga sporten en oefenen met zingen, 's avonds heb ik weer zangles en koor en daarvoor ga ik gezellig met vriendinnen eten.
Woensdag: hele dag werken
Vrijdag: werken en daarna Sinterklaas vieren met een paar Yes-meiden
Zaterdag: met 8 vriendinnen naar Wicked
Zondag: er komen nog 2 vrienden langs voor mijn verjaardag, 's middags ga ik even bij mijn broertje langs op zijn woongroep en later op de middag ga ik bij mijn zusje langs die dan net in haar nieuwe appartementje zit
Dinsdag: ben ik vrij, ik ga sporten en oefenen met zingen, 's avonds heb ik weer zangles en koor en daarvoor ga ik gezellig met vriendinnen eten.
Woensdag: hele dag werken
Vrijdag: werken en daarna Sinterklaas vieren met een paar Yes-meiden
Zaterdag: met 8 vriendinnen naar Wicked
Zondag: er komen nog 2 vrienden langs voor mijn verjaardag, 's middags ga ik even bij mijn broertje langs op zijn woongroep en later op de middag ga ik bij mijn zusje langs die dan net in haar nieuwe appartementje zit
Suus- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 8867
Punten : 9058
Mijn weekplannen zijn een beetje saai, ik heb namelijk nog amper plannen:
Maandag: werken en 's avonds nog niets gepland. Ik denk dat het een avondje bankhangen wordt.
Dinsdag: werken en 's avonds repeteren met het orkest.
Woensdag: werken en 's avonds bestuursvergadering.
Donderdag: werken, 's avonds misschien een teamborrel van mijn werk en anders lekker een avondje alleen (vriend heeft koopavond).
Vrijdag: werken, 's avonds nog geen plannen.
Zaterdag: de kerstboom neerzetten, kerstkrans voor aan de deur maken.
Zondag: nog geen plannen.
Haha het voelt best sneu om bijna bij iedere dag 'nog geen plannen' neer te moeten zetten..
Maandag: werken en 's avonds nog niets gepland. Ik denk dat het een avondje bankhangen wordt.
Dinsdag: werken en 's avonds repeteren met het orkest.
Woensdag: werken en 's avonds bestuursvergadering.
Donderdag: werken, 's avonds misschien een teamborrel van mijn werk en anders lekker een avondje alleen (vriend heeft koopavond).
Vrijdag: werken, 's avonds nog geen plannen.
Zaterdag: de kerstboom neerzetten, kerstkrans voor aan de deur maken.
Zondag: nog geen plannen.
Haha het voelt best sneu om bijna bij iedere dag 'nog geen plannen' neer te moeten zetten..
Elliot- Ratel
- Aantal berichten : 4451
Punten : 4945
Registratiedatum : 19-07-12
Maandag: Vrije dag, we gaan zo naar de intratuin. Daarna boodschappen doen en het huishouden.
Dinsdag: om 11 uur heb ik kerstborrel van mijn werk, daarna staat er nog niks op de planning.
Woensdag: ochtend geen plannen, middag/avond meelopen op een andere woongroep.
Vrijdag: vrij, geen plannen
Zaterdag: Overdag geen plannen, 'savonds uit eten met vrienden.
Zondag: Geen plannen
Dinsdag: om 11 uur heb ik kerstborrel van mijn werk, daarna staat er nog niks op de planning.
Woensdag: ochtend geen plannen, middag/avond meelopen op een andere woongroep.
Vrijdag: vrij, geen plannen
Zaterdag: Overdag geen plannen, 'savonds uit eten met vrienden.
Steep- Kletskop
- Aantal berichten : 2857
Punten : 3013
Registratiedatum : 15-12-10
Vandaag: Werken en vanavond wat huishouden en lekker op de bank met thee'tje, boekje en maskertje
Morgen: Werken en s'avonds bij mij schoonouders eten. Daarna ga ik bij m'n vriend kijken, die moet volleyballen.
Woensdag: Werken en s'avonds tennisles.
Donderdag: Werken en s'avonds spaanse cursus.
Vrijdag: Werken tot half 3, daarna op dochtertje van m'n vriend en s'avonds lekker relax.
Zaterdag: S'ochtends zwemmen met z'n allen, s'middags als dochtertje ligt te slapen ga ik wat memoborden maken voor klanten en s'avonds misschien eens naar de bioscoop.
Zondag: Niks.
Morgen: Werken en s'avonds bij mij schoonouders eten. Daarna ga ik bij m'n vriend kijken, die moet volleyballen.
Woensdag: Werken en s'avonds tennisles.
Donderdag: Werken en s'avonds spaanse cursus.
Vrijdag: Werken tot half 3, daarna op dochtertje van m'n vriend en s'avonds lekker relax.
Zaterdag: S'ochtends zwemmen met z'n allen, s'middags als dochtertje ligt te slapen ga ik wat memoborden maken voor klanten en s'avonds misschien eens naar de bioscoop.
Zondag: Niks.
litllejoy- Prater
- Aantal berichten : 1346
Punten : 1476
Registratiedatum : 02-08-11
Vandaag: zo even naar m'n moeder en neefje. Vanmiddag komt een vriendin op bezoek.
Dinsdag: s'morgens een bijeenkomst op het werk. einde v/d middag diploma uitreiking van een
stagiaire die ik begeleide. (ook op het werk) s'avonds komt de kapster.
Woensdag: late dienst
Donderdag: naar school
Vrijdag: s'middags helpen op de kerstmarkt op het werk
Zaterdag en zondag late dienst
Dinsdag: s'morgens een bijeenkomst op het werk. einde v/d middag diploma uitreiking van een
stagiaire die ik begeleide. (ook op het werk) s'avonds komt de kapster.
Woensdag: late dienst
Donderdag: naar school
Vrijdag: s'middags helpen op de kerstmarkt op het werk
Zaterdag en zondag late dienst
Bosjesvrouw- Prater
- Aantal berichten : 1368
Punten : 1428
Vandaag: Het huishouden doen en daarna de kerstbboom opzetten en versieren!
Dinsdag: Hebben we een bespreking op het werk (maar een uurtje) en dan ga ik gelijk even langs het hoofdgebouw om mijn kerstpakket op te halen.
Woensdag: Ben ik vrij en heb ik nog geen plannen. Ik denk dat ik op pad ga voor positiekleding.
Donderdag: Werken.
Vrijdag: Werken.
Zaterdag: Vrij. Als ik woensdag geen zin heb om te winkelen dan vandaag (misschien heeft er dan iemand zin om mee te gaan!)
Zondag: Vrij en nog geen plannen.
Dinsdag: Hebben we een bespreking op het werk (maar een uurtje) en dan ga ik gelijk even langs het hoofdgebouw om mijn kerstpakket op te halen.
Woensdag: Ben ik vrij en heb ik nog geen plannen. Ik denk dat ik op pad ga voor positiekleding.
Donderdag: Werken.
Vrijdag: Werken.
Zaterdag: Vrij. Als ik woensdag geen zin heb om te winkelen dan vandaag (misschien heeft er dan iemand zin om mee te gaan!)
Zondag: Vrij en nog geen plannen.
Shisha- Ratel
- Aantal berichten : 5526
Punten : 5710
Registratiedatum : 26-11-10
Maandag: ochtend werken, middag de was doen en strijken, kerstkaarten schrijven en een beetje relaxen, 's avonds sporten
Dinsdag: overdag werken, 's avonds pubquizzen
Woensdag: 's morgens de was doen en een beetje relaxen, 's middags en 's avonds werken
Donderdag: 's morgens de was doen en een beetje relaxen, 's middags en 's avonds werken
Vrijdag: heb ik vrij, 's morgens gaan mn man en ik waarschijnlijk naar de dierentuin, 's middags boodschappen doen en cadeautjes kopen voor een laat Sinterklaas feestje
Zaterdag: 's morgens moet ik even langs mijn werk, 's middags weet ik nog niet en 's avonds hebben we nog een Sinterklaasfeestje met vrienden
Zondag: nog geen plannen, misschien gaan we wel naar een kerstmarkt ofzo
Dinsdag: overdag werken, 's avonds pubquizzen
Woensdag: 's morgens de was doen en een beetje relaxen, 's middags en 's avonds werken
Donderdag: 's morgens de was doen en een beetje relaxen, 's middags en 's avonds werken
Vrijdag: heb ik vrij, 's morgens gaan mn man en ik waarschijnlijk naar de dierentuin, 's middags boodschappen doen en cadeautjes kopen voor een laat Sinterklaas feestje
Zaterdag: 's morgens moet ik even langs mijn werk, 's middags weet ik nog niet en 's avonds hebben we nog een Sinterklaasfeestje met vrienden
Zondag: nog geen plannen, misschien gaan we wel naar een kerstmarkt ofzo
Mizz_S- Kletskop
- Aantal berichten : 2711
Punten : 2822
Registratiedatum : 21-11-10
Vandaag: werken, BodyBalance
Dinsdag: werken, 's avonds naar mijn flat om mijn bed te bouwen
Woensdag: Werken, sporten
Donderdag: Werken, eten bij een vriendin
Vrijdag: Werken, afstudeerfeestje van vriendin
Zaterdag: Geen plannen
Dinsdag: werken, 's avonds naar mijn flat om mijn bed te bouwen
Woensdag: Werken, sporten
Donderdag: Werken, eten bij een vriendin
Vrijdag: Werken, afstudeerfeestje van vriendin
Zaterdag: Geen plannen
Blond- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9101
Punten : 9422
Vandaag: werken en 's avonds helemaal niks doen
Dinsdag: werken, 's avonds met een vriendin afgesproken
Woensdag: Werken, komt een vriendin eten
Donderdag: Werken, mijn vriend komt 's avonds en blijft tot zondag
Vrijdag: Werken, 's avonds weet ik nog niet
Zaterdag: uitslapen en langs de garage met mn auto
Zondag: Waarschijnlijk langs mijn oma's
Dinsdag: werken, 's avonds met een vriendin afgesproken
Woensdag: Werken, komt een vriendin eten
Donderdag: Werken, mijn vriend komt 's avonds en blijft tot zondag
Vrijdag: Werken, 's avonds weet ik nog niet
Zaterdag: uitslapen en langs de garage met mn auto
Zondag: Waarschijnlijk langs mijn oma's
Bay- Prater
- Aantal berichten : 971
Punten : 1160
Registratiedatum : 19-07-11
Vandaag: gewerkt, op de bank gehangen en vroeg naar bed (en niet gesport)
Morgen: werken, gitaarles en daarna komt er een vriend eten
Woensdag: zumba, de stad in en 's avonds het Groot Dictee
Donderdag: werken en daarna niks
Vrijdag: werken en 's avonds de stad in met een collega
Zaterdag: mn ex komt misschien langs, beetje bijpraten, verder geen plannen. Oh ja, ik ga 's avonds Love Actually kijken denk ik!
Zondag: sporten?
Morgen: werken, gitaarles en daarna komt er een vriend eten
Woensdag: zumba, de stad in en 's avonds het Groot Dictee
Donderdag: werken en daarna niks
Vrijdag: werken en 's avonds de stad in met een collega
Zaterdag: mn ex komt misschien langs, beetje bijpraten, verder geen plannen. Oh ja, ik ga 's avonds Love Actually kijken denk ik!
Zondag: sporten?
Bliss- Lady Post-a-lot
- Aantal berichten : 9918
Punten : 10545
Pagina 1 van 2 • 1, 2
Pagina 1 van 2
Permissies van dit forum: